Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Haha dat dacht ik ook inderdaad..Janine1990 schreef:Omdat het menselijk is Jolliegirl
Dat blijkt maar weer.
Zeker het bericht op fok. : Via twitter gehoord door een radioman.
Zoiets laat je niet via twitter horen.
Dat gaat via een officiële persconferentie.
= genoeg redenen om aan te nemen dat dit geen officieel bericht is.Citaat:Dit beweert een Curaçaose radiomaker zojuist op Twitter.
Hoewel het nieuws nog niet officieel is bevestigd, was al enige tijd bekend dat het stuk bot toebehoort aan het stoffelijk overschot van een jonge vrouw.
Jolliegirl schreef:Dit is geen officieel bericht.
Waarom speculeren als het op aruba pas vanmiddag bekend gemaakt wordt??????
xxnienke94 schreef:klopt, maar het is op het strand gevonden misschien is ze wel gewoon verdronken? en heeft dat niets met joran te maken! oke wel een beetje vreemd dat hij dan 6 verklaringen geeft maar goed. hij blijft zo wel in het nieuws!
Jolliegirl schreef:xxnienke94 schreef:klopt, maar het is op het strand gevonden misschien is ze wel gewoon verdronken? en heeft dat niets met joran te maken! oke wel een beetje vreemd dat hij dan 6 verklaringen geeft maar goed. hij blijft zo wel in het nieuws!
Ja dat is zo.
Ik heb eigenlijk ook zoiets : Geen bewijs = onschuldig.
Lijkt mij dat hij dat dan gewoon had kunnen zeggen. Dan was er niets aan de hand geweest. Ach die kerel is ziek.
Zelfs als hij had gezegd dat ze een hartaanval, of weet ik het had gehad, was hij niet schuldig geweest.
Maar hij heeft de waarheid niet gesproken. dus hij is gewoon de pineut nu.
Jolliegirl schreef:Cayenne schreef:
In aruba ja.
Wat is het tijdsverschil?
Jolliegirl schreef:Cayenne schreef:Jolliegirl schreef:Wij horen het hier vanavond laat denk ik.
Nee hoor, het zou eind van de middag worden als het goed is
In aruba ja.
Wat is het tijdsverschil?