Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_x schreef:Elma_ schreef:Zou echt bijna mn huis niet meer uitdurven want de kans dat je niet weer terugkomt wordt haast reeel
![]()
Deze berichten lees ik nu overal op social media sites, ik woon redelijk in de buurt en opeens is iedereen "bang"
Ik vind dat zo'n te harde onzin dat jij mijn slechte uiteenzetting nu naar je toe geworpen krijgt
Omdat er nu toevallig 2 vreselijke incidenten met vuurwapens zijn geweest gaat iedereen zich opeens aan lopen stellen alsof het een betaalde baan is.
Vooral hyves ed. "Denk je veilig te wonen in het hoge noorden.. ik ben doodsbang"
Ja joh? Omdat er geschoten is? In Baflo? voor het eerst sinds dat plaatsje uberhaubt een naam heeft?
Maar iedere zaterdag nacht midden in de stad staan kan wel? Want daar heeft niemand vuurwapens en andere wapens zijn uiteraard niet dodelijk..
![]()
![]()
En dan dat ramptoerisme nog "Beter komen ze met een update" "wat is er gebeurd? Omg, ik durf mijn huis niet uit"
Nee, niet doen. De kans is namelijk reusachtig dat we opeens het wilde westen gaan herbeleven..
Man, ik erger me dood aan dat onzinnige gezeur
_Tara_ schreef:Toch wel maf dat dit nu ineens hup 2 keer achter elkaar gebeurd. Mja zo had je ook laatst dat er ineens bij 2 adressen iets met dode babytjes was geloof ik. Een in koffers en een iets anders.
Ik vind 't wel een maffe naam trouwens, Baflo
Jaime_ schreef:In nederland is er ELKE dag, minstens 1 schietpartij, alleen halen de meesten het nieuws niet eens.. nu valt het opeens op na dat drama in alphen ad rijn.. maar het is dus niets om nu opeens bang te worden.. want op het drama in alphen na is het niets heftiger dan dat het altijd al geweest is..
Mias schreef:Het komt hard aan omdat het zo dicht bij is gebeurt.
De zus van mijn collega was in het huis toen dat meisje met een brandblusser is dood geslagen door haar vriend. Het was dacht ik geen 15 jarig meisje maar wel een ouder persoon.
Jaime_ schreef:Is ook zoEn ik snap het vanuit jou ook.. maar zoveel mensen worden nu banger of voelen zich opeens zoveel onveiliger in nederland, terwijl dat nergens voor nodig is..