Citaat:
Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog steeds excessief hoog.
Toch jammer van al die buitenlandse zakenmensen die oh zo veel kennis naar Nederland brengen. Jammer dat je dan afgeschilderd wordt als "vreemdeling"
Citaat:
De demografische ontwikkelingen zijn ronduit zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van niet-westerse afkomst.
Wat is er zo zorgelijk aan multicultureel??
Citaat:
De overheid is veel te groot en heft te veel belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden.
Tja de openbare voorzienigen zullen toch ergens van bekostigd moeten worden
Citaat:
Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid en een duurzaam sterkere economie.
Ja dat willen we allemaal. Maar hoe gaan we het doen?
Citaat:
Een land dat crimineel gedrag op straat en islamitisch terrorisme keihard aanpakt en bestraft.
Waarom alleen Islamitisch terrorisme?
Citaat:
Een land met politici die meer naar die burgers luisteren en minder met zichzelf bezig zijn.
Grappige opmerking uit de mond van iemand die continu de media opzoekt met shockerende uitspraken als "kopvoddentax"
Citaat:
16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
en
Citaat:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren
Hmmm dus we moeten aan de ene kant bezuinigen op politie (ambtenaren) en aan de andere kant moeten er meer komen??
Citaat:
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
Wat was er ook alweer met vrijheid van meningsuiting?
Citaat:
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Hmm en sigaretten dan? Nog altijd schadelijker en dodelijker dan de meeste andere drugs.
Citaat:
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Wanneer ben je Niet-Nederlander??
Citaat:
Kraakverbod
Gaan die torenhoge huur- en koopprijzen dan ook omlaag?
Citaat:
Wachtlijstenjeugdzorg wegwerken
Hoe dan?
Citaat:
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Want? Oorspronkelijk komen de Joden en Christenen toch ook niet uit Nederland?
Citaat:
Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
Gaan we dan ook anoniem solliciteren invoeren? Wanneer je nu je CV afsluit met M. Amrouzi word je significant minder vaak uitgenodigd voor een gesprek dan wanneer je exact hetzelfde CV afsluit met J. Molenaar.
Citaat:
Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
Altijd fijn als je als Pool hierheen gehaald wordt voor de vieze klusjes, een baksteen op je voet krijgt door je gevaarlijke werk en dan niet eens een uitkering krijgt.
Citaat:
Werken voor een uitkering
Er was iets met veel gedwongen ontslagen, krappe arbeidsmarkt etc.
Een greep uit het partijprogramma van Wilders. Ja, hij heeft absoluut punten waar ik het meer dan eens mee ben. Maar van bovenstaande partijpunten begrijp ik geen donder.
Waarom ik de PVV er uit pik? Omdat ik het idee heb dat zij meer dan welke partij dan ook een heleboel idealen hebben maar nergens concreet maken hóe zij dit gaan bereiken. Ik kan ook een ideale partij oprichten, maar je moet het maar waar zien te maken. En daar heb je toch gefundeerde ideeën voor nodig lijkt me en die mis ik.