Hoe moet hij uitleggen dat zijn beloftes niet uitkomen en het pluche belangrijker is? Juist waarop hij de "oude" partijen altijd aanviel, maakt hij zichzelf schuldig aan. Dus voor Geert geen kritische vragen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelientje schreef:O ik dacht al wat krijgen we nou. De flinkse kerk op bezoek bij de linkse kerk of zo.
sarabande schreef:Hermelientje schreef:O ik dacht al wat krijgen we nou. De flinkse kerk op bezoek bij de linkse kerk of zo.
Ha ha zoals P&W al zeiden hij komt niet in dat vreselijke programma
Wel grappig dat die man die niet door mocht uit dat klasje, toch weer dezelfde antwoorden heeft toen Sonja vroeg waarom wil je met iemand in zee die het over zoiets als kopvoddentax heeft. Weer dat er moet wat gebeuren in Den Haag (nu dat gebeurt er) en de laatste 60 jaar is er niets gebeurt.
Waarop Wijffels (toch geen kleine jongen) zei dat Wilders inderdaad ook wel goede ideeën heeft, maar geen oplossingen, of oplossingen die niet uitvoerbaar zijn.
On topic maakte dit kandidaat kamerlid duidelijk dat Wilders geen mensen wilde die kritisch zijn. Wat ik ook hilarisch vond was dat ze testen kregen die o.a. door Fleur beoordeeld werden, heeft iemand Fleur wel eens horen praten![]()
Anoeska schreef:Al denk ik dat het met het kwijtraken van die meerderheid als Wilder Lucassen wel uit de fractie had gezet wel mee zou zijn gevallen. Uit de fractie zetten wil natuurlijk niet zeggen dat Lucassen ineens als een SP-er zou gaan stemmen. Dus waarschijnlijk had het weinig uitgemaakt. Maar Wilders zou wel de controle kwijt zijn, en dat maakt het lastig.
Anoeska schreef:Al denk ik dat het met het kwijtraken van die meerderheid als Wilder Lucassen wel uit de fractie had gezet wel mee zou zijn gevallen. Uit de fractie zetten wil natuurlijk niet zeggen dat Lucassen ineens als een SP-er zou gaan stemmen. Dus waarschijnlijk had het weinig uitgemaakt. Maar Wilders zou wel de controle kwijt zijn, en dat maakt het lastig.
Anoeska schreef:Precies, je bent de controle en de aansluiting van een kamerlid kwijt. Ik bedoelde alleen te zeggen dat je er bij stemmingen wel vanuit kan gaan dat een type als lucassen op een PVV-manier zal blijven stemmen.
Ik kan gewoon niet begrijpen dat je als volksvertegenwoordiger, wat lucassen is, niet begrijpt dat dit niet kan. En dus niet zelf je spullen pakt.
Ik zal er wel weer te rooskleurig tegenaan kijken. Maar voor mijn gevoel hoor je al kamerlid toch een 'missie' te hebben met in de kamer zitten. En niet alleen je eigen zakken vullen voor de 4 jaar dat je mag blijven. Dan hoor je gewoon in te zien dat je je taak die je in de kamer hebt niet meer naar behoren kan uitvoeren, en moet je zelf de keuze maken om te vertrekken en ruimte te maken voor een PVV-er die wel de beloftes kan waarmaken.