Hoe voelen de PVV-stemmers zich op dit moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Re: Hoe voelen de PVV-stemmers zich op dit moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:38

luccassen heeft sorry gezegt en een bos bloemen gegeven aan diegene die hij heeft gepest stond toevallig vandaag in de krant :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:40

En als de Marokanen dat doen is het ook goed en mogen ze ook regeren? Of niet?

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:42

shilady schreef:
luccassen heeft sorry gezegt en een bos bloemen gegeven aan diegene die hij heeft gepest stond toevallig vandaag in de krant :)

Dat hij dat niet heeft gedaan vóórdat dit alles in de media bekend werd zegt genoeg over zijn oprechtheid vind ik

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:49

Ik zal nooit zeggen wat jullie graag willen horen ;)

Maar ik blijf pvv stemmen en zoals eerder door een mod aangegeven is de discussie luccasen in een ander topic en dit topic over hoe pvv-ers zich voelen op dit moment :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:51

En zie: de ontkenning! Mooi voorbeeld..

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:52

in elke buurt zit wel een vervelend iemand , gaat erom dat ik voor een enkele vervelende buurman niet bang ben , maar wel voor een hele groep , ik denk ook dat het geval van lucassen flink wordt opgeblazen , alleen al om Wilders lekker dwars te zitten.
In de tijd van Janmaat kon de hele kamer hem gewoon nog doodzwijgen , nu gaat dat niet meer en wordt elk onnozel
wissewasje opgeblazen , om de PVV kapot te maken .
Maar de meeste domme pvv stemmers hebben dat helaas door

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:53

shilady schreef:

Maar ik blijf pvv stemmen en zoals eerder door een mod aangegeven is de discussie luccasen in een ander topic en dit topic over hoe pvv-ers zich voelen op dit moment :)

Dat is niet de vraag op mijn antwoord :D .
Ik vraag me af of het hetzelfde zou zijn als het een Marokaan/Turk/kleurling was geweest.

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:54

CtjeLief schreef:
En zie: de ontkenning! Mooi voorbeeld..

jij denkt dat te herkennen omdat jezelf niet anders doet , stem jij lekker wat je wilt en laat pvv stemmers dat ook doen .

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:55

en zie het doordrammen voor antwoorden die ze toch niet zullen krijgen heerlijk ;)

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:56

Rinske schreef:
En als de Marokanen dat doen is het ook goed en mogen ze ook regeren? Of niet?

Marokanen mogen in marokko regeren ,

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:57

Rinske schreef:
shilady schreef:

Dat is niet de vraag op mijn antwoord :D .
Ik vraag me af of het hetzelfde zou zijn als het een Marokaan/Turk/kleurling was geweest.

Ze slaan hun proberen maar :) Maar ik zal in elk geval niet op een moslim partij stemmen
Laatst bijgewerkt door shilady op 29-11-10 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:57

Sjonnie.. En waarom wordt het opgeblazen?

Omdat door het blijven van Lucassen de gehele oprechtheid van de partij verloren gaat, omdat deze hele situatie met hem haaks staat op hetgeen wat de partij zo belangrijk vind: veiligheid, het tegengaan van straatterrorisme..

En dan kun je dat wegwuiven, zielig doen dat de media erover valt, maar het is logisch dat de pvv nu door velen (terecht!) wordt gezien als een partij die NIET oprecht is. Is natuurlijk ook TE belachelijk voor woorden zo'n Lucassen in de PVV, de partij is hierdoor imo gewoon niet meer serieus te nemen.. Wat je ook zegt!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:00

sjonnie48 schreef:
in elke buurt zit wel een vervelend iemand , gaat erom dat ik voor een enkele vervelende buurman niet bang ben , maar wel voor een hele groep , ik denk ook dat het geval van lucassen flink wordt opgeblazen , alleen al om Wilders lekker dwars te zitten.
In de tijd van Janmaat kon de hele kamer hem gewoon nog doodzwijgen , nu gaat dat niet meer en wordt elk onnozel

Nee (ik zou ze niet dom durven noemen :o ) PVV stemmers wenden hun gezicht af en verzinnen allerlei excuses om het gedrag van die criminele PVV kamerleden te ridiculiseren, en wijzen als kleine kinderen naar anderen die bewezen niets gedaan hebben waarbij ze suggereren dat die anderen ook het een en ander op hun kerfstok hebben.
Het is maar wat je wilt geloven.
Ik voor mij vind dat geloof niets met politiek te maken heeft en als de partij waarop ik getemd heb tegenvalt of dingen doet die totaal tegen de beloftes, en dus de redenen waarom ik gestemd heb, ingaan, dan kies ik een andere partij die zich wel aan hun en mijn standpunten vasthoudt.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:00

Maar wat is eigelijk het doel met ons te confronteren met luccassen?
Had hem meschien liever zien gaan maar als geert er anders over denkt tja is zijn beslissing niet de mijne :) schrijf een brief of een mail naar pvv of de koninging als het je zo dwars zit allemaal ;)

Wij voelen ons in elk geval nog steeds oke

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:03

CtjeLief schreef:
Sjonnie.. En waarom wordt het opgeblazen?

Omdat door het blijven van Lucassen de gehele oprechtheid van de partij verloren gaat, omdat deze hele situatie met hem haaks staat op hetgeen wat de partij zo belangrijk vind: veiligheid, het tegengaan van straatterrorisme..

En dan kun je dat wegwuiven, zielig doen dat de media erover valt, maar het is logisch dat de pvv nu door velen (terecht!) wordt gezien als een partij die NIET oprecht is. Is natuurlijk ook TE belachelijk voor woorden zo'n Lucassen in de PVV, de partij is hierdoor imo gewoon niet meer serieus te nemen.. Wat je ook zegt!

Maar daarom stem jij er toch ook niet op ?
Dat is jou goed recht , ik stem zowiezo op Wilders ,al zijn het allemaal Lucassen achter hem
ik heb een probleem met criminele marokanen , niet met lucassen
En alleen Wilders wil daar wat aan doen , als ie maar een kans krijgt .

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:06

Maar als het een groep Lucassen is, dan is dat weer hetzelfde als een groep Marokanen, want dat zeg je bovenaan de pagina.
"Het is het aantal en hun agressiviteit".
Dus een groep Marokanen is wel slecht, maar een groep Lucassen niet.
Ik snap er nu echt helemaaaaaaal niks meer van.

Maar goed, dat zal wel omdat ik geen PVV stemmer ben?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:08

Citaat:

Omdat de groep Lucassen Nederlands is...

Lijkt me dus een duidelijk verhaal...

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:08

sarabande schreef:
sjonnie48 schreef:

Nee (ik zou ze niet dom durven noemen :o ) PVV stemmers wenden hun gezicht af en verzinnen allerlei excuses om het gedrag van die criminele PVV kamerleden te ridiculiseren, en wijzen als kleine kinderen naar anderen die bewezen niets gedaan hebben waarbij ze suggereren dat die anderen ook het een en ander op hun kerfstok hebben.
Het is maar wat je wilt geloven.
Ik voor mij vind dat geloof niets met politiek te maken heeft en als de partij waarop ik getemd heb tegenvalt of dingen doet die totaal tegen de beloftes, en dus de redenen waarom ik gestemd heb, ingaan, dan kies ik een andere partij die zich wel aan hun en mijn standpunten vasthoudt.

Ja logisch , doe ik ook , maar hij valt mij helemaal niet tegen , bovendien kan ie niet veel meer dan gedogen , dat komt nog bij de volgende verkiezingen , als het aan mij ligt tenminste

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:11

CtjeLief schreef:
Citaat:

Goed lezen en niet de boel verdraaien , als ik last had gehad van nederlandse lucassen , dan stem ik op de parij die wat aan de nederlandse lucassen doet , ik dacht dat pvvv ers dom waren , maar jullie begrijpen ook niet veel hoor

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:13

CtjeLief schreef:
Citaat:

Nee, want bovenaan de pagina staat niet dat het om hun geloof gaat. Alleen om de groep en de mate van agressiviteit. Maar ik snap wel dat het de PVV stemmers om de Marokanen gaat, maar ik kan er persoonlijk niet bij dat een blanke buurtterrorist dan wel in de regering mag zitten. Dat de PVV stemmers het dan ineens niet erg vinden. Willen we niet allemaal een veilig buurt? Als een blanke man de buurt terroriseert voel het ook niet veilig voor je kinderen en jezelf.

Sjonnie, dat is echt een onnuttige toevoeging die niks met het topic te maken heeft...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:15

Die blanke man is ermee opgehouden ;)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:16

En dus is het ineens 'goed'?
Als ik moorden pleeg en ik houd ermee op dan boeit het ook niet meer :+ ?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:20

Toevallig heb ik ook nog een topic lopen over pedofielen die terug de maatschappij in gaan en daar zijn dus verdedigers die het ook geen probleem vinden als een pedofiel die zn straf uitgezeten heeft naast ze komt wonen ookal hebben ze kinderen ;)

Ik heb al eerder gezegt dat ik hem liever weg had zien gaan maarja om dan niet meer op de hele partij te stemmen om een persoon wiens verleden is opgerakelt zal ik ook niet gauw doen overal kunnen rotte appels tussen zitten ook in andere partijen zitten mensen die dingen heben gedaan die niet kunnen maar nog niet de wereld in zijn geblazen door de pres .

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:28

shilady schreef:
Ik heb al eerder gezegt dat ik hem liever weg had zien gaan maarja om dan niet meer op de hele partij te stemmen om een persoon wiens verleden is opgerakelt zal ik ook niet gauw doen overal kunnen rotte appels tussen zitten ook in andere partijen zitten mensen die dingen heben gedaan die niet kunnen maar nog niet de wereld in zijn geblazen door de pres .

Lees even terug, dat is gewoon niet zo. In de PVV zitten 7 kamerleden die min of meer criminele zaken op hun naam hebben staan.
De meeste zijn door Powned en RTL naar buiten gebracht, rechtse media.
Je wilt toch niet serieus gaan vertellen dat die misstanden binnen de linkse partijen onder tafel zouden schuiven????

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:35

Is het dan: eens een boef,altijd een boef?
Eens een crimineel,altijd een crimineel?