Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Haar moeder beweert dat ze zelf het boek van Maria niet definitief heeft gelezen. En toch weet ze precies alles..
Ik moet eerlijk zeggen dat het boek van Korterink mijn ogen wel aan het openen is. Het verhaal van Maria rammelt. Er is een kern van waarheid, maar zeker geen mensenhandel / pooierschap.
Unwritten schreef:Niet alles zal lariekoek zijn. Er zijn uiteindelijk niet voor niets 3 mannen veroordeeld. Maar lees.. die zijn niet voor verkrahcting veroordeeld, maar voor sex met minderjarige
Het verhaal rammelt, Maria beweert dat de politie etc haar harde schijf expres gewist hebben etc. En dat gaat er bij mij niet in, want dat kan de politie niet maken.
En bovendien, Manou en anderen die als zwart afgeschilderd worden, zijn juist heel open nu. Zelfs echte naam wordt bekend gemaakt. Dat wil je toch ook niet als je echt verdacht bent?
Unwritten schreef:Er wordt zelfs beweerd dat er bij de politie en stadsbewakers 'klanten' van haar zitten.Het moet niet gekker worden. Dat gaat er echt niet in bij mij hoor
Net als het feit dat er dus op het bureau alle privecommunicatie tussen maria en manou gewist zou zijn van haar harde schijf. Echter, de computer werd leeg geleverd bij de politie. Er zit nu een 'detective' op om de bestanden terug te halen, en om de verkrachters onder de agenten op te sporen.
Jaja.
Echt, dit boek is een eyeopener.
Uums schreef:_Hedwig_ schreef:nee, niet gelezen, wat ik me dan afvraag, is het verhaal van die journalist nou ook in dezelfde "jip en janneke taal" geschreven, zodat het geschikt is voor hetzelfde publiek als echte mannen eten geen kaas?
Dat zou beslist geen reclame voor hem zijn als vakman
LecyTinker schreef:Ik denk dat hier ook wel zo een soort van verhaal achter zit.
Er zullen vast wel dingen zijn die mogelijk gebeurd zijn, maar ik geloof niet dat het allemaal gebeurd is, maar voor verkoop redenen is het als "allemaal waar" uitgegeven.