Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:21

Gatverdamme.. verschrikkelijk weer, dit! Geef hem maar levenslang TBS, gun hem het daglicht niet meer te zien.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:25

geerke schreef:
kally schreef:
"Waarschijnlijk heeft de vrouw het uitgelokt"

Dit is gewoon te triest voor woorden, wat moet je hier nog mee.....

tja...uitgelokt?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen bij een 91 jarige?

Ze droeg vast een paar sexy steunkousen en een string-luier tegen de incontinentie. :Y)
Maar even zonder gekheid, zulke mensen ( ouders EN kind) moeten toch direct het land uit.
Arme vrouw, waarschijnlijk al zoveel mee gemaakt ( oorlog ) en dan op deze leeftijd ook nog es zo behandeld worden door zo'n vieze snotneus.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:19

roxiie schreef:
Ze droeg vast een paar sexy steunkousen en een string-luier tegen de incontinentie. :Y)
Maar even zonder gekheid, zulke mensen ( ouders EN kind) moeten toch direct het land uit.
Arme vrouw, waarschijnlijk al zoveel mee gemaakt ( oorlog ) en dan op deze leeftijd ook nog es zo behandeld worden door zo'n vieze snotneus.

Waarom het land uit dan?
Leg dat eens uit ;)

guccio

Re: Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:54

Omdat ze zich niet willen/kunnen aanpassen aan onze maatschappij??

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 00:55

Maar nederlanders kunnen dat soms ook niet, waar moeten die dan heen? Afzinken in de noordzee ofzo?
Crimineel is crimineel, ongeacht huidskleur. Ik vind dat je daar dezelfde straf op toe moet passen, terug naar je eigen land lijkt me niet eens een zware straf :? Lekker opnieuw beginnen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 06:35

nouja hangt er vanaf uit welk land de crimineel komt :P

ik denk dat een bootcamp in bepaalde landen in de gevangenis misschien een hoop eikels goed wakkerschudt

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 06:48

Pauline schreef:
Maar nederlanders kunnen dat soms ook niet, waar moeten die dan heen? Afzinken in de noordzee ofzo?
Crimineel is crimineel, ongeacht huidskleur. Ik vind dat je daar dezelfde straf op toe moet passen, terug naar je eigen land lijkt me niet eens een zware straf :? Lekker opnieuw beginnen.

:j Mee eens

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:22

Enyaa schreef:
roxiie schreef:

Waarom het land uit dan?
Leg dat eens uit ;)

Zulke "rotzooi" hoort niet hier in Nederland, laat ze kun eigen land maar verkloten. Maar niet hier.
En voordat je komt met "het kan ook een Nederlander zijn" Ja, dat kan ook. Opsluiten en een lekker hoge straf er tegen aan. De straffen in Nederland zijn veelste laag. In mijn ogen draagt dat bij aan dit soort ongein, als je daadwerkelijk 25 jaar of langer achter de tralies gaat zal dat de "snoep-criminelen" afschrikken.
Waarom "buitenlanders" ( dit vind ik overigens ook gelden voor een Duitser/Spanjaard etc. die hier een misdaad begaat.) niet in de gevangenis? Zonde van 't geld, deze mensen zijn dat niet waard. Goed bezuiniginspunt overigens. En daarom dus het land uit. :)

Gezien jou reactie begrijp ik dat jij van mening bent dat deze mensen niet het land uit moeten, leg dát dan eens uit? ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:24

Zie hieronder een banner, stop kinderprostitutie! :')

Bah zeg, walgelijk nieuws! :n
Als een 13 jarige dit al probeert.....

Waar gaat het heen met de wereld? Het moet niet veel gekker meer worden...

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:36

Hannah_Menno schreef:
Zie hieronder een banner, stop kinderprostitutie! :')

Bah zeg, walgelijk nieuws! :n
Als een 13 jarige dit al probeert.....

Waar gaat het heen met de wereld? Het moet niet veel gekker meer worden...

*Zoekt bericht over sex met een urn*

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:43

hahaha.. omggg... ik kan dit gewoon echt niet serieus nemen.. ik zie het al voor me hahaha!! :=
Ik geloof er geen snars van.. telegraaf maakt het allemaal helemaal leuk en absurd..
13 hahah!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:46

Ongelooflijk. :n Dit is toch niet normaal meer..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:47

Wat bizar.. Ik kan niks anders zeggen..

13 jaar en dan een vrouw van 91 willen grijpen. Echt een verhaal van 2 uitersten..

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:01

roxiie schreef:
Zulke "rotzooi" hoort niet hier in Nederland, laat ze kun eigen land maar verkloten. Maar niet hier.
En voordat je komt met "het kan ook een Nederlander zijn" Ja, dat kan ook. Opsluiten en een lekker hoge straf er tegen aan. De straffen in Nederland zijn veelste laag. In mijn ogen draagt dat bij aan dit soort ongein, als je daadwerkelijk 25 jaar of langer achter de tralies gaat zal dat de "snoep-criminelen" afschrikken.
Waarom "buitenlanders" ( dit vind ik overigens ook gelden voor een Duitser/Spanjaard etc. die hier een misdaad begaat.) niet in de gevangenis? Zonde van 't geld, deze mensen zijn dat niet waard. Goed bezuiniginspunt overigens. En daarom dus het land uit. :)

Gezien jou reactie begrijp ik dat jij van mening bent dat deze mensen niet het land uit moeten, leg dát dan eens uit? ;)

Ik vind dat ze NIET het land uit moeten omdat:
Hier in nederland hebben ze betere hulpen, zo voorkom je deze mensen en dat hij kinderen krijgt.
Als hij daar het land moet gaan verkloten komt dat ook tenkoste van mensen en dat is even erg als een nederlander ;)
Een mens is een mens. Ongeacht welke huidskleur die draagt.
Als een nederlander dit bijv zou doen dan zou hij NIEt het land uithoeven en is dit geen gelverspilling
dat is wat ik uit jouw reactie begrijp. en mijn mening

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:19

Haha geloof je nou zelf dat ze in nederland hem kunnen verbieden om kinderen te krijgen? Nee hoor.. zelfs de grootste idioten mogen zich gerust voortplanten :)
En ik vind het wel uitmaken of ze nu hier het land verkloten of hun eigen land.. aangezien hij hier 'te gast' is en zich hoort te gedragen naar de regels van dat land!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:20

em_papillon schreef:
Haha geloof je nou zelf dat ze in nederland hem kunnen verbieden om kinderen te krijgen? Nee hoor.. zelfs de grootste idioten mogen zich gerust voortplanten :)
En ik vind het wel uitmaken of ze nu hier het land verkloten of hun eigen land.. aangezien hij hier 'te gast' is en zich hoort te gedragen naar de regels van dat land!

Neehee.
Maar stel dat hij opgenomen is. en volledig "genezen"
Dan word er ook niks geks doorgegeven

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:22

in het buitenland hebben ze (veel) zwaardere straffen, en dat gun ik deze mensen wel :7

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:22

als je op de 13e als zo bezig bent zal het later vast goed komen

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:23

Mensen met dit soort gedrag hebben een psychische stoornis en die zijn niet te genezen :)
En dat opnemen is niet bepaald een geldbesparing! In zijn eigen land krijgt hij de doodstraf.. kabam, lekker makkelijk er vanaf!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:24

Enyaa schreef:
em_papillon schreef:

Neehee.
Maar stel dat hij opgenomen is. en volledig "genezen"
Dan word er ook niks geks doorgegeven

Zulke mafkezen genezen niet!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:26

em_papillon schreef:

Ik had er ook eigenlijk nog een zinnetje tussengezet maar had geen zin in commentaar :D

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:28

Jeetje wat een idioten lopen er toch rond. En dan mogen we weer geld gaan besteden aan de deskundigen die deze jongen gaan onderzoeken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:30

Zou dit een propaganda stuntje zijn van Wilders -O- . Ik vind de reactie van de ouders nog zieker dan de actie van het kind. Kinderen worden gevormd door de omgeving en het is wel duidelijk welke normen en waarden hij heeft meegekregen :r . 0,0 respect voor onze samenleving en wat mij betreft het hele gezin een enkeltje land van herkomst. Opsluiten van mijn belastingcenten? ECHT NIET

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:32

Enyaa, hoe zie jij dat "genezen" voor je dan?
Ik geloof namelijk niet dat zulke mensen ooit nog genezen.
Bovendien in Nederland zijn ze zo mild wat betreft straffen dat deze persoon hoe dan ook wel in de gelegenheid gesteld zal worden om zich te vermenigvuldigen en zijn zieke doen en laten dus over te brengen.

Ik vind dat wij als Nederland zijnde niet het geld en de energie in rotte appels van elders hoeven te steken. Liever extra geld voor de "Nederlandse" gekken waardoor die langer achter slot en grendel blijven dan een beetje half/half.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:32

Enyaa schreef:
em_papillon schreef:

Ik had er ook eigenlijk nog een zinnetje tussengezet maar had geen zin in commentaar :D

Daar geef ik niks om!
Het is mijn mening, ieder zo zijn mening toch?
Ik kijk wel eens naar dat programma over mensen die naar Australie willen, nou als je de eisen ziet van de douane om daar binnen te komen.....
Mag Nederland wel een voorbeeld aan nemen, tis hier net luilekkerland!
Ook die kroatische (?) vrouw die nu zonder man en kinderen uitgezet moet worden, ze heeft al meerdere diefstallen gepleegd, hebben 8 kinderen geloof ik en manlief is al jarenlang werkeloos.
Hallo! meteen oprotten hiero!
Als wij naar een ander land willen emigreren moeten we ook eerst een baan hebben voordat we mogen.....
Er was laatst een discussie op bokt over kinderbijslag dat dat maar afgeschafd moet worden omdat iemand zonder kinderen daar niet voor wenst te betalen. Maar voor die laml*llen betalen vinden ze wel fijn?
Niks tegen mensen van buitenlandse komaf hoor, MITS ze zich aanpassen en gewoon werken.