Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Ik zal nooit zeggen wat jullie graag willen horen![]()
Maar ik blijf pvv stemmen en zoals eerder door een mod aangegeven is de discussie luccasen in een ander topic en dit topic over hoe pvv-ers zich voelen op dit moment
Rinske schreef:shilady schreef:Ik zal nooit zeggen wat jullie graag willen horen![]()
Maar ik blijf pvv stemmen en zoals eerder door een mod aangegeven is de discussie luccasen in een ander topic en dit topic over hoe pvv-ers zich voelen op dit moment
Dat is niet de vraag op mijn antwoord.
Ik vraag me af of het hetzelfde zou zijn als het een Marokaan/Turk/kleurling was geweest.
sjonnie48 schreef:in elke buurt zit wel een vervelend iemand , gaat erom dat ik voor een enkele vervelende buurman niet bang ben , maar wel voor een hele groep , ik denk ook dat het geval van lucassen flink wordt opgeblazen , alleen al om Wilders lekker dwars te zitten.
In de tijd van Janmaat kon de hele kamer hem gewoon nog doodzwijgen , nu gaat dat niet meer en wordt elk onnozel
wissewasje opgeblazen , om de PVV kapot te maken .
Maar de meeste domme pvv stemmers hebben dat helaas door
CtjeLief schreef:Sjonnie.. En waarom wordt het opgeblazen?
Omdat door het blijven van Lucassen de gehele oprechtheid van de partij verloren gaat, omdat deze hele situatie met hem haaks staat op hetgeen wat de partij zo belangrijk vind: veiligheid, het tegengaan van straatterrorisme..
En dan kun je dat wegwuiven, zielig doen dat de media erover valt, maar het is logisch dat de pvv nu door velen (terecht!) wordt gezien als een partij die NIET oprecht is. Is natuurlijk ook TE belachelijk voor woorden zo'n Lucassen in de PVV, de partij is hierdoor imo gewoon niet meer serieus te nemen.. Wat je ook zegt!
sarabande schreef:sjonnie48 schreef:in elke buurt zit wel een vervelend iemand , gaat erom dat ik voor een enkele vervelende buurman niet bang ben , maar wel voor een hele groep , ik denk ook dat het geval van lucassen flink wordt opgeblazen , alleen al om Wilders lekker dwars te zitten.
In de tijd van Janmaat kon de hele kamer hem gewoon nog doodzwijgen , nu gaat dat niet meer en wordt elk onnozel
wissewasje opgeblazen , om de PVV kapot te maken .
Maar de meeste domme pvv stemmers hebben dat helaas door
Nee (ik zou ze niet dom durven noemen) PVV stemmers wenden hun gezicht af en verzinnen allerlei excuses om het gedrag van die criminele PVV kamerleden te ridiculiseren, en wijzen als kleine kinderen naar anderen die bewezen niets gedaan hebben waarbij ze suggereren dat die anderen ook het een en ander op hun kerfstok hebben.
Het is maar wat je wilt geloven.
Ik voor mij vind dat geloof niets met politiek te maken heeft en als de partij waarop ik getemd heb tegenvalt of dingen doet die totaal tegen de beloftes, en dus de redenen waarom ik gestemd heb, ingaan, dan kies ik een andere partij die zich wel aan hun en mijn standpunten vasthoudt.
CtjeLief schreef:Citaat:Dus een groep Marokanen is wel slecht, maar een groep Lucassen niet.
Ik snap er nu echt helemaaaaaaal niks meer van.
Omdat de groep Lucassen Nederlands is...
Lijkt me dus een duidelijk verhaal...
CtjeLief schreef:Citaat:Dus een groep Marokanen is wel slecht, maar een groep Lucassen niet.
Ik snap er nu echt helemaaaaaaal niks meer van.
Omdat de groep Lucassen Nederlands is...
Lijkt me dus een duidelijk verhaal...
shilady schreef:Ik heb al eerder gezegt dat ik hem liever weg had zien gaan maarja om dan niet meer op de hele partij te stemmen om een persoon wiens verleden is opgerakelt zal ik ook niet gauw doen overal kunnen rotte appels tussen zitten ook in andere partijen zitten mensen die dingen heben gedaan die niet kunnen maar nog niet de wereld in zijn geblazen door de pres .