Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mick75 schreef:Ik begrijp werkelijk waar niet dat wij, Nederlanders, zoveel rechten menen te ontlenen aan het stukje grond waarop we toevallig geboren zijn, en die rechten aan iemand die op een ander stukje aarde geboren is willen ontzeggen...
Grenzen zijn kunstmatig, in het leven geroepen om grote groepen mensen te onderdrukken. Niet om wat voor andere reden dan ook! Het is absurd om rechten te ontlenen aan het gegeven dat je op het "juiste" stukje grond geboren bent.
Heino schreef:Smurffie, je ontwijkt mijn vraagVind jij dat Sahar terug gestuurd moet worden, terwijl ze een behoorlijk grote kans loopt daar om het leven gebracht te worden?
Electra63 schreef:Ik ben het met je eens dat er keuzes gemaakt moeten worden, maar als je hier soms de berichten lees, mag er niemand Nederland in (en een heleboel eruit).
smurffie schreef:Electra63 schreef:Ik ben het met je eens dat er keuzes gemaakt moeten worden, maar als je hier soms de berichten lees, mag er niemand Nederland in (en een heleboel eruit).
Omdat we te makkelijk mensen binnen hebben gelaten jaen ik moet zeggen dat er hier in de buurt wijken zijn waar ik me buitenlander voel omdat ik de taal niet spreek
(tot zelfs in de supermarkten aan toe....)
smurffie schreef:Electra63 @ mag ik je uitnodigen in de randstad? ik voel me niet veilig in mijn eigen land omdat hun gewend zijn wapens te mogen dragen in hun vaderland. Waarom zouden ze de dingen die ze wel aanstaan van hun land laten varen? juist doen ze niet![]()
Ik ben er zeer bang voor dat als we nu niks doen we binnen een paar jaar een islamitisch land zijn
smurffie schreef:vraag me heel serrieus af hoe je dat doet