Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Angelita schreef:Ben ik nou de enige die dit een beetje kinderachtig vind allemaal??
Nee, vind het ook wel enigszins kinderachtig. Maar ook heel begrijpelijk. Wanneer Bokt niet ingrijpt krijg je dit soort taferelen
Teddy321 schreef:Ik weet zeker FS, daar jij daar meer dan welkom bent!!
Electra63 schreef:Goh FaberSmid, valt me tegen.
Ik vind u nooit zo negatief en koffie mag ook hoor.
En als u niet wilt knuffelen, OK, maar wel een goed humeur meebrengen.
Maar dit is off-topic, laten we maar stoppen anders komt er vast weer een waarschuwing of slotje.
Smidtje schreef:Ik denk juist in een topic over positieve quotes dat Jan of Jane (nu is het even Jan. Lijkt me trouwens lastig, zo'n dubbele persoonlijkheid) juist uitlokt om te komen. Misschien moeten we de omgekeerde tactiek toepassen.
Alleen maar positieve quotes plaatsen over de PVV, het helemaal met hem/haar (ook nog 2 verschillende geslachtenWordt steeds moeilijker) eens zijn..Is het spelletje snel uitgespeeld.
Moderator ThePast03 schreef:Voor alle politieke discussies op NM geldt vanaf deze modopmerking dat iedereen die nog over vermeende schaduwaccounts praat, of hints in die richting plaatst en iedereen die vanaf hier nog onrespectvol met elkaar omgaat, op de persoon speelt of off topic gaat een sanctie kan verwachten.
FaberSmid schreef:Om weer on topic te komen, het vervelende is dat de moslims wederom de schuld van alles doen krijgen. Had zo een actie van de pvv kunnen zijn, maar zo wil ik niet denken.
Waves schreef:FaberSmid schreef:Om weer on topic te komen, het vervelende is dat de moslims wederom de schuld van alles doen krijgen. Had zo een actie van de pvv kunnen zijn, maar zo wil ik niet denken.
Ik vind het ook raar dat er zo radicaal gereageerd wordt terwijl er toch duidelijk bij staat dat degene die de melding heeft gedaan niet moslim is.
Anderszijds snap ik ook niet goed dat zo'n instelling dan gelijk de oren laat hangen naar zo'n melder en de schilderijen weghaalt.
Ik vind in deze dus de melder en de instelling raar handelen. De moslims staan er wat dit betreft totaal buiten.