sarabande schreef:MamboBeach schreef:Tot nu toe is er heel soft mee omgegaan en weten ze elke wet en regel die voor hun belangrijk is, veel harder optreden, dat zal wel nodig zijn!
Ik denk dat dat niet voor de laatste jaren geldt. De problemen worden altijd breed uitgemeten in de media, de projecten die lukken, woonwijken die verbeteren en programma's waar met met succes met die jongeren werkt, daar hoor je zelden wat van of zijn op TV in documentaires, terwijl de mensen die roepen dat er niets gedaan wordt naar een quiz op de commerciële TV zit te kijken.
Als de media evenveel aandacht zou schenken aan succesvolle acties als aan een stel rotjochies, zou het beeld zo maar kunnen veranderen.
Wat mij altijd zo opvalt is dat jij de media de 'schuld' geeft... Daar wil jij het onder verdoezelen, mag van mij hoor, als jij je daar fijner bij voelt.
Nogmaals, en dit is niet de eerste keer dat ik dit tegen je zeg, ik heb zelf bepaalde dingen meegemaakt en baseer mijn mening daarop. Waarom zet jij dit altijd zo in een kwaad daglicht?