Leeftijdsgrens prostitutie naar 21 jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:54

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook nog nooit heb gedacht. :?
Maar het kan er ook aan liggen dat ik altijd degene ben die seks wil (hij natuurlijk ook, maar ik ben net een vent daarin, geen zin bestaat niet - dus dan komt het er sowieso wel van). _O-
Maar seks zodat je iets krijgt/ergens naar toe gaat... wat een onzin, dat zou niet eens bij me opkomen. :+

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:01

Citaat:
weten jullie wat de prostituees doen wanneer ze ongesteld zijn?

:o Haha, nee, maar ik ben wel nieuwsgierig!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:52

En daarnaast laten we allemaal even in de spiegel kijken, wie heeft er in zijn relatie nooit gedacht: Als ik hem sex geef, krijg ik straks misschien wel wat moois in de stad, of dan neemt ie me daarna gezellig mee ergens naartoe ;)[/quote]

Huh...Als dit een manier is om in je relatie met elkaar om te moeten gaan, sorrie maar daar zet ik mijn kanttekens bij neer..
Ik hoef geen sex aan te gaan met mijn man om wat moois te krijgen.. of ergens naar toe te gaan..
In mijn ogen chantage..

pipenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 20:59

Charica schreef:
Citaat:

:o Haha, nee, maar ik ben wel nieuwsgierig!

die doen een spons dr in ;)

jameyskatje

Re: Leeftijdsgrens prostitutie naar 21 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:39

klopt ja.. moet je jezelf voorstellen dat daar een aantal keren per dag tegen aan ge&%&%$ wordt..

trouwens, iemand van jullie peter R de vries op de reclame gezien? dat dat verhaal van maria mosterd misschien verzonnen is (misschien beetje offtopic, maar heeft wel met loverboys te maken) ik heb al haar boeken gelezen en haar gevolgd op tv.. ik ga zeker naar peter r kijken. ben wel erg benieuwd.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:43

pipenik schreef:
jameyskatje schreef:
meer dan 85% van de prostituees in nederland werken niet vrijwilliger. dit aantal ligt waarschijnlijk nog hoger, maar dit is zelden onderzocht. (bron, hoge pief bij de zedenpolitie). er zijn zo'n 25 tot 30 000 prostituees in nederland, waarvan ca 90% vrouwelijk. kan je nagaan hoeveel vrouwen dit met plezier en passie doen? in tegenstelling tot de rest. het meerendeel van de nederlandse prostituees is niet van nederlandse origine.
de vrouwen zijn eigenlijk gewoon onderdrukt en toch doen ze legaal werk. dat dit anno 2010 nog mogelijk is...
tja, politie staat vaak ook macheloos. pooiers zijn ze toch altijd een stapje voor helaas. de meiden staan ook niet te juichen als ze politie zien.. hun mond wordt gesnoerd, ze zitten mentaal en vaak fysiek gevangen, zijn onder invloed..
die wereld is echt te ranzig voor woorden, letterlijk en figuurlijk.

Het spijt me zeer maar deze getallen gaan nergens over.

het is ook geen hard te maken cijfer, dit valt niet te onderzoeken want natuurlijk, die meiden houden hun mond echt wel. het is een grove schatting, maar het aantal ligt hoog, dat is wel duidelijk. maar dan moet je maar naar het hoofd van de zedenpolitie stappen en niet naar mij. hij kwam hiermee. ik geloof hem ook zeker, was echt wel bekwame man die ook trainingen geeft aan grote organisaties. hij zou het niet kunnen maken om leugens te vertellen. als je in die wereld hebt gewerkt ken je zeker ook de verhalen wel van de ondercoveragenten? hoe die soms tegen de muur aanlopen...

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:45

Sylke schreef:
pipenik schreef:
En daarnaast laten we allemaal even in de spiegel kijken, wie heeft er in zijn relatie nooit gedacht: Als ik hem sex geef, krijg ik straks misschien wel wat moois in de stad, of dan neemt ie me daarna gezellig mee ergens naartoe ;)

Uhm... Ik :o
Maar wel als ik ruzie heb gemaakt of iets, dat ik het goed wil proberen te maken ermee.

nou nee.. dat is ook zeker niet de basis van een juiste relatie in mijn ogen (kan in jullie optiek natuurlijk wel zo zijn)

ik vind een man 'seks geven' sowieso heel raar, dat komt toch van 2 kanten. het is toch de liefde bedrijven? of is dat ouderwets :+ ?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:46

superwoman schreef:
pipenik schreef:
En daarnaast laten we allemaal even in de spiegel kijken, wie heeft er in zijn relatie nooit gedacht: Als ik hem sex geef, krijg ik straks misschien wel wat moois in de stad, of dan neemt ie me daarna gezellig mee ergens naartoe ;)

eh? :?
Werkt dat?
Denk eerder dat mijn man wel eens heeft gedacht: "als ik haar dit geef of als we wat leuks gaan doen, krijgt ze daarna wel zin in sex" :D

hahaha geweldig 8-)