Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:kally schreef:"Waarschijnlijk heeft de vrouw het uitgelokt"
Dit is gewoon te triest voor woorden, wat moet je hier nog mee.....
tja...uitgelokt?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen bij een 91 jarige?
roxiie schreef:Ze droeg vast een paar sexy steunkousen en een string-luier tegen de incontinentie.![]()
Maar even zonder gekheid, zulke mensen ( ouders EN kind) moeten toch direct het land uit.
Arme vrouw, waarschijnlijk al zoveel mee gemaakt ( oorlog ) en dan op deze leeftijd ook nog es zo behandeld worden door zo'n vieze snotneus.
Pauline schreef:Maar nederlanders kunnen dat soms ook niet, waar moeten die dan heen? Afzinken in de noordzee ofzo?
Crimineel is crimineel, ongeacht huidskleur. Ik vind dat je daar dezelfde straf op toe moet passen, terug naar je eigen land lijkt me niet eens een zware strafLekker opnieuw beginnen.
Enyaa schreef:roxiie schreef:Ze droeg vast een paar sexy steunkousen en een string-luier tegen de incontinentie.![]()
Maar even zonder gekheid, zulke mensen ( ouders EN kind) moeten toch direct het land uit.
Arme vrouw, waarschijnlijk al zoveel mee gemaakt ( oorlog ) en dan op deze leeftijd ook nog es zo behandeld worden door zo'n vieze snotneus.
Waarom het land uit dan?
Leg dat eens uit
roxiie schreef:Zulke "rotzooi" hoort niet hier in Nederland, laat ze kun eigen land maar verkloten. Maar niet hier.
En voordat je komt met "het kan ook een Nederlander zijn" Ja, dat kan ook. Opsluiten en een lekker hoge straf er tegen aan. De straffen in Nederland zijn veelste laag. In mijn ogen draagt dat bij aan dit soort ongein, als je daadwerkelijk 25 jaar of langer achter de tralies gaat zal dat de "snoep-criminelen" afschrikken.
Waarom "buitenlanders" ( dit vind ik overigens ook gelden voor een Duitser/Spanjaard etc. die hier een misdaad begaat.) niet in de gevangenis? Zonde van 't geld, deze mensen zijn dat niet waard. Goed bezuiniginspunt overigens. En daarom dus het land uit.
Gezien jou reactie begrijp ik dat jij van mening bent dat deze mensen niet het land uit moeten, leg dát dan eens uit?
em_papillon schreef:Haha geloof je nou zelf dat ze in nederland hem kunnen verbieden om kinderen te krijgen? Nee hoor.. zelfs de grootste idioten mogen zich gerust voortplanten
En ik vind het wel uitmaken of ze nu hier het land verkloten of hun eigen land.. aangezien hij hier 'te gast' is en zich hoort te gedragen naar de regels van dat land!
Enyaa schreef:em_papillon schreef:Haha geloof je nou zelf dat ze in nederland hem kunnen verbieden om kinderen te krijgen? Nee hoor.. zelfs de grootste idioten mogen zich gerust voortplanten
En ik vind het wel uitmaken of ze nu hier het land verkloten of hun eigen land.. aangezien hij hier 'te gast' is en zich hoort te gedragen naar de regels van dat land!
Neehee.
Maar stel dat hij opgenomen is. en volledig "genezen"
Dan word er ook niks geks doorgegeven
Enyaa schreef:em_papillon schreef:Zulke mafkezen genezen niet!
Ik had er ook eigenlijk nog een zinnetje tussengezet maar had geen zin in commentaar