Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:xDonja schreef:Hij hoeft het toch niet expres die mensen hebben willen traumatiseren?
Denk dat je dan even mijn vorige posts ook moet lezen, je haalt nu alleen dit eruit, maar zoals ik al heb gezegd: als je ZO harrie in de warrie bent, moet je gewoon hulp zoeken, vertrouwenspersonen zoeken. En als je dan echt niet meer wil, rijd dan van de klifziet niemand je
Niet op deze manier zoveel mensen erbij betrekken
Elma_ schreef:Denk dat je dan even mijn vorige posts ook moet lezen, je haalt nu alleen dit eruit, maar zoals ik al heb gezegd: als je ZO harrie in de warrie bent, moet je gewoon hulp zoeken, vertrouwenspersonen zoeken. En als je dan echt niet meer wil, rijd dan van de klifziet niemand je
Elma_ schreef:xDonja: je kunt best denken en geloven dat deze man ineeens totaly ontoerekeningsvatbaar was, wat ook best kan. maar komop zeg, je steekt niet ZOMAAR jezelf in de fik, daar is wat aan vooraf gegaan, en DAn moet je aan de bel trekken, of een rustig plekje zoeken
noekje schreef:Elma_ schreef:Denk dat je dan even mijn vorige posts ook moet lezen, je haalt nu alleen dit eruit, maar zoals ik al heb gezegd: als je ZO harrie in de warrie bent, moet je gewoon hulp zoeken, vertrouwenspersonen zoeken. En als je dan echt niet meer wil, rijd dan van de klifziet niemand je
Als je zo harrie in de war bentDenk je niet zo nuchter, dat is juist het hele probleem dan hè.
Electra63 schreef:Ik denk dat de meeste bokkers sowieso niet veel levenservaring hebben, als ik zo de reakties lees.
Cerilene_ schreef:Was het maar zo makkelijk voor mensen die afglijden in depressies en andere psychische problemen om 'eventjes' op tijd aan de bel te trekken, dat zou een hoop ellende schelen. Jammer genoeg werken dit soort ziektes over het algemeen niet zo simpel.
Elma_ schreef:xDonja: je kunt best denken en geloven dat deze man ineeens totaly ontoerekeningsvatbaar was, wat ook best kan. maar komop zeg, je steekt niet ZOMAAR jezelf in de fik, daar is wat aan vooraf gegaan, en DAn moet je aan de bel trekken, of een rustig plekje zoeken
superwoman schreef:Denk ook niet dat ik zou helpen in zo'n geval....
112 bellen natuurlijk wel, maar verder uit de buurt blijven bij zo'n idioot! Straks neemt hij mij nog mee of een ander....
Verder ben ik wel iemand die zal inspringen als er iemand in nood is, maar bij iemand die zichzelf iets aan doet vind ik het een heel ander verhaal.
Talsha schreef:Winnetje3, ik vind ook dat je de mening van die mensen moet respecteren. Zij hebben netzoveel recht op het hebben van een eigen mening als dat jij dat hebt.
Ze kunnen wel voor andere visies open staan, maar toch bij hun eigen mening blijven.
Zelf ben ik ook van mening dat ik het erg vind voor de omstanders. Hoeveel van deze mensen zullen hier wel geen nachtmerries over krijgen?
Maar ik weet ook donders goed, dat als deze man dit tijdens een psychose zou hebben gedaan, hij dit zelf allemaal niet weet en doorheeft en dus ook niet de mogelijkheid heeft gehad na te denken om zoiets te kunnen doen zonder omstanders. En hulp zoeken zat er dan al helemaal niet in.