gohya schreef:Ik geloof niet dat het zelfmoord was,denk eerder aan een hartstilstand.
Dan had Albert dat wel de pers in gegooid he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hutch84 schreef:misschien je kan alleen geen begrip hebben voor een keuze zelfmoord/ levens beeindiging als je zelf ook op die grens gestaan heb...
een paar maanden geleden waren er vele bokkers wel vol begrip tijdens iemand die ook overleden is..
Puchje schreef:Bah.. wat egoïstisch...
Hij laat twee kinderen, een vrouw, familie achter... en miljoenen fans. Iedereen voelt zich klote omdat hij besluit een einde aan zijn leven te maken. Nee... ik kan er geen respect voor opbrengen.
Vind het heel erg dat hij dood is... Jemig.
Puchje schreef:hutch84 schreef:misschien je kan alleen geen begrip hebben voor een keuze zelfmoord/ levens beeindiging als je zelf ook op die grens gestaan heb...
een paar maanden geleden waren er vele bokkers wel vol begrip tijdens iemand die ook overleden is..
Zij had geen kinderen...
Geloof me, heb het van dichtbij genoeg meegemaakt om er zo'n mening over te hebben.
CtjeLief schreef:Ik stoor me aan reacties over dat zelfmoord gemeen, laf, egoistisch enzo zijn. Jullie kunnen niet in iemands ziel kijken, niet de pijn, het verdriet voelen wat iemand voelt. Dus let alsjeblieft op met zulke uitspraken. Hou zulke oordelen liever voor je, juist uit respect voor degene die overleden is..!
CtjeLief schreef:Ik stoor me aan reacties over dat zelfmoord gemeen, laf, egoistisch enzo zijn. Jullie kunnen niet in iemands ziel kijken, niet de pijn, het verdriet voelen wat iemand voelt. Dus let alsjeblieft op met zulke uitspraken. Hou zulke oordelen liever voor je, juist uit respect voor degene die overleden is..!
blauw00gje schreef:CtjeLief schreef:Ik stoor me aan reacties over dat zelfmoord gemeen, laf, egoistisch enzo zijn. Jullie kunnen niet in iemands ziel kijken, niet de pijn, het verdriet voelen wat iemand voelt. Dus let alsjeblieft op met zulke uitspraken. Hou zulke oordelen liever voor je, juist uit respect voor degene die overleden is..!
Ik zeg niet dat ik het niet erg vind of wat dan ook. Ik vind het alleen nogal makkelijk. Het zal echt niet van het ene op het andere moment zijn, maar als je zelfmoord pleegt ben je zelf overal vanaf. De nabestaanden zadel je er mee op.