Antonie Kamerling overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:49

gohya schreef:
Ik geloof niet dat het zelfmoord was,denk eerder aan een hartstilstand.

Dan had Albert dat wel de pers in gegooid he :) Beetje raar als de nabestaanden liegen over de doodsoorzaak! ;)

Janine1990

gohya schreef:
Ik geloof niet dat het zelfmoord was,denk eerder aan een hartstilstand.

Euh, als Albert en Isa een dergelijke verklaring opmaken lijkt me dat niet voor niets hoor... :\

Zilfstar

Kreeg net een berichtje van Condoleance register (omdat ik daar een ander heb geplaatst zelf ooit). Schrok me echt te pletter zeg!! Vreselijk voor de kids!!!

hutch84

misschien je kan alleen geen begrip hebben voor een keuze zelfmoord/ levens beeindiging als je zelf ook op die grens gestaan heb...
een paar maanden geleden waren er vele bokkers wel vol begrip tijdens iemand die ook overleden is..

ik hoop op rust voor hem en zijn familie

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:50

Ohja, voor de mensen die gelijk struikelen over Albert Verlinde..
Het is zijn zwager...

Sterkte dus ook aan hem gewenst.

Puchje

hutch84 schreef:
misschien je kan alleen geen begrip hebben voor een keuze zelfmoord/ levens beeindiging als je zelf ook op die grens gestaan heb...
een paar maanden geleden waren er vele bokkers wel vol begrip tijdens iemand die ook overleden is..

Zij had geen kinderen...
Geloof me, heb het van dichtbij genoeg meegemaakt om er zo'n mening over te hebben.
Ik weet dat deze schokkend kan zijn, maar het is wel mijn mening. Sorry daarvoor.
Laatst bijgewerkt door Puchje op 07-10-10 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Wanneer nabestaanden zelf al in een verklaring laten weten dat het om zelfmoord gaat, waarom moet daar dan in vredesnaam aan getwijfeld worden? Dat vind ik niet van veel respect getuigen.
Het is natuurlijk een vreselijke doodsoorzaak, maar als het niet anders is, dan is het gewoon de waarheid. Ik vind het niet netjes om daar ook nog eens aan te gaan twijfelen.

Hoe dan ook, sterkte aan iedereen die hem lief had.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:51

Jeemig zeg.
Wat ben je dan ontzettend "ver heen" om je kinderen en
vrouw zo achter te laten.
Echt banketstaaf voor die kinderen :(

detour

Ik dacht ff dat A V ook hene was.. Te snel gelezen. ;)

Zelfmoord egoistisch, dat vind ik dan weer te hard.

baroen

mensen die het laf , egoïstisch e.d noemen, hebben geen idee waar ze over praten, hoe diep iemand kan zitten.

CtjeLief

Ik stoor me aan reacties over dat zelfmoord gemeen, laf, egoistisch enzo zijn. Jullie kunnen niet in iemands ziel kijken, niet de pijn, het verdriet voelen wat iemand voelt. Dus let alsjeblieft op met zulke uitspraken. Hou zulke oordelen liever voor je, juist uit respect voor degene die overleden is..!
Laatst bijgewerkt door CtjeLief op 07-10-10 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ik vind het jammer dat mensen nu meteen reageren met egoïstisch en laf... Laatst heeft een goede vriendin van mij, en tevens bokker, zelfmoord gepleegd. Ik vind het verre van laf. Zelf heb ik afgelopen jaar ook met een depressie geworsteld en ik kan je vertellen dat je soms echt geen uitweg meer ziet. Je ziet gewoon de mooie dingen van het leven niet meer...

Ik wens de nabestaanden alle sterkte en kracht toe bij het verwerken van dit verlies.

Abeltje77

nou Cayenne, dat vind ik ook.

Als een verklaring in overleg met zijn VROUW notabene is opgesteld. Dan mag je er wel vanuit gaan dat het klopt neem ik zo aan.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:52

Puchje schreef:
Bah.. wat egoïstisch...
Hij laat twee kinderen, een vrouw, familie achter... en miljoenen fans. Iedereen voelt zich klote omdat hij besluit een einde aan zijn leven te maken. Nee... ik kan er geen respect voor opbrengen.

Vind het heel erg dat hij dood is... Jemig.

Ik sluit me hierbij aan.

Vindt het wel heel laf....

wens de nabestaande heel veel sterkte

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:52

Puchje schreef:
hutch84 schreef:

Zij had geen kinderen...
Geloof me, heb het van dichtbij genoeg meegemaakt om er zo'n mening over te hebben.

idd maar de jou en de mijne blijven zo ieder uit zijn haar eigen ervaring
kinderen of niet..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:53

CtjeLief schreef:
Ik stoor me aan reacties over dat zelfmoord gemeen, laf, egoistisch enzo zijn. Jullie kunnen niet in iemands ziel kijken, niet de pijn, het verdriet voelen wat iemand voelt. Dus let alsjeblieft op met zulke uitspraken. Hou zulke oordelen liever voor je, juist uit respect voor degene die overleden is..!

Ik zeg niet dat ik het niet erg vind of wat dan ook. Ik vind het alleen nogal makkelijk. Het zal echt niet van het ene op het andere moment zijn, maar als je zelfmoord pleegt ben je zelf overal vanaf. De nabestaanden zadel je er mee op.

SanderD

Zelfmoord vind ik per definitie niet egoïstisch, het is van zo veel zaken afhankelijk. Hoe dat in deze situatie is zullen wij niet weten, en ik denk ook niet dat het gepast is om daar over na te gaan denken.
Sowieso kent dit alleen maar verliezers, Kamerling zou het zelf ook niet gewild hebben maar als dit de voor hem beste oplossing was, moet het alternatief er voor hem nog afgrijselijker hebben uitgezien...

Karin

Snap niet goed waarom er getwijfeld moet worden aan een verklaring van vrouw en zwager, maar goed.

Las het net op nu.nl en was er even stil van. Ik vond hem altijd een fijne acteur. Hoop dat hij zijn rust nu heeft gevonden...

mikster

CtjeLief schreef:

Totaal mee eens! Kijk uit met wat je zegt mensen.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:54

jeetje,een jeugd idool heen.
Vond het altijd een sympathieke leuke vent,mooie kop.
Jammer dat het zo moest gaan....lijkt me vreselijk als het leven je geen andere keus meer laat.,
Sterkte!

Bramasole

Wat verschrikkelijk zeg. Ik heb verschillende interviews gelezen en op tv. gezien van hem en regelmatig gaf hij aan wel te strubbelen met zijn diepe dalen.

Voor mensen die het zich niet kunnen verstellen dat je de beslissing maakt om een einde te maken aan je leven, dat is maar goed ook. Ieder voelt zijn eigen en zo zie je maar weer dat oordelen over iets wat je niet kent, zeer misplaatst is.

Veseosunce

Ik hoop dat hij nu z'n rust gevonden heeft.
Laatst bijgewerkt door Veseosunce op 07-10-10 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

CtjeLief

blauw00gje schreef:
CtjeLief schreef:

Ik zeg niet dat ik het niet erg vind of wat dan ook. Ik vind het alleen nogal makkelijk. Het zal echt niet van het ene op het andere moment zijn, maar als je zelfmoord pleegt ben je zelf overal vanaf. De nabestaanden zadel je er mee op.

Zoiets is ALLES BEHALVE makkelijk.. Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt, en voordat iemand zo'n stap zet...... Daar gaat HEEL veel aan vooraf. En ik stoor me dus serieus aan zulke reacties. Ik vind het respectloos, sorry.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:55

je moet wel heel diep in de put zitten om zoiets te doen, om dan te zeggen dat dat laf etc is vind ik ver gaan, dat is makkelijk zeggen.
Maar ik denk dat iemand zo diep zat dat hij niet anders kon, je laat je gezin achter en dat doe je niet zomaar. Het is vreselijk voor de familie maar ik vind het ook heel erg en verdrietig voor hem zelf dat het zover moest komen.

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:55

heel veel sterkte voor de nabestaande!!
vooral aan de kinderen en vrouw.

hij speelde toch ook in de film; Ik ook van jou...