Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M3lisss schreef:Ik heb haar geen geld gegeven maar ik kan me in het algemeen prima voorstellen dat je iemands droom voor een stukje wil helpen verwezenlijken.
Citaat:Ik wil iedereen nog een geweldige kerst en een gelukkig nieuw jaar wensen.Ik zal me met de kerst niet vervelen.Er staat heel wat leuks op de planning en alles is al in volle kerstsfeer hier.Ik loop al de hele dag met een kerstmuts op en overal staan kerstbomen,dus het zal vast wel heel gezellig worden.Verder wil ik nog even mijn geld probleem toelichten dat vandaag in de media was. Het zit zo; Wij (mijn vader en ik) hebben nooit echt veel geld gehad, ik heb dus geleerd met heel weinig geld heel ver te komen.We hebben Guppy als wrak gekocht en zelf helemaal opgeknapt, maar daar is heel wat werk en geld in gaan zitten. Ik heb vroeger altijd heel hard gewerkt, dus ik heb zeker wat centjes om eten te kopen,maar rijk ben ik niet.Sponsoren heb ik niet veel omdat die zich vorig jaar hebben terug getrokken vanwege de onzekerheid of ik nu wel of niet mocht vertrekken.Toen dat uit de wereld was ben ik meteen weggegaan, en is er van sponsoring niet veel meer terecht gekomen.Nu ben ik weg, en denken de meeste natuurlijk dat het allemaal wel goed is.Ik overleef het best, maar ik wil er niet over liegen dat wat extra wel fijn zou zijn. Guppy is niet uitgerust met overbodige apperatuur, natuurlijk heb ik alles wat ik echt nodig heb, maar iets extra zou niet overbodig zijn.Ik wil wel alle sponsoren en iedereen die mij op wat voor wijze dan ook geholpen heeft, heel erg bedanken.Zonder hen zou ik nooit zo ver gekomen zijn.
shamyrah schreef:Ach wat zielig toch. Het wordt steeds gekker met die Laura. Ach als je maar in de belangstelling staat.
MariekeB schreef:Wat een heerlijke kerstgedachtes hier.
En dat dan half bokt wel geld wil geven om totilas in nl te houden, maar dat dit dan belachelijk is..
En we hebben bijna allemaal nieuwe kerstkleren gekocht, en een duur kerstdiner gehad. Als we dat nou ook allemaal niet doen en dat geld ook allemaal naar een goed doel geven.
Er zijn zoveel expedities die met sponsors werken. Van Dakar tot die zonnecellenracewagens noem maar op. Hoor je nooit iemand over hier.
Ik heb haar geen geld gegeven maar ik kan me in het algemeen prima voorstellen dat je iemands droom voor een stukje wil helpen verwezenlijken.
MariekeB schreef:Er zijn zoveel expedities die met sponsors werken. Van Dakar tot die zonnecellenracewagens noem maar op. Hoor je nooit iemand over hier.
Niobe schreef:@MariekeB, het is ook niet erg dat miss Laura een sponsor heeft, als er iemand is die geld in haar wil steken, is dat allemaal prima. Net zoals met Dakar en wat dan ook.
Maar ik heb nog nooit gezien dat Jan de Rooij met de kerst een persbericht uitstuurde met zielig gedoe over dat hij geen geld meer heeft om zijn vrachtwagen op gang te kunnen houden.
Daarnaast zegt Laura zelf dat ze het prima redt, maar dat ze iets extra wil? Willen we dat niet allemaal? Met die 25.000 euro zou ze 3 keer de wereld rond kunnen reizen, maar op een of andere manier is dat nu al op. Rara hoe kan dat.
Niobe schreef:Daarnaast zegt Laura zelf dat ze het prima redt, maar dat ze iets extra wil? Willen we dat niet allemaal? Met die 25.000 euro zou ze 3 keer de wereld rond kunnen reizen, maar op een of andere manier is dat nu al op. Rara hoe kan dat.
c_alsemgeest schreef:Niobe schreef:Daarnaast zegt Laura zelf dat ze het prima redt, maar dat ze iets extra wil? Willen we dat niet allemaal? Met die 25.000 euro zou ze 3 keer de wereld rond kunnen reizen, maar op een of andere manier is dat nu al op. Rara hoe kan dat.
Ik vrees dat de oorzaak de gemiste wiskunde lessen zijn
MariekeB schreef:Wat een heerlijke kerstgedachtes hier.
En dat dan half bokt wel geld wil geven om totilas in nl te houden, maar dat dit dan belachelijk is..
En we hebben bijna allemaal nieuwe kerstkleren gekocht, en een duur kerstdiner gehad. Als we dat nou ook allemaal niet doen en dat geld ook allemaal naar een goed doel geven.
Er zijn zoveel expedities die met sponsors werken. Van Dakar tot die zonnecellenracewagens noem maar op. Hoor je nooit iemand over hier.
Ik heb haar geen geld gegeven maar ik kan me in het algemeen prima voorstellen dat je iemands droom voor een stukje wil helpen verwezenlijken.
Lia_ schreef:Janine1990 schreef:Pfffffff.... Hopelijk gaat deze publiciteit haar in ieder geval géén geld opleveren...
Ik hoop van wel, waarom iemand toewensen dat ze haar ouders heel lang niet kan zien en haar boot niet kan repareren
Ik vind dat je iemand die op deze leeftijd altijd zulke avonturen onderneemt gewoon moet steunen.
Het hele circus er om heen is gewoon gecreëerd door derden...
joyce2 schreef:Idd, sponsoren en donateurs zijn wel heel wat anders
Ik snap wel vanuit een zakelijk oogpunt gezien, dat je als sponsor wat geld over hebt voor zo'n tocht. Lekker veel reclame, omdat het zo'n media hype is.