Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanmar schreef:Maar gezien de mislukte formatiebesprekingen in Den Haag en Almere, en de standpunten van overige partijen, acht ik de kans dat hij in een coalitie komt toch al erg klein. En eenmaal in een coalitie zal hij veel water bij de wijn moeten doen; kijken wat er dan nog overblijft van zijn standpunten.
Sander_ schreef:Waar mij vooral de rillingen van over mijn rug lopen, is als ik me voorstel hoe Wilders als onze premier op de koffie gaat bij andere, meer capabele buitenlandse regeringsleiders zoals Obama of Sarkozy.
Ik schaam me er al voor als ik eraan denk, Wilders is gewoon geen premier en houdt te zeer van zijn rol als oproer-maker in de oppositie. Daarnaast maakt NL internationaal gezien een behoorlijke flater als wij een premier kiezen die andere leiders 'mafkees' en 'totale freak' noemt.
Fiffill schreef:Dat wil nog niet zeggen dat als Wilders aan de macht komt 't minder wordt... ik denk juist van niet, als je die punten van hem zo leest.
MysticTinker schreef:Van mij mag Wilders het proberen hoor![]()
Het wordt tijd dat er eens echt iets aan de criminaliteit wordt gedaan, strenge wetten, flinke straffen, meer politie.. En daar gaat Cohen sowieso al niet voor zorgen..
Ja, hij schreeuwt dingen.. maar hij zorgt in ieder geval wel dat de kamer goed gaat discussieren over vanalles en nog wat. En hij heeft het niet alleen voor t zeggen, en er is ook nog steeds de grondwet, dus wat kan er nu helemaal misgaan? Ergste zou zijn dat t kabinet weer valt en we opnieuw moeten stemmen, big deal..
Aranel schreef:Ik denk dat het meer niet durven dan niet willen is
Ik heb ook gestemd voor Wilders, maar hier uitgebreid gaan reageren.. echt niet. Heb geen zin om door iedereen hier de grond in te worden gestampt
Onassa schreef:Aranel schreef:Ik denk dat het meer niet durven dan niet willen is
Ik heb ook gestemd voor Wilders, maar hier uitgebreid gaan reageren.. echt niet. Heb geen zin om door iedereen hier de grond in te worden gestampt
Er word idd aardig gehakt op PVV stemmers, niet voor niets dat er een leegloop is in dat andere topic....jammer, maar wat je ook zegt en doet, goed is het toch niet.
Onassa schreef:MysticTinker schreef:Van mij mag Wilders het proberen hoor![]()
Het wordt tijd dat er eens echt iets aan de criminaliteit wordt gedaan, strenge wetten, flinke straffen, meer politie.. En daar gaat Cohen sowieso al niet voor zorgen..
Ja, hij schreeuwt dingen.. maar hij zorgt in ieder geval wel dat de kamer goed gaat discussieren over vanalles en nog wat. En hij heeft het niet alleen voor t zeggen, en er is ook nog steeds de grondwet, dus wat kan er nu helemaal misgaan? Ergste zou zijn dat t kabinet weer valt en we opnieuw moeten stemmen, big deal..
Weet je wat ik van Cohen een beetje vrees, dat hij geen spijkers met kopen durft te slaan en dan in de algemene zin genomen.
Als hij op koninginnendag 2009 zelf niet eens de beslissing kan maken om het feest in A' dam wel of niet door te laten gaan en het dus maar in handen legt van een DJ.....tja....dan heb ik echt grote twijfels bij deze man (vind hem wel een sympatieke uitstraling hebben, maar daar moeten we denk ik niet alleen voor gaan)
Tivoli schreef:Wilders.
En nee,ik ben niet tegen buitenlanders,en nee, ik hoop ook niet dat alle standpunten van Wilders ingevoerd worden.
Máár, ik vind het tijd voor verandering,na al het gezalf van Balkenende en zijn gevolg vind ik het tijd om een andere kant op te gaan.
En doordat we de veiligheid van een coalitie om Wilders heen zouden krijgen,zouden de extreemste dingen wel in een stoffig hoekje blijven liggen,dus ik ben niet zo bang voor een grote Islam-vervolging.
Bovendien vind ik dat Wilders ook goede standpunten heeft die minder extreem zijn,en die half Nederland wel dénkt,maar niet uit durft te spreken.
Onassa schreef:Hier ben ik het wel mee eens, voor mij hoeft hij ook geen MP te worden, maar over flaters slaan.....ik had toch ook altijd wel wat schaamte gevoel als ik Balkie overal zag huppelen hoor.
MysticTinker schreef:Ja, hij schreeuwt dingen.. maar hij zorgt in ieder geval wel dat de kamer goed gaat discussieren over vanalles en nog wat.
Onassa schreef:Tivoli schreef:Het valt me op dat er redelijk wat de optie 'Wilders' hebben gekozen, maar die mensen schijnen niks in dit topic te willen/durven zeggen
Hoho....ik weet dat ik bekant gelyncht kan worden door mijn keuze, maar heb het wel degelijk gemeld hoor dat ik op Wilders ga stemmen.
frankiej schreef:ach, willen of durven? tis om het even. feit is dat je hier (overigens in heel NL) meteen gedrild wordt, waarom je toch echt verkeerd bezig zou zijn om daarop te stemmen. dat is nou net waarom NL een zeepbel is. niemand zegt waar het echt op staat en wat er werkelijk aan de hand is. allemaal veel te soft geworden en mekaar de hand boven de kop houden. het wordt tijd dat die bel klapt en ja dat zal niet zonder slag of stoot gaan.
Sander_ schreef:Waar mij vooral de rillingen van over mijn rug lopen, is als ik me voorstel hoe Wilders als onze premier op de koffie gaat bij andere, meer capabele buitenlandse regeringsleiders zoals Obama of Sarkozy.
Ik schaam me er al voor als ik eraan denk, Wilders is gewoon geen premier en houdt te zeer van zijn rol als oproer-maker in de oppositie. Daarnaast maakt NL internationaal gezien een behoorlijke flater als wij een premier kiezen die andere leiders 'mafkees' en 'totale freak' noemt.