denice schreef:deHP, wat jij zegt is ook zeker waar!
Dit bos ligt langs de snelweg en komt uit in de polder, maar daar in het kralingse bos is dat denk ik wel anders?
Ja, het is een recreatieplek, met een meer waar bootjes op varen en restaurantjes en een pannekoekenhuis enzo.
Electra63 schreef:Dat klopt helemaal.
Iedere Rotterdammer weet dat van het Kralingse Bos. Dat is al jaren zo.
Ja, maar de 'toeristen' die het niet weten en de mensen uit andere provincies van Nederland weten het niet.. En wie weet er nou door die bordjes dat het een homo-plek is? (als je er nog niet over gelezen of gehoord hebt) De bordjes doen mij meer denken aan een seksplek op de regenboog. 
Leslie90 schreef:Als iedereen nu gewoon eens stopt met discrimineren, en getrouwde vrouwen hun homo man accepteren zul je dit niet meer zo vaak tegen komen.
Als die vrouwen wisten dat hun man homo was, waren ze er niet mee getrouwd, of wel dan? Dus waarom zouden die vrouwen het moeten accepteren? Het is net zo goed vreemdgaan.
Pauline schreef:Een wipbos

Ik vind het nogal bijzonder, omdat het zo specifiek voor homoseksuele mensen is. Waar mag ik dan buiten seksen?

Nergens.
Oh over ruiken en een paaltje kan ik ook erg lachen. A dirty mind is a joy forever maar IK zou er aan geen een paal willen ruiken iig

Wat wel leuk ook zou zijn, is als er toch een hek is, om er ook wat van die koeien van de oostvaarderplassen te laten wonen. Dan blijft het tóch een uitdaging om er seks te hebben.

Hahaha
of stieren, maarja dan krijg je weer seks met dieren, dat willen we al helemaal niet.