Melody21 schreef:Maar Twiggy, gaat jou dochter dan niet ook naar school nu? Ik vind het ook een naar idee , mijn dochters in handen van voor mij totaal onbekenden. Je weet dus nooit echt, wat je kind die dag heeft meegemaakt.
Ik las van iemand hier in het topic dat er soms wel elke dag een andere invalkracht is bij de grotere opvangen? Dan is toch een bizar idee?
Ja, natuurlijk gaat ze naar school. Ik heb gelukkig een kind wat heel extravert is en me alles vertelt, tot in details. Ik weet precies welke kinderen pestkoppen zijn en weet ook welke woorden er rond gaan e.d. Mijn dochter heeft een vaste juf en haar vervangers (allemaal vrouwen, die ik alleen zie bij ziekte of een cursus ofzo) zijn geen onbekenden gelukkig. Niet dat dat wat zegt per se, maar het gaat allemaal prima. Wij wonen in een dorp, kent elkaar allemaal wel, dus het is niet onpersoonlijk gelukkig. En ik loop zelf ook regelmatig rond op school, om te helpen etc.
En ik heb al eerder gezegd dat ik mijn kind ook voorbereid op mensen met minder goede bedoelingen. Maar dat is niet te doen met zulke jonge kinderen, zoals hier gebeurd is (van 0 tot 4). En inderdaad, Yamcha, je kunt je kind niet tegen alles beschermen, kon dat maar.