MissREAL...échte vrouwen, échte schoonheid!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: MissREAL...échte vrouwen, échte schoonheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:39

ik zou willen dat ik snoep niet lekker vond...........echt,dat zou het heel wat makkelijker maken,haha

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:41

Ik heb altijd (best veel) snoep gegeten tot een paar maanden terug. Kocht het ineens niet meer, en als ik 't nu eet vind ik het echt veel te zoet en alles behalve lekker. Hetzelfde voor chocola. Ik eet het nu een keer in de twee maanden misschien, en dan echt een klein beetje. :')
Alleen maakte het toch niet zoveel uit of ik nu wel of niet snoep at, ik kwam er niet door aan ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:45

Fiffill schreef:
Nee, ik weet ook wel dat je geen overgewicht voor maat 40 hoeft te hebben, voor maat 42 ook niet etc, dan moet je maar eerdere posts van me lezen - het ligt heel erg aan je bouw. Had 't er even bijgezet omdat ik al vreesde dat mensen zouden denken dat ik dacht dat je meteen overgewicht moet hebben voor zo'n maat. :+

En Menino, naast het feit dat ik denk dat iedereen wel eerlijk was, zijn ze ook echt allemaal vrij smal. Misschien een uitzondering, dat kan. Sowieso hebben al m'n vriendinnen maat < 40. Ik kan zo 1 meisje bedenken met 42, maar dat is niet haar ideale maat want ze is wat te dik. En de rest zit toch echt tussen de 32-38.

Stofwisseling kan een hoop schelen idd. Ik vreet ook als een bouwvakker :+ bij mij gaan er 8 tot 16 boterhammen per dag in (en da's dus alleen nog maar het - volkoren bio - brood) en dat zie je er ook niet aan af. :P

Ik vind het sowieso altijd een beetje onzin als mensen opkijken van een dik iemand die bijv. een ijsje eet. Wie weet is dat wel zijn/haar eerste ijsje van het jaar en heeft zij/hij medische problemen. Dat soort dingen weet je maar nooit. En dan nog, dat sommige mensen zich zo met anderen gaan bezighouden. :+

Ja maar kijk, nu 'zeg' je al iets anders, namelijk dat dat vrij smal is (of dat zij vrij smal zij)...
in eerdere berichten leek je dat 'normaal' te vinden, omdat je 40 'echt huge' vond...
Als zij vrij smal zijn, en richting 38 meer in het normale valt... Dan is 40 dus bij voorbaat niet 'huge'.

Mensen veroordelen op eetgewoontes is vrij min idd... Je gaat een dun persoon toch ook niet beoordelen op eetgewoontes (terwijl die z'n gezondheid ook vernaggelt met om de dag macdonalds)? Dus wat geeft je dan 't recht om een dikker persoon er wel op te veroordelen, terwijl die mss prima in z'n vel zit +:)+ ...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:46

Ja, ik vind maat 40 ook huge. En huge = groot (in mijn termen ;) ), alleen werd dat anders opgevat terwijl ik het niet zo bedoelde. Maar dat is inmiddels al rechtgezet als het goed is. In mijn wereld :') oftewel de mensen om me heen: 32 is erg klein, 34 is vrij klein, 36 is normaal, 38 is ook normaal maar al wat groter, 40 is groot en daarboven wordt het steeds groter.
Dus inderdaad, ik vind dat normaal.

Ach... ik ga meer met mannen om, dus met vrouwen en kleding en maten houd ik me minder bezig. Mannenmaten zijn weer wat anders. :')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:01

het zal ook net zijn hoe je het zelf bekijkt. ik vind maat 40 niet echt groot. vanaf maat 44 denk ik,ja dat is wel groot. onder de 38 vind ik klein. maar dat is mijn persoonlijk idee,een ander kan er weer heel anders tegenaan kijken

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:01

Ik denk ook dat het eraan ligt wat je eigen maat is, dat is tenslotte echt je eigen referentiekader (naast je omgeving).

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:03

ik vind mijn eigen maat niet klein,hoor,integendeel.

ik weet niet of ik wat ik hierboven stelde,te maken heeft met mijn eigen maat.

trouwens,met een kleine maat vind ik niks mis,imo dan

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:04

Er is met geen enkele maat iets mis, mits het de "ideale" maat is van die persoon (of daarbij in de buurt ligt) en er geen sprake is van over- of ondergewicht. Iedereen heeft andere maten. :j
Of nouja, "mis"... dit is gewoon het meest ideale. Niet iedereen kan dat bereiken en veel hebben daar ook redenen voor, dat kan nu eenmaal.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:05

ik ben benieuwd wat mijn ideale maat zal zijn,ik hoop dat ik er snel achter ben

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:09

wat een leuk initiatief, ik heb het blad nog niet gezien, maar ben ook eerlijk ik kijk nooit in zulke bladen.

ik ben inmiddels van maatje 44 weer terug bij 42.
en ben gewoon tevreden.
het valt me ook om dat mensen met een maatje meer vaak geen foto's op het profiel hebben.

nee oor ik ben tevreden met wie ik ben ondanks mijn vet rolletje :)

ik zal eens kijken naar het blad :j

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:39

Een paar bladzijden geleden werd Doutzen Kroes genoemd als prachtig model. Sorry dat ik er vandaag even niet was (regiofinal zitcompetitie jureren), maar wat vinden jullie dan van Karin Bloemen of Sara Kroos? Ik vind dat prachtige vrouwen, die geen maatje 38 dragen.

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:49

Tot nu toe alleen maar gelezen over maten, te groot of te klein.... volgens mij gaat het ook hierover:
http://www.beperkthoudbaar.info/docu/

en ik vind dat idd een beangstigend iets, dat je "mooi" moet blijven als je ouder wordt omdat je anders niet meer meetelt en dat je daar tegenwoordig "alles" aan kunt laten doen (als je het kunt betalen...)

Je ziet in de bladen, op TV, bij kapsalons etc alleen maar afbeeldingen van prachtige vrouwen/mannen. En als je kijkt wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met plastische chirurgie...

Is dat onze toekomst? Straks allemaal "mooie" mensen (dat zijn dan de beter gesitueerden), en degenen die dat niet kunnen betalen.... tja.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:23

Ilja000 schreef:
Een paar bladzijden geleden werd Doutzen Kroes genoemd als prachtig model. Sorry dat ik er vandaag even niet was (regiofinal zitcompetitie jureren), maar wat vinden jullie dan van Karin Bloemen of Sara Kroos? Ik vind dat prachtige vrouwen, die geen maatje 38 dragen.

Karin Bloemen vind ik ook een schitterend mens,inderdaad. bij America's Next Top Model was een keer een vrij groot(qua lengte)meisje,die had ook een maat 40 ofzo,een donker meisje was dat,echt een mooie meid,net zo mooi als de andere meiden in die show

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:35

Karin Bloemen vind ik echt vre-se-lijk! :r

Niet omdat ze dik is ofzo, maar gewoon omdat ze alles zo vreselijk overdreven en schreeuwerig doet!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:36

ik baseer mijn mening nu ook puur op hoe ze eruit ziet,daar gaat het nu even om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:37

bij ANT heeft zelfs een keer plus-size model gewonnen met maat 12-14, denk vergelijkbaar met 42-44 ?

Whitney Thompson, denk dat de meeste mogen willen dat ze op haar lijken :))

Sara Kroos bv. vond ik veel mooier toen ze wat voller was idd :j ... En zo zijn er wel meer mensen waarvan ik denk dat ze mooier zijn als ze 'voller' zijn dan wanneer ze een paar maten minder hebben (Lisa van X-factor ook :j )

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:39

hmm,is het niet wat je gewend bent van iemand?als je iemand slank kent,dus gewoon in goede verhouding,dan vind ik het denk ik minder mooi als iemand ineens dikker is

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:41

Snoevie schreef:
who 8/16 boterhammen,krijg ik werkelijk niet weg!

*hoop dat ik ooit nog eens een snelle stofwisseling krijg*

Zou'k nie te hard hopen, dan ben je nl geen echte vrouw, heb je anorexia enz enz. :+
Effe tussendoor O:)

Het mooi blijven als je ouder wordt "stoort" mij eigenlijk storrum, ik vind het wel zijn charme hebben... Er zijn mensen die op hun 50e nog geen rimpel hebben van nature, maar mensen die dat wel hebben moeten zich toch niet strak laten trekken?
Weet je wat al een fantastisch begin zou zijn? Als mensen hun zelfwaarde niet lieten afhangen van een boekje of een tv-serie.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:45

je hebt gelijk dat je je zelfwaarde er niet aan zou moeten ophangen,maar dat is soms best moeilijk als je ermee om je oren geslagen wordt lange tijd

oh en wat betreft de stofwisseling,die mag voor mij iets sneller,maar te snel lijkt me ook niet fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:50

Snoevie schreef:
hmm,is het niet wat je gewend bent van iemand?als je iemand slank kent,dus gewoon in goede verhouding,dan vind ik het denk ik minder mooi als iemand ineens dikker is

Ik denk dat als je van dun naar dik gaat, je opzich er meestal niet mooier op wordt omdat je lichaam dan aan 'dun' is aangepast, dus als je dan dik wordt krijg je allemaal uitgerekte vellen en onnatuurlijke verhoudingen ed.

Maargoed, sommige mensen zijn gewoon wat 'voller' geboren, en als die dan ineens afvallen, ziet dat er ook niet natuurlijk uit, en dus ook niet mooi imo... :)

Maar het verschil tussen iemand die van nature vol is, en die gewoon veel is aangekomen zie je meestal wel hoor :j ... Er zijn ook zat mensen waarvan ik denk ' als die een beetje meer afvallen zouden ze wel mooier zijn ' ... :P
Zeg niet dat 't dan mijn wens is dat die mensen afvallen want die mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen :j . Mensen moeten zich niets aantrekken van wat mijn definitie van mooi is :P

Maargoed, m'n punt is: Schoonheid is niet vast te stellen aan de hand van iemands maat
poetisch weer 8-)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:54

ik ben het heel poetisch met je eens,haha

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:12

Ayasha schreef:
Het mooi blijven als je ouder wordt "stoort" mij eigenlijk storrum, ik vind het wel zijn charme hebben...

Je bent nu 19..... wacht maar tot de eerste rimpels komen over 25 jaar of zo... :D

Er is namelijk niks charmants aan om jezelf in de spiegel af te zien takelen.... :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:15

Ilja000 schreef:

Karin Bloemen kende ik niet, even opgezocht maar ik vind d'r eigenlijk een beetje eng. :o Iig is dat echt alles behalve mooi (vind ik ;) ). Sara Kroos vind ik wel gaan, maar niks bijzonders. Ik vind Caro Emerald (Nederlandse zangeres) altijd wel mooi en die is ook echt niet zo slank.

Menino schreef:
bij ANT heeft zelfs een keer plus-size model gewonnen met maat 12-14, denk vergelijkbaar met 42-44 ?

Whitney Thompson, denk dat de meeste mogen willen dat ze op haar lijken :))

Sara Kroos bv. vond ik veel mooier toen ze wat voller was idd :j ... En zo zijn er wel meer mensen waarvan ik denk dat ze mooier zijn als ze 'voller' zijn dan wanneer ze een paar maten minder hebben (Lisa van X-factor ook :j )

Ik vind haar (Whitney Thompson) ook echt wel mooi, en dat maatje meer stoort totaal niet!

Afbeelding

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:19

die whitney is ook een mooie meid zeg,caro emerald ook,al word ik echt gestoord van haar liedje,haha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:22

storrum schreef:
Ayasha schreef:
Het mooi blijven als je ouder wordt "stoort" mij eigenlijk storrum, ik vind het wel zijn charme hebben...

Je bent nu 19..... wacht maar tot de eerste rimpels komen over 25 jaar of zo... :D

Er is namelijk niks charmants aan om jezelf in de spiegel af te zien takelen.... :+

Omdat ik 19 ben mag ik het niet mooi vinden? :+
Ik leer alleen maar bij op bokt. :+