Alou schreef:Ze hebben overal de filmpjes van sven verwijderd!
Wat voor een filmpjes?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Ik denk ook niet dat Lee zich nou echt de beste zal voelen.
Paula schreef:Amerikaanse TV hoopte trouwens dat Sven zou vallen omdat hij pas dat interview niet wilde geven omdat ze hem naar z'n naam vroegen. Die zullen er wel van genieten.
Paula schreef:Amerikaanse TV hoopte trouwens dat Sven zou vallen omdat hij pas dat interview niet wilde geven omdat ze hem naar z'n naam vroegen. Die zullen er wel van genieten.
Unfaithful schreef:Paula schreef:Amerikaanse TV hoopte trouwens dat Sven zou vallen omdat hij pas dat interview niet wilde geven omdat ze hem naar z'n naam vroegen. Die zullen er wel van genieten.
Dat ga je niet menen
Karinnn schreef:Zo ontzettend sneu voor Sven en Gerard...
We kunnen nu allemaal over Gerard heen vallen, maar hij weet zelf ook dondersgoed wat voor verschrikkelijk fout hij heeft gemaakt, deze man zal dit nooit meer vergeten en zichzelf heel erg schuldig voelen. Laten we vooral niet vergeten dat Sven ook heel veel succes aan hem te danken heeft.
Sven zal zichzelf nu ook voor zijn hoofd slaan dat hij niet op zijn eigen gevoel is afgegaan, maar goed, achteraf is makkelijk praten! Laten we hopen dat het vertrouwen in elkaar nu niet kapot is en ze vrijdag met de ploegenachtervolging het een en ander kunnen goed zetten, voor zover dat mogelijk is.
Uiteraard blijft het ontzettend zuur voor Sven en heb ik ook even zitten schelden net, maar laten we vooral een beetje respect houden voor hun allebei!
Sannnn schreef:Paula schreef:Amerikaanse TV hoopte trouwens dat Sven zou vallen omdat hij pas dat interview niet wilde geven omdat ze hem naar z'n naam vroegen. Die zullen er wel van genieten.
Haha, ja. Dat hoorde ik ook al. Maarja, wat wil je verwachten. Hij wint goud op de 5 km en dan komt zo'n journaliste: Wat is jouw naam?
Zou ik ook denken dikke vinger