Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:en daarnaast, we zijn verdorie niet 1 of ander communistisch land waar de overheid uitmaakt waar we naar luisteren
Yamcha schreef:Dát lijkt me een heel goede vraag.
Ik ben er ook nog niet achter wiens vrijheid gediend is met het bestaan van de PVV. De mijne niet, daar ben ik al wel achter.
amyz schreef:Nja, ik ben toch opgegroeid met Engelstalige muziek (althans, daar lag de nadruk op. Luisterde met mn vader bijv altijd naar MJ) en met mijn taalontwikkeling is het helemaal goed gekomen hoor
LecyTinker schreef:Dat er een wetsvoorstel is voor dit soort dingen is onzin, ze zouden misschien het toegewezen geld kunnen aanpassen naar hoeveel nederlands product er gedraaid wordt op een radio en gewoon een bonus geven voor elk nederlands talig liedje binnen bepaalde uren.
LecyTinker schreef:nee nee, ik weet dat het om nederlandstalige muziek gaat... niet nederlands product. Ik bedoelde daarmee dat er duidelijkw el regels opgelegd kunnen worden met betrekking tot dat soort dingen. Het blijven publieke omroepen!
Google het maar, dan vind je er genoeg info over op het net!
LecyTinker schreef:nee nee, ik weet dat het om nederlandstalige muziek gaat... niet nederlands product. Ik bedoelde daarmee dat er duidelijkw el regels opgelegd kunnen worden met betrekking tot dat soort dingen. Het blijven publieke omroepen!
Anya schreef:LecyTinker schreef:nee nee, ik weet dat het om nederlandstalige muziek gaat... niet nederlands product. Ik bedoelde daarmee dat er duidelijkw el regels opgelegd kunnen worden met betrekking tot dat soort dingen. Het blijven publieke omroepen!
Niet met betrekking tot de inhoud van de zenders.
Dat is namelijk een hellend vlak.Gaan we dan straks zeggen dat bepaalde woorden niet meer gebruikt mogen worden. Of dat een debat over een bepaalde politieke maatregel niet meer mag? Of dat het aangenomen personeel een afspiegeling moet zijn van alle geloven, of juist van maar 1 geloof. Gaan we berufsverbote instellen?? Zodra de overheid zich gaat bemoeien met dergelijke inhoud, dan zit je al gauw in een hele nare discussie.
LecyTinker schreef:wordt dood gegooit met huidige situatie, kan het zo snel ook niet vinden. Maar ik weet dat er een gedoe was omdat ze gekort werden op staatgeld omdat ze niet voldeden aan de hoeveelheid nederlands product die verplicht gedraait moest worden.