Nessah schreef:De cijfers liegen er niet om. Ik ontken ook niet dat er een probleem is met een groep allochtonen.. Alleen ik kán wel nuchter en reëel nadenken.. Ook al is de groep criminelen te hoog, voor mij betekend dat niet dat ze allemaal zo zijn.
Sterker nog, ik geef ze een eerlijke kans.
Ik vind dat je alleen maar meer haat creëert door ze dingen aftepakken die voor hun veel waard zijn. Zoals de hoofddoek. Laat ze lekker, met een hoofddoek zie je de gezichtuitdrukking prima, als zij dat graag willen dragen.. Wie is Wilders dan wel niet?!
Zelfde als in de moskee, waarom moeten ze daar Nederlands praten? Er komen toch, haast, geen Nederlanders? Ik ga soms naar een Engels talige kerk.. Gewoon omdat het gezellig en los is.. Die Gospel. Zou dat dan ook niet meer mogen? Of mag dat dan weer wel? Dat zou pas oneerlijk zijn.
ik denk vaak dat die vrouwen het alleen maar doen om te provoceren....we geven het fenomeen 'hoofddoekje ' veel te veel aandacht....het zijn vaak vrouwen waarvan de moeders nieteens met hoofddoek lopen.
Ze onderscheiden zich juist op deze manier....en dan roepen dat ze er niet bij horen en niet worden geaccepteert?
Dat vindt ik dus juist zo tegenstrijdig.