Homobos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:55

Homobos? :?
Speciaal voor homo's?
Ik dacht dat homo's zo om acceptatie vochten en niet in een hokje geduwd willen worden maar dat de maatschappij het moet accepteren?
Jaaahhh daar zal een homobos zeker aan bijdragen }:0

Zo begrijp ik ook niet wat zo'n gay parade moet inhouden!Ik bedoel je bent homo of je bent het niet,maar moet je dat dan uiten door als een roze zuurstok beetje hitsig op een boot rond springen?
Zo haal je het beeld van een homo toch (nog) verder omlaag?
Ik neem zulke mensen echt niet meer serieus.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:57

Hier in de buurt zit ook een homobos. :+

Ik vind 't prima, heb er geen last van. En kunnen ze lekker hun gang gaan.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:59

@HC, maar dan zijn het waarschijnlijk hetero's die sowieso al een stelletje zijn en gewoon wat spanning zoeken. Op deze homo ontmoetingsplekken zijn het vaak mannen die op zoek zijn naar vluchtige, wisselende contacten, even de behoeftes stillen en weer terug naar moeder de vrouw. Dat is bij hetero's iets ongebruikelijker, om het op deze manier te doen, bedoel ik dan.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:59

funnyhorses schreef:
Homobos? :?
Speciaal voor homo's?
Ik dacht dat homo's zo om acceptatie vochten en niet in een hokje geduwd willen worden maar dat de maatschappij het moet accepteren?
Jaaahhh daar zal een homobos zeker aan bijdragen }:0

Zo begrijp ik ook niet wat zo'n gay parade moet inhouden!Ik bedoel je bent homo of je bent het niet,maar moet je dat dan uiten door als een roze zuurstok beetje hitsig op een boot rond springen?
Zo haal je het beeld van een homo toch (nog) verder omlaag?
Ik neem zulke mensen echt niet meer serieus.

Sorry? Iedereen op een boot tijdens de gay pride is hitsig? :? De gay pride is juist vóór de acceptatie. Er komen niet voor niets zoveel hetero's.

Citaat:
Het doel van de botenparade is te laten zien hoe breed en divers de homogemeenschap is in Nederland.

Bron: http://amsterdam.nl/@10073/gay_pride_amsterdam/

Pauline

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:03

Ik vind het ook nogal een profilering van het homozijn, mij kan het niet schelen, ga lekker op een boot dansen. Maar het is wél zo dat de gay pride zich nogal nadrukkelijk uit.

In een bos seks, hmm ik zal maar niet beginnen over hygiëne dan..of komt er ook een douchehok?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:08

Pauline schreef:
In een bos seks, hmm ik zal maar niet beginnen over hygiëne dan..of komt er ook een douchehok?

Dit heeft echt helemaal niks meer met al dan niet homo zijn te maken.
Heb jij nog nooit ergens seks gehad waar je niet a la minute een douche bij de hand had???? Geloof ik geen bal van :D

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:10

funnyhorses schreef:
Nou Liedje,als je de beelden op tv ziet dan druipt de hitsigheid ervan af hoor!

Bij sommigen misschien ja. Maar dat is met feesten als Carnaval ook het geval. :) Alleen komt dat misschien niet op tv.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:13

Hahaatje schreef:
Dat is bij hetero's iets ongebruikelijker, om het op deze manier te doen, bedoel ik dan.

Ongebruikelijkér ja. Niet óngebruikelijk.
Verder is het een intriest fenomen dat homo/bi mannen voor een snelle wip steels een bos moeten zoeken.

Het ís een sociaal fenomeen wat speelt in de samenleving.
Ik weet niet of eje dat moet willen reguleren. Dat geeft hoe dan ook rare verhoudingen. Mag je wel buiten een wip maken maar o wee als je voor of na tegen een boom piest bijvoorbeeld.

Het hoeft ook niet gedoogd te worden.
Sex in de openbare ruimte is verboden. Gewoon handhaven zonder specifieke taakeenheid die erop gaat jagen.
Wanneer mensen de behoefte hebben aan buitensex en dat met gezond verstand invullen hebben ze én de spanning ervan én heeft niemand er last van.
Als het zó zichtbaar is dat wel last onstaat is dat een kwestie van overtreders bekeuren.

Niet reguleren en niet gedogen. NL is een overvol land en daar kán gewoon niet alles in het openbaar.
Wil je wel buitensex, los dat dan zélf op zonder de openbae zeden te verstoren.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:15

Liedje schreef:
funnyhorses schreef:

Bij sommigen misschien ja. Maar dat is met feesten als Carnaval ook het geval. :) Alleen komt dat misschien niet op tv.

Ik vind het toch een aanfluiting.Heb echt totaal niks tegen homo's,in tegendeel,maar als men zich zo "te koop" zet heb ik wel mn vraagtekens.
Het hoeft toch allemaal niet zo dik erop te liggen,beetje meer fatsoen maakt meer indruk denk ik.
Ik griezel als ik ze op zo'n parade zie en zich dan van kop tot teen staan af te likken,gatver dat moet men lekker voor zichzelf houden.
En dat geld ook voor hetero's hoor!!!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:15

nelefleur schreef:
DeadxStar schreef:
Maar verder over die paaltjes enzo, als er nou kinderen spelen, even zonder ouders of iets, hoe moeten die nou ruiken dat zo'n paaltje, zoiets betekent?

die regenboogvlag is het internationaal symbool van de holebigemeenschap de meesten weeten dat wel en anders denkik dat er in het begin van het bos wel informatieborden staan

Ja maar hallo, ik heb het over kinderen??
Toen ik nog een 'kind' was (klinkt alsof ik hardstikke oud ben _O- ), en ergens zou gaan spelen of wat dan ook, dan ga je toch niet eerst op informatie borden kijken :=

@ buster4ever: Het is niet heel het kralingsebos hoor :P Haha. T kralingse bos is groot. Tis maar een klein gedeelte ervan..
En ik heb er regelmatig overdag gelopen met mn honden, dan zie je niks. Pas als het donker wordt..
En het gedeelte dat wel t homobos is zeg maar, daar zou ik niet snel met mn paard lopen.. Daar heb je geen ruiterpaden dacht ik :)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:17

funnyhorses schreef:
Ik vind het toch een aanfluiting.Heb echt totaal niks tegen homo's,in tegendeel,maar als men zich zo "te koop" zet heb ik wel mn vraagtekens.
Het hoeft toch allemaal niet zo dik erop te liggen,beetje meer fatsoen maakt meer indruk denk ik.
Ik griezel als ik ze op zo'n parade zie en zich dan van kop tot teen staan af te likken,gatver dat moet men lekker voor zichzelf houden.
En dat geld ook voor hetero's hoor!!!

Je hebt denk ik echt geen idee wat voor verademing het is, om je partner een keer een kus te geven, zonder bang te zijn dat mensen gaan staren, dingen gaan roepen of je in elkaar slaan. :) Wat niet weg neemt dat ik alles ook zo leuk vind wat er op de gay pride gebeurt. Dat is ook echt niet allemaal mijn ding.

Maar we gaan geloof ik een beetje offtopic. :=

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:20

Nou om iemand te gaan rammen omdat ie een ander een zoen of omhelzing geeft gaat mij ook te ver!
Ik bedoel ik zie liever 2 mannen zoenen dan dat ze zich verrot slaan!!
Maar dat uitgebreide gedoe hoeft toch niet zo openbaar?Niet iedereen vind het leuk en gezellig om 2 mensen te zien die zich nog net niet staan te bevredigen!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:27

Is een homobos anders dan een gedoogzone en afwerkplek voor protitutie?
Het spéélt in de maatschappij :)* Sex is een enórm belangrjke drijfveer voor gedrag :)* :)*
De overheid hééft daar een probleem mee.
Doordat met name NL zo vol is, kán de overheid niets regelen zonder frictie bij érgens een groep. Of bij de wel erg ruimdenkenden of bij de wel erg kleine hokjesgeesten.
De rest is de overgrote meerderheid en dáár probeert de overheid een zo frictieloos mogelijke sámenleving voor te faciliteren.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:15

Liedje schreef:
Je hebt denk ik echt geen idee wat voor verademing het is, om je partner een keer een kus te geven, zonder bang te zijn dat mensen gaan staren, dingen gaan roepen of je in elkaar slaan. :) Wat niet weg neemt dat ik alles ook zo leuk vind wat er op de gay pride gebeurt. Dat is ook echt niet allemaal mijn ding.

Maar we gaan geloof ik een beetje offtopic. :=

met dat eerste volledig mee eens :d

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 12:26

DeHP schreef:
@Pluizebolpum, afwerkplek sugereerd in de naam dat 1 van de twee betaald. Dat is bij een homo ontmoetingsplek niet het geval. Bovendien is prostitutie legaal en is dit dus de werkplek voor die mensen. Heel wat anders dan een gedoogzone voor een illegale activiteit.

Dan moeten er ook plekken komen waar je legaal wiet mag verbouwen, of cocaïne mag verkopen zou ik zeggen..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:57

DeHP schreef:
@Pluizebolpum, afwerkplek sugereerd in de naam dat 1 van de twee betaald. Dat is bij een homo ontmoetingsplek niet het geval. Bovendien is prostitutie legaal en is dit dus de werkplek voor die mensen. Heel wat anders dan een gedoogzone voor een illegale activiteit.

Jaja, héél wat anders.
Voor geld mag het, voor de lol ervan niet.
Net het Journaal; geweld mag in liefst zo bloederig mogelijk detail, maar sex???

Oplossing: alle ´homos´ en andere buitensex-liefhebbers naar de afwerkplekken en geven elkaar 1 Euro :D
Die ene Euro maal X wel keurig op je aangifteformulier zetten uiteraard want anders ben je zwartwerker.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 20-08-10 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:00

Ik vind het onzin..

Zo word er toch juist negatieve aandacht op homo's gelegd lijkt mij.. Ik heb totaal geen probleem met homosexualiteit. Maar waarom moet het zo speciaal.. homo bos ? dan ook een hetero bos. Nee van mij hoeft het niet

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 13:03

denice schreef:
deHP, wat jij zegt is ook zeker waar!
Dit bos ligt langs de snelweg en komt uit in de polder, maar daar in het kralingse bos is dat denk ik wel anders?

Ja, het is een recreatieplek, met een meer waar bootjes op varen en restaurantjes en een pannekoekenhuis enzo.

Electra63 schreef:
Dat klopt helemaal.
Iedere Rotterdammer weet dat van het Kralingse Bos. Dat is al jaren zo.

Ja, maar de 'toeristen' die het niet weten en de mensen uit andere provincies van Nederland weten het niet.. En wie weet er nou door die bordjes dat het een homo-plek is? (als je er nog niet over gelezen of gehoord hebt) De bordjes doen mij meer denken aan een seksplek op de regenboog. :')

Leslie90 schreef:
Als iedereen nu gewoon eens stopt met discrimineren, en getrouwde vrouwen hun homo man accepteren zul je dit niet meer zo vaak tegen komen.

Als die vrouwen wisten dat hun man homo was, waren ze er niet mee getrouwd, of wel dan? Dus waarom zouden die vrouwen het moeten accepteren? Het is net zo goed vreemdgaan.

Pauline schreef:
Een wipbos :=

Ik vind het nogal bijzonder, omdat het zo specifiek voor homoseksuele mensen is. Waar mag ik dan buiten seksen? :? Nergens.

Oh over ruiken en een paaltje kan ik ook erg lachen. A dirty mind is a joy forever maar IK zou er aan geen een paal willen ruiken iig :D

Wat wel leuk ook zou zijn, is als er toch een hek is, om er ook wat van die koeien van de oostvaarderplassen te laten wonen. Dan blijft het tóch een uitdaging om er seks te hebben. :')

Hahaha :') of stieren, maarja dan krijg je weer seks met dieren, dat willen we al helemaal niet.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:15

Poppetjes_ schreef:
Als die vrouwen wisten dat hun man homo was, waren ze er niet mee getrouwd, of wel dan? Dus waarom zouden die vrouwen het moeten accepteren? Het is net zo goed vreemdgaan.

Dat is een héél ander onderwerp. Een drietal verschillende onderwerpen zelfs waarvan niet één op het topic slaat.
Kan je ook naadloos op prostitutie in welke vorm loslaten. Weten die vrouwen dat, doen ze of ze het niet weten? Etc. Ook off-topic.

Homobos:
- buitensex toestaan in speciale gebieden?
- en alleen voor homofiele mannen?
- of wat?
Hoe moet de overheid met een sociaal verschijnsel van serieuze omvang omgaan?

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:20

Echt, wat is er mis met een (slaap-)kamer?
Het is fijn dat er aan gedacht wordt maar had als je blieft een ander iedee bedancht :+
Ik moet er niet aan denken dat een kind dat bos in loopt en een stel kerels tegen komt, nee slechte zet van de gemeente!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:25

NiNM schreef:
Echt, wat is er mis met een (slaap-)kamer?

Slaapverwekkend? :)*

Zelfs binnen de relatief korte duur (5 jaar) van de gemiddelde duurzame relatie kan de beperking van alleen de slaapkamer voor de grijze cellen slaapverwekkend worden.
Niet bespreekbaar ontkennen draagt mogelijk bij tot verweiden op groener gras.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:30

Huertecilla schreef:
Hahaatje schreef:
Vraag mij af hoeveel van de hetero's in dit topic gebruik zouden maken van zo'n sexbos als dit dus niet alleen voor homo's zou zijn...?!

Dáár zou je dan van achterover vallen. Dat het buiten joúw wereld ligt zegt niet dat daar niets buiten ís.

Wat een punt is, is dat als het mag het een stuk minder spannend is.

Als je het buiten wilt doen hetero of homo, doe lekker je ding MAAR.... doe het zonder dat anderen er last van hebben. Er zijn nog genoeg plekken in Nederland waar geen hond loopt, ongerepte natuur zeg maar en ga daar dan je gang.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:35

funnyhorses schreef:

Precies, ik vind het een provocerende, ordinaire, vunzige optocht. Die in mijn ogen absoluut geen recht doet aan de "normale" doorsnee homo.
Als je zo met sexualiteit e.d. omgaat, heb je het in mijn ogen echt niet begrepen.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:41

En dat je alles wat in de maatschappij speelt maar door regeling mogelijk moet maken, vind ik ook onzin.
't Zal een lekker zootje worden dan, voor zover het dat nu al niet is.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:46

Coloured schreef:
En dat je alles wat in de maatschappij speelt maar door regeling mogelijk moet maken, vind ik ook onzin.
't Zal een lekker zootje worden dan, voor zover het dat nu al niet is.

er zijn ook een hoop mensen die graag in het openbaar willen snuiven en spuiten en die naakt rondlopen ook niet erg vinden.
als we daar ook al regelingen voor moeten gaan maken.