Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:31

Alou schreef:
Ze hebben overal de filmpjes van sven verwijderd!

Wat voor een filmpjes?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:32

Amerikaanse TV hoopte trouwens dat Sven zou vallen omdat hij pas dat interview niet wilde geven omdat ze hem naar z'n naam vroegen. Die zullen er wel van genieten. :=

Anoniem

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:32

filmpjes van de reactie van sven

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:33

Paula schreef:
Ik denk ook niet dat Lee zich nou echt de beste zal voelen.

Lee heeft, ondanks dat hij minder goed was dan Kramer, ook een ontzettend goede tijd neergezet ;) Dus al met al heeft hij het goud wel verdiend. Wel op een mindere manier dan dat Kramer niet gediskwalifiseerd zou worden, maartoch!

Esile

Paula schreef:
Amerikaanse TV hoopte trouwens dat Sven zou vallen omdat hij pas dat interview niet wilde geven omdat ze hem naar z'n naam vroegen. Die zullen er wel van genieten. :=

Dat meen je niet :oo

Nu heb ik spontaan zin om de Amerikaanse TV ploeg in elkaar te timmeren :D

En ja, ik weet dat er ergere dingen zijn. Maar ik ben zo bloedje bloedje fanatiek dat dit niet leuk is. :=

Unfaithful

Paula schreef:

Dat ga je niet menen }:0

Grobegni

Alou, bij de NOS staat het er gewoon op hoor?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:34

Was bij DWDD. Belgen vonden hem ook arrogant. Moeten jullie maar even terugkijken...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:34

Paula schreef:

Haha, ja. Dat hoorde ik ook al. Maarja, wat wil je verwachten. Hij wint goud op de 5 km en dan komt zo'n journaliste: Wat is jouw naam?
Zou ik ook denken dikke vinger :+

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:35

Unfaithful schreef:
Paula schreef:

Dat ga je niet menen }:0

Hij heeft toch wel het interview gegeven, hij vond het alleen niet nodig om zijn biografie vantevoren op te noemen (duhuh)

Anoniem

raar bij mij staat dat het verwijderd is. op twitter is het er ook af staat iets met gesloten op basis van recht os.

Steef

Paula schreef:

Ahh daar kan ik dus helemaal niet tegen.. Stelletje debielen daaro..

Karin

Paula schreef:
Ik denk ook niet dat Lee zich nou echt de beste zal voelen.

En voor Bob is het ook een medaille met een zure bijsmaak. Maar ook dit is topsport...

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:36

Karinnn schreef:
Zo ontzettend sneu voor Sven en Gerard...

We kunnen nu allemaal over Gerard heen vallen, maar hij weet zelf ook dondersgoed wat voor verschrikkelijk fout hij heeft gemaakt, deze man zal dit nooit meer vergeten en zichzelf heel erg schuldig voelen. Laten we vooral niet vergeten dat Sven ook heel veel succes aan hem te danken heeft.

Sven zal zichzelf nu ook voor zijn hoofd slaan dat hij niet op zijn eigen gevoel is afgegaan, maar goed, achteraf is makkelijk praten! Laten we hopen dat het vertrouwen in elkaar nu niet kapot is en ze vrijdag met de ploegenachtervolging het een en ander kunnen goed zetten, voor zover dat mogelijk is.

Uiteraard blijft het ontzettend zuur voor Sven en heb ik ook even zitten schelden net, maar laten we vooral een beetje respect houden voor hun allebei!

Eerlijk gezegd zitten mijn wenkbrauwen zo ongeveer in mijn haargrens over het feit dat Gerard juist nìet afgezeken wordt hier. Ik had dat namelijk wel verwacht...Hij heeft een fout gemaakt, een hele domme, dure fout. Maarrrrr, hij heeft ook ZOveel goed gedaan, dat mag nooit vergeten worden. Zonder Gerard was Sven mss wel niet zo groot als dat hij nu is, het is (was?) gewoon een gouden duo, zo treffen weinig mensen elkaar...Dat Sven de foute beslissing overnam, kan ik me ook voorstellen. Je bent op zo'n moment zo geconsentreerd bezig, je rijdt op schema, op de automatische piloot. Een wissel is als een ademhaling (woorden van Bart) en dus zo'n automatisme, dat als iemand de twijfel zaait, je niet zo 1,2,3 kunt terughalen uit welke baan je komt. Neem daarbij zijn enorme snelheid, de korte afstand tot de pion en de desastrueze fout is gemaakt. BENG, weg Olympische droom...

Ik hoop voor Gerard dat hij zichzelf deze fout kan gaan vergeven, zodat hij weer met 100% overtuiging verder kan gaan coachen. Juist die overtuiging maakt hem groot en juist die overtuiging moet hem nog groter maken in de toekomst!!
Laatst bijgewerkt door Ophelia op 24-02-10 01:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Helderder

Sannnn schreef:
Paula schreef:

Haha, ja. Dat hoorde ik ook al. Maarja, wat wil je verwachten. Hij wint goud op de 5 km en dan komt zo'n journaliste: Wat is jouw naam?
Zou ik ook denken dikke vinger :+

Ja het was begrijpelijk als je Sven kent, maar snap ergens ook wel dat het voor buitenstaanders nogal arrogant over kan komen. :P

_karin_

Echt niet te geloven gewoon... appelflap zeg.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:37

En groot gelijk heeft ie! Maar om iemand nou een val toe te wensen gaat me wel een beetje te ver :oo

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:38

Alou, ik zie het idd ook! Filmpje is niet langer beschikbaar!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:38

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:41

ik had gister al filmpje van sven op hyves gezet, maar was ook een uur later verwijderd, heeft niks met de actie/fout van vanavond te maken hoor

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:41

Goed gesproken Ophelia, zo is het maar net.
Beide mannen hebben een paar heel zware dagen voor de boeg en ik hoop dat ze er samen uit komen.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:43

Vond dat Bart nog wel een andere leuke opmerking had, iets over dat dit wel liet zien dat hij een groot winnaar is (na zijn interview)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:44

Absoluut. Deze fout maakt van Gerard IMO echt geen waardeloze coach.

Ik hoop ook dat ze eruit komen, al zal het niet gemakkelijk zijn.

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:47

Jacimatho, dat hoop ik ook. Ik heb zoveel sympathie voor Gerard, vroeger al als schaatser en nu als coach nog veel meer. Zoals hij tussen zijn pupillen staat, is zo mooi om te zien..Blegh, ben d'r gewoon verdrietig van :n En ook voor Sven hoop ik het, al kan ik me voorstellen dat zo'n wederzijds vertrouwen tussen 2 mensen uiteen is gespat. Bah, wat naar....

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:51

Dat is absoluutvervelend. Hoop dat het goedkomt.