Toen ik zo de meningen over Wakker Dier las, kon ik niet anders dan me er bij aansluiten; acties die nergens toe leiden en totaal niets bijdragen. Het deed me eerlijk gezegd, denken aan Wilders; die neemt ook de meest extreme voorbeelden en probeerd daar mensen mee te trekken

wat betreft mijn mening; ik ben totaal niet tegen intensieve veehouderij, als het maar goed gebeurd. En biologisch is niet altijd logisch. Waar altijd extreme voorbeelden worden genomen van de intensieve veehouderij; eentje van de biologische pluimveehouderij. Omdat bij biologische kippen de snaveltjes niet geknipt worden, word soms tot over de 50% (!!!) van de kippen doodgepikt door de rest. En deze dieren hebben alle ruimte etc, dus daar zal het niet aan liggen.
Daarbij; legbatterij word inderdaad verboden, maar om het heel zwart-wit te stellen: wil je je kippen zo gezond mogelijk houden en dus zo weinig mogelijk antibiotica gebruiken (andere actuele discussie

En dan nog een laatste puntje van mijn kant: maak onderscheid tussen burgers en consumenten!!! hier en daar gebeurd het wel, maar realiseer je dat een burger het beste wil voor het dier, maar in de winkel veranderd in een consument die zijn boodschappen zo goedkoop mogelijk wil hebben.