Dacht toch echt dat ik een schot hoorde.. gelukkig viel het achteraf mee..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muzefee schreef:De één reageert heel anders dan een ander. Als er twee staan te schreeuwen volgen er meer, gaan er mensen rennen etc.
Uiteindelijk lijken wij dan ook wel weer op kuddedieren, met vorig jaar Koninginnedag in ons achterhoofd.
leanneXXnona schreef:maxima zit nog steeds een beetje schichtig om zich heen te kijken,
maar beetje vreemd idd dat ze allemaal gaan rennen omdat er 1 iemand onwel word.
zongrit schreef:snap aleen niet dat als er maar 1 onwel is geworden
dat er dan 4 mensen weg gedraagen moeten worden
en er zoveel mensen van slag waren
maar als er echt iets was dan haden ze bea in veilig heid gebragt den ik
Sabinee__ schreef:Maar ik dacht toch eerst te zien dat de paniek vanuit achteren kwam, terwijl de dranghekken voorraan stonden ?
Ik wil echt de herhalingen zien .. Iemand al snelle jelles gevonden op internet ?
Arwennn schreef:ja die hekken zullen wel tot paniek zorgen dan ja...
kan me niet voorstellen dat ik ook zo zou reageren maar misschien soort van kudde gedrag
Myukii schreef:Sabinee__ schreef:Nou ik zweer het, ik en mijn ouders, we zaten alle 3 apart. En we zweerden allemaal dat we schoten hoorde ..
Ik hoorde echt *pang pang pang* en toen allemaal gillende hysterische mensen.
Sorry, maar 100 man gaat niet wegrennen voor iemand die overgeeft of flauwvalt lijkt me ?
Ik hoorde het ook.. Mijn moeder ook.. Iedereen, blijkbaar..
Jetske schreef:zongrit schreef:snap aleen niet dat als er maar 1 onwel is geworden
dat er dan 4 mensen weg gedraagen moeten worden
en er zoveel mensen van slag waren
maar als er echt iets was dan haden ze bea in veilig heid gebragt den ik
![]()
Mensen kunnen niet nadenken soms eh... Er wordt over die mensen heen gelopen dat doet veel auw.
Polly_ schreef:Arwennn schreef:ja die hekken zullen wel tot paniek zorgen dan ja...
kan me niet voorstellen dat ik ook zo zou reageren maar misschien soort van kudde gedrag
Ja ik zo ook zo reageren hoor! Ben heel hysterisch aangelegd, als er iets achter me gebeurd schrik ik ervandoor, als een paar man dat doen, volgt de rest denk ik vanzelf wel.