Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
franka75 schreef:Ik heb me echt groen en geel geergerd trompet speelt, stopt dus stilte mn buurman zet zn MUZIEK aanecht ik was woest, die vlag hij zal ook niet doorhebben waar dat voor is tis een engelsman en hij heeft geen tv maar echt hoor ik heb het hem ook even vriendelijk gevraagd (sarcastisch) van jij weet zeker niet wat dodenherdenking is
. hij nee werd nog bijna geirriteerd ook. was zich totaal niet bewust van dit feit. Verdere scoren 5 auto's 2 fietsers en een tram in de verte die ik hoorde en mn buurman. Hij maakt nu nog herrie. Zegt tie ik zal de muziek uitzetten , JA nou is het niet meer nodig.
Ach volgend jaar beter, zucht.......
Heb ook een keer te paard gezeten, erg bijzonder ze waren muisstil
Cassidy schreef:Op het moment dat iemand het niet weet, zou je hem wat informatie kunnen geven.
Dat jij op dat moment supreme niet stil bent, maar bezig bent anderen informatie te geven over het hoe en waarom, daar gaat niemand over vallen.
Ik heb ook een keer op 4 Mei moeten werken. Op een helpdesk. Voor de Duitse Markt. De telefoon ging bij mij om 8 uur even 2 minuten van de haak.
Mijn Duitse Collega's keken me raar aan. Vonden het onzin, maar deden mee.
Later vertelden ze me dat ze op dat moment kippenvel kregen.
Wij werkten in het centrum van Amsterdam, en toen ze naar huis gingen moesten ze langs de Dam.
Veel volk nog steeds op de been, bloemstukken ed.
Daags daarop zeiden ze dat dat heel veel indruk op ze had gemaakt.
Dus wie ben jij om te eisen dat iemand stil is?
Als het onwetendheid is, kun je voorlichting geven.
Als het echt bewust de stilte verstoren is, vind ik het ronduit een gebrek van respect.
Je hoeft er echt zelf niet bij stil te staan, maar hou je snater en respecteer dat een ander dat wel doet.
_Lot schreef:Ik was werken, ik werk bij de Mc, net als elk jaar gaat daar alle aparatuur uit en informeren wij de gasten dat we 2 min stil gaan zijn, personeel is stil, aparatuur is stil, alles, op een enkel klein kindje in het restaurant na. Daarna wordt alles gestart en duurt het hooguit tien minuten voordat gasten hun eten hebben, nog nooit heeft iemand bij mijn weten daar een probleem van gemaakt...
Heino schreef:jesito schreef:Maar naar mijn mening vallen er nog steeds teveel doden door allerlei onzin.
Absoluut!
Moet zeggen dat ik dodenherdenking daarom ergens wel lastig vind, als je bedenkt dat de geschiedenis zich gewoon voortzet/herhaalt
franka75 schreef:nee das waar en ik kan wel een keer gaan klagen ik ken mn mensjes ik huur inderdaad. Maar houd dr gewoon jiet van al kan je hem vaak ook op straat horen.
franka75 schreef:Ja inderdaad ik had een keer iemand op bezoek uit sri lanka, en toen ik zat te herdenken met hem zei hij dit gebeurd daar nu nog steeds , en toen had ik zoiets van slik.
Ik kan me er gewoon ook zo aan ergeren dat het mensen blijkbaar niet boeit mn buurman is er dus zo een. En hij kan het wel dat weet ik, hij is niet achterlijk.