Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik begrijp niet zo goed wat er gesubsidieerd moet worden aan sport voor allochtonen...?
http://www.meedoenallejeugddoorsport.nl ... raken.html
Ik zie het al.
@Kanniet: de overheid subsidieert (top)sport in het algemeen, alleen paardrijden en snowboarden valt daar net buiten geloof ik.
klik link
janesmith schreef:Ik zie niet in wat daar fout aan is. Des te meer aanhang Wilders krijgt, des te vlugger zullen de veranderingen die broodnodig zijn ook uitgevoerd worden.
Vandaag bleek in de nieuwe peilingen dat het proces wederom voor zetelwinst van de PVV heeft gezorgd en de PVDA is sinds de verkiezingen van 9 juni al 40% van zijn stemmers kwijt.
Het gaat de goede kant op, nog maar even en we zijn er.
http://www.peil.nl
janesmith schreef:Ik zie niet in wat daar fout aan is. Des te meer aanhang Wilders krijgt, des te vlugger zullen de veranderingen die broodnodig zijn ook uitgevoerd worden.
Vandaag bleek in de nieuwe peilingen dat het proces wederom voor zetelwinst van de PVV heeft gezorgd en de PVDA is sinds de verkiezingen van 9 juni al 40% van zijn stemmers kwijt.
Het gaat de goede kant op, nog maar even en we zijn er.
http://www.peil.nl
Teddy321 schreef:Nee hoor, ik ken maneges waar kinderen op kosten van de sociale dienst 1x per week ponyles hebben. Deze lessen worden ook nog een jaar van te voren uitbetaald!!
By the way, dit is voor zowel autochtone als allochtone kindertjes.
janesmith schreef:Nicolletje schreef:Dat laatste stukje is nergens terug te vinden behalve op de site Nederland bekent kleur, ik vraag me af of het niet de interpretatie van de journalist was, en ook de context wordt niet weergegeven.
Dat is precies wat het OM ook stelde, dat geschreven pers niet als bewijs kan dienen omdat men er nooit zeker van kan zijn dat dit een exacte weergave is van de woorden van Wilders zelf. Daarom wordt alleen het audio en video bewijs als 100% betrouwbaar aangemerkt door de rechtbank.Randalinpony schreef:@Janesmith: het zijn geen verzinsels, het zijn citaten uit interviews met Wilders.
En hoe weet jij zo zeker dat die uitspraken letterlijk waarheidsgetrouw zijn weergegeven?
Tijdens de rechtszaak is namelijk heel duidelijk gebleken dat er nogal wat zogenaamde uitspraken van Wilders helemaal niet door hem gedaan zijn, maar een soort van interpretatie van de desbetreffende journalisten waren.
Dat is ook waarom het OM op vele uitspraken van Wilders om vrijspraak vroeg omdat niet bewezen kon worden dat die uitspraken ook daadwerkelijk door hem gedaan zijn, en niet door de journalisten verkeerd zijn begrepen of in eigen woorden zijn opgeschreven.Mariss schreef:Geen allochtonen jongeren meer in het amateurvoetbal? Zeg mij niet dat dat geen regelrechte discriminatie is.
Niet meer dan de onderstaande, wettelijk toegestane, discriminatie regels;
- Positieve discriminatie (bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een allochtoon)
- Zwemmen voor mannen verboden (bepaalde tijden waarop mannen niet zijn toegestaan in openbare zwembaden)
- Homo's niet gewenst (scholen die homosexuele leraren weigeren vanwege hun geaardheid)
Citaat:Volgens de enkele feit constructie mogen scholen voor bijzonder onderwijs geen medewerkers ontslaan of weigeren op grond van het 'enkele feit' dat iemand openlijk homo is of een homoseksuele relatie heeft, maar wel als er 'bijkomende omstandigheden' zijn.
Citaat:die bijkomen de omstandiheden zijn dus het hebben van sex binnen de homoseksuelerelatie.
Citaat:Voormalig PvdA-minister Ronald Plasterk zegt op de site van Gaykrant: "Homoseksualiteit is volgens de huidige wet géén grond voor ontslag, ook niet als er sprake is van samenwonen of een relatie, of van ‘liefdesuitingen’. Maar om elk misverstand weg te nemen, willen we die hele enkel-feitconstructie uit de wet." Om daar in de papieren versie aan toe te voegen: "De wet moet zo worden aangepast dat geen enkele school leraren en leerlingen vanwege hun seksuele geaardheid mag weigeren of ontslaan."
alex66 schreef:Ahmed Marcouch is een van de weinige zo niet de enige die altijd voor de homo's is opgekomen.
hij wordt daarom dan ook verguist binnen zijn eigen gemeenschap, en nu hij er voor pleit om de lieve jeugd gewoon in de bak te gooien in plaats van een aai over de bol te geven zal het wel niet beter worden voor hem.
maar wat heeft die man gelijk en wat komt dit veel te laat... jaartje of 20 schat ik zo
kanniet schreef:Dat het een vicieuze cirkel is, daar ben ik het mee eens, maar zou het echt zo zijn dat dit bewust in stand gehouden wordt? Ik kan me daar niets bij voorstellen.
kanniet schreef:Citaat:Geen allochtonen jongeren meer in het amateurvoetbal? Zeg mij niet dat dat geen regelrechte discriminatie is.
Dit is een kwestie van survival. De clubs overleven op het vrijwilligerswerk dat verricht wordt door de familie's van de voetballers. Bij de allochtone voetballers blijft de familie meestal in gebreke. Gevolg: Meer werk wordt verricht door minder man en dat loopt op een gegeven moment echt spaak.
kanniet schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/article8038138.ece?pageNumber=2
Hiervan ben ik al lang overtuigd, kan het alleen niet zo goed verwoorden.
kanniet schreef:Dat het een vicieuze cirkel is, daar ben ik het mee eens, maar zou het echt zo zijn dat dit bewust in stand gehouden wordt? Ik kan me daar niets bij voorstellen.
Citaat:De voormalige ING-topman spreekt van een beleid van pappen en nathouden. Ossel wilde wel met hervormingen komen, maar werd volgens Koopmans teruggefloten door de Amsterdamse PvdA-top. Zolang het doel niet het verminderen van armoede is, is er bovendien weerstand van ambtenaren en welzijnsorganisaties, die verzekerd zijn van werk zolang de armoede aanhoudt.
kanniet schreef:Voor iedereen in nederland komt ooit een einde aan zijn beroepscarière. Bij iedereen heet dat "Gepensioneerd zijn", alleen voor bepaalde allochtonen heet dat opeens "afgedankt zijn". Alleen al door die woordkeuze maak je die mensen minderwaardig. En wat is het verschil? Er is geen verschil. Puur en alleen de woordkeuze maakt iets positief of negatief. Voor bepaalde allochtonen is AOW en pensioen dus negatief en voor alle anderen positief. Waarom dit onderscheid? Ik begrijp daar echt helemaal niets van.
Citaat:De werving van Marokkaanse gastarbeiders werd beëindigd in 1973, op dat moment waren er ongeveer 22.000 Marokkanen in Nederland.