2012, aarde vergaat niet maar we krijgen een 2e zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:59

Wirobelgje schreef:
als het dan wekenlang niet meer donker wordt dan hoop ik dat het net tijdens de winterperiode zo is.
Kan niemand nog klagen van een winterdepressie of gebrek aan zonlicht.
Dat idee staat me wel aan, ik kan toch op elke moment vd dag slapen 8-)

Mijn idee!

Pauline

Re: 2012, aarde vergaat niet maar we krijgen een 2e zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 13:12

Wat ik me afvraag, als de aarde vergaat kun je dan nog wel reincarneren? :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 13:14

als dat echt zo zou zijn! Lijkt me dan supertof! Komt het eindelijk goed met mijn planning en kan ik 's avonds laat nog paardrijden! :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:14

Maar de aarde vergaat nog lang niet. :P

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:17

Kom maar op met die zon :D

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:18

We zullen wel lekker bruin worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:19

haha 2de zon :P nooit meer onder de zonnebank (niet dat ik dat doe) :P

maar wat moet je dan doen? lijkt me echt saai geen nacht

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:27

takkie_muis schreef:
haha 2de zon :P nooit meer onder de zonnebank (niet dat ik dat doe) :P

maar wat moet je dan doen? lijkt me echt saai geen nacht

Wat denk je van al die arme geesten?
Die moeten nu ook maar in de licht zien op te duikken of alleen maar op de donkere plekken :o

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:39

Wat te denken van nachtdieren? ;) De stumperds...en maar naar de klok staren...'Maahhaam, wanneer wordt het nou donker?'

Maar serieus, effe, denk dat áls het gebeurd en áls het een paar weken licht blijft dat echt zo leuk niet is als dat het lijkt. Denk aan slaapproblemen doordat je biologische klok in de war raakt (geloof me, ik alleen al ben écht niet gezellig meer na een paar weken slecht slapen), natuur van slag, weer van slag...
Ik denk dat het nog weleens heel erg kon gaan tegenvallen, áls het al gebeurd...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:46

Ja hoe noem je dat nou, ligt op het puntje van mijn tong! :+. Dat als je bijv. op vakantie bent geweest in Australië en dan naar NL vliegt, waar het weer licht is, dus je hebt 1 nacht niet meegemaakt.... Ben dat hele woord kwijt.
Maar daar ga je ook mooi last van krijgen, slaapproblemen...
Was pas nog een hele docu over op Discovery, over wat er gebeurd als de aarde trager draait en je op ee ngegeven moment ook meer als 3 dagen achter elkaar zonlicht had, en dan weer enkele dagen alleen maar donkerte. Wat er dan gebeurd met de dieren, de vogels die niet weten wanneer ze naar het zuiden moeten, runderen die in de war zijn met het trekken. En vage natuurrampen.
Willewenie ...

Zeelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:55

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:45

Suus_ schreef:
Ja hoe noem je dat nou, ligt op het puntje van mijn tong! :+. Dat als je bijv. op vakantie bent geweest in Australië en dan naar NL vliegt, waar het weer licht is, dus je hebt 1 nacht niet meegemaakt.... Ben dat hele woord kwijt.
Maar daar ga je ook mooi last van krijgen, slaapproblemen...
Was pas nog een hele docu over op Discovery, over wat er gebeurd als de aarde trager draait en je op ee ngegeven moment ook meer als 3 dagen achter elkaar zonlicht had, en dan weer enkele dagen alleen maar donkerte. Wat er dan gebeurd met de dieren, de vogels die niet weten wanneer ze naar het zuiden moeten, runderen die in de war zijn met het trekken. En vage natuurrampen.
Willewenie ...

Jetlag?

Wel goed voor de opwekking van zonnenergie, die 2e zon :j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 11:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 12:35

De meesten doen hier nog al lacherig over en zien het als een reden om lekker sarcastisch te doen.
Het gebeurd toch niet.......wat een onzin........ nou kom maar op wordt ik lekker bruin.........goh ik hal vast een extra flesje zonne brandcreme :roll:.

Ik geloof niet alles wat er maar verkondigt wordt maar ik ben er wel van overtuigt dat het niet lang meer zal duren dat er een verandering zal plaats vinden op deze aarde.
Of het klopt van die tweede zon, ...............ik weet het niet.......maar ik hoop iig van niet.
We kunnen er wel erg grappig over doen maar het effect van die tweede zon kan wel eens heel vervelend uit pakken.
Al zullen we er zelf minder van merken, geheid dat we het gaan zien aan de veranderingen om ons heen in de natuur.
En of we daar blij mee moeten zijn?

Er was iemand die een opmerking maakte in trand van "ik geloof er niets van, want er is altijd al ellende als watersnood/honger/oorlogen en rampen geweest"
Nou serieus misschien handig om je daar eens in te gaan verdiepen.........
Het is uitgezocht door een wetenschapper (weet zo zijn naam niet meer) en die heeft een chronologisch schema gemaakt van alle rampen en oorlogen.
Zijn conclussie: dat in de afgelopen 10 jaar de rampen en de oorlogen zijn verdriedubbeld.
De rampen worden groter, treft meer mensen en vinden vaker plaats.
Het klopt dat er altijd wel ellende is geweest maar de omvang er van en de hoeveelheid er van begint met het jaar toe te nemen.
In mijn optie houd het op gegeven moment een keer op.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 12:45

het zal best zijn dat die ster dood gaat, dat doen er zoveel, maar of het moet lang geleden zijn en dat we er nu het resultaat van zien, of ze zullen met hun telescopen iets zien en wij kunnen nog een paar 100 - 1000 jaar wachten 8-)
Kan best dat er eens veel licht zal zijn, maar hoeft niet morgen. Niets om je zorgen over te maken dus.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 12:50

Ilegra schreef:
De meesten doen hier nog al lacherig over en zien het als een reden om lekker sarcastisch te doen.
Het gebeurd toch niet.......wat een onzin........ nou kom maar op wordt ik lekker bruin.........goh ik hal vast een extra flesje zonne brandcreme :roll:.

Ik geloof niet alles wat er maar verkondigt wordt maar ik ben er wel van overtuigt dat het niet lang meer zal duren dat er een verandering zal plaats vinden op deze aarde.
Of het klopt van die tweede zon, ...............ik weet het niet.......maar ik hoop iig van niet.
We kunnen er wel erg grappig over doen maar het effect van die tweede zon kan wel eens heel vervelend uit pakken.
.

We kunnen natuurlijk ook massaal nu al depressief gaan worden :(:) We weten niet wat de toekomst ons brengt, dus ergens rekening mee gaan houden gaat ook niet.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 13:07

Tja...Mijn idee is dat je maar een paar dingen kunt doen met de wetenschap wat er allemaal kan gebeuren. Of depressief in een hoekje gaan doemdenken of gewoon genieten van wat er nu allemaal nog is en niets vanzelfsprekend vinden. Grote dingen zoals ontploffende zonnen, zwarte gaten en omkerende polen, daar kun je als armetierig mensje weinig aan veranderen dus heeft het naar mijn idee weinig zin om je daar druk over te maken. Oorlogen en natuurrampen hou je ook niet tegen, maar in die gevallen kun je wel 'helpen' door aardig te wezen voor je omgeving en een beetje nadenkend te consumeren.
Ik geloof ook wel degelijk dat de consequenties van een tijdelijke tweede zon niet zo gezellig zijn als ze lijken, maar a. moet het eerst nog maar eens zien, b. je doet er niets aan dus c. lijkt me het nu al druk maken daarover onbruikbaar. Komt tijd komt raad en anders heb ik nog wel 10 blikken doperwten in de kast staan. ;)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 13:15

Ik denk dat we met zijn allen gewoon bewuster moeten gaan leven. Tenslotten verpesten we zelf ook een deel van onze aardbol, toch?
Misschien dat dat de omkeer wordt na 2012. Er gebeurd iets waardoor we met z'n allen bewuster gaan leven.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 13:33

Kijk dit lijkt er nog een beetje op :o .

Ik ben iig niet depressief, leef bij de dag en ben dankbaar voor elke dag ik krijg.
Maar ik steek niet mijn kop niet in het zand en volg wel wat er om mij heen gebeurd, ben mij zeer bewust van al het verdriet in deze wereld.
Dat ik mij daar bewust van ben betekend niet dat ik dan ook maar zielig in een hoekje kruip, nee..... ik ben nog dankbaarder voor dat wat ik heb en daar waar ik een ander kan delen in mijn geluk laat ik mee genieten.

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:01

Nou,dat lijkt me geen strak plan,geen nacht :\

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 17:37

Natuur rampen zijn idd. flink toe genomen,de natuur neemt wraak omdat wij zoveel kapot maken v.d. natuur.Ook ik ben me echt wel bewust dat de aarde zomaar opeens kan vergaan,maar om me daar nou druk om te maken?Nee,want het heeft totaal geen nut.Als je het allemaal bekijkt dan is de aarde al jaren langzaam aan het vergaan door o.a. de natuur rampen die steeds meer toenemen en steeds sterker worden.
Ik leef ook van dag tot dag,wat morgen komt zie ik dan wel weer.Omdat ik weet dat het opeens zomaar afgelopen kan zijn,geniet ik van elke dag.
Maar nogmaals 2 zonnen? onmogelijk!

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 17:45

Ach, je hebt zo z'n voor,- en nadelen aan een tweede zon.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken en of ik het echt moet geloven.

Eerst zien, dan geloven :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 17:50

Jaa een tweede zon, ik ben bang in het donker. :')

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:41

Haha, dan word het idd niet donker meer.
Al vind ik het een stuk lekkerder om in het donker te slapen dan met licht.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:49

Als het echt zo is, begin ik vandaag nog een aircofabriek! Word een goudmijn! :j :j :')