Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aangezien ook die mensen, naar de bioscoop, stad, supermarkt gaan, de kinderen naar voetbal/paardrijden gaan en de mannen naar het cafe...toch?! Dus ik weet niet hoe je dat afsluiten van de buitenwereld dan precies ziet?
Hier zijn er alleen niet zoveel meer van, want er zijn er velen tijdens WO II vergast 
Zijn die er dan nog? Messenslijpers? De laatste die ik gezien heb was toen ik vijf jaar was ofzo..?verootjoo schreef:volgens mij hebben de mensen die hier negatieve ervaringen hebben met 'kampers' het over de Roma/ Sinti groep. Dat zijn de echte oorspronkelijke zigeuners, en die zijn vaak wat minder vriendelijk en sociaalHier zijn er alleen niet zoveel meer van, want er zijn er velen tijdens WO II vergast
Nederlandse 'kampers' heb je doorgaans niet zo'n last van.
Overigens worden de "zigeuner" inbraken in de omgeving minimaal en zijn de "Poolse" inbraken helemaal hot... En als dat weer afneemt zijn er wel weer anderen die inbreken of ongein uithalen (gelukkig niet allemaal in ons huis of dat van mn ouders hoor, haha). Overal zit uitschot en ik heb toevallig meerdere slechte ervaringen met kampers/zigeuners en Polen, maar dat had net zo goed met Hollanders gekund. Alleen gaan automatisch je alarmbellen rinkelen als je soort gelijke mensen tegenkomt, ook al wil je dat niet, maar je bent toch op je hoede.Geryon schreef:Haha ik lach me dood! De mensen met zoveel vooroordelen met slechte ervaringen moeten eens wat vaker op een woonwagenkamp komen..Het is echt zo anders dan jullie allemaal zeggen:P (Uitzonderingen daargelaten..) Maar veel dingen komen me herkenbaar voor! Mijn neem loopt in joggingproek, wit t-shirt, gouden kettingen en is asociaal als de pest
Altijd gezellig met hem!
Ik doe m'n best.