Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Nee, ik weet ook wel dat je geen overgewicht voor maat 40 hoeft te hebben, voor maat 42 ook niet etc, dan moet je maar eerdere posts van me lezen - het ligt heel erg aan je bouw. Had 't er even bijgezet omdat ik al vreesde dat mensen zouden denken dat ik dacht dat je meteen overgewicht moet hebben voor zo'n maat.
En Menino, naast het feit dat ik denk dat iedereen wel eerlijk was, zijn ze ook echt allemaal vrij smal. Misschien een uitzondering, dat kan. Sowieso hebben al m'n vriendinnen maat < 40. Ik kan zo 1 meisje bedenken met 42, maar dat is niet haar ideale maat want ze is wat te dik. En de rest zit toch echt tussen de 32-38.
Stofwisseling kan een hoop schelen idd. Ik vreet ook als een bouwvakkerbij mij gaan er 8 tot 16 boterhammen per dag in (en da's dus alleen nog maar het - volkoren bio - brood) en dat zie je er ook niet aan af.
Ik vind het sowieso altijd een beetje onzin als mensen opkijken van een dik iemand die bijv. een ijsje eet. Wie weet is dat wel zijn/haar eerste ijsje van het jaar en heeft zij/hij medische problemen. Dat soort dingen weet je maar nooit. En dan nog, dat sommige mensen zich zo met anderen gaan bezighouden.
Ilja000 schreef:Een paar bladzijden geleden werd Doutzen Kroes genoemd als prachtig model. Sorry dat ik er vandaag even niet was (regiofinal zitcompetitie jureren), maar wat vinden jullie dan van Karin Bloemen of Sara Kroos? Ik vind dat prachtige vrouwen, die geen maatje 38 dragen.
Snoevie schreef:who 8/16 boterhammen,krijg ik werkelijk niet weg!
*hoop dat ik ooit nog eens een snelle stofwisseling krijg*
Snoevie schreef:hmm,is het niet wat je gewend bent van iemand?als je iemand slank kent,dus gewoon in goede verhouding,dan vind ik het denk ik minder mooi als iemand ineens dikker is
Ilja000 schreef:Een paar bladzijden geleden werd Doutzen Kroes genoemd als prachtig model. Sorry dat ik er vandaag even niet was (regiofinal zitcompetitie jureren), maar wat vinden jullie dan van Karin Bloemen of Sara Kroos? Ik vind dat prachtige vrouwen, die geen maatje 38 dragen.
Menino schreef:bij ANT heeft zelfs een keer plus-size model gewonnen met maat 12-14, denk vergelijkbaar met 42-44 ?
Whitney Thompson, denk dat de meeste mogen willen dat ze op haar lijken![]()
Sara Kroos bv. vond ik veel mooier toen ze wat voller was idd... En zo zijn er wel meer mensen waarvan ik denk dat ze mooier zijn als ze 'voller' zijn dan wanneer ze een paar maten minder hebben (Lisa van X-factor ook
)
storrum schreef:Ayasha schreef:Het mooi blijven als je ouder wordt "stoort" mij eigenlijk storrum, ik vind het wel zijn charme hebben...
Je bent nu 19..... wacht maar tot de eerste rimpels komen over 25 jaar of zo...![]()
Er is namelijk niks charmants aan om jezelf in de spiegel af te zien takelen....