Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ayasha schreef:En dan zijn ze dom of dan voldoet hun uitleg enkel niet voor jou?
Ik stel niet dat iemand dom is, ik geef alleen aan dat ik het vreemd vind dat je op een partij stemt waarvan je niet weet waar die voor staat.
Sannnn schreef:Zij geven wel argumenten, alleen vind jij die argumenten niet geldig. Veel zeggen dat ze de overige politieke partijen zat zijn. Maar jij vindt dat geen goed argument. Er is hier in dit topic of dat andere, ben dat even kwijt, ook al paar keer gezegd welke standpunten van Wilders wel redelijk/ goed zijn.
Ken ook mensen die op de PvdA stemmen omdat ze Bos leuk vinden. Niet om de partij.. Zo heb je dat bij elke partij wel denk ik..
DromenLies schreef:Hieruit kunnen we opmaken dat jij alle verkiezingsprogramma's hebt gelezen en tot dat kleine percentage van de bevolking behoort die dat daadwerkelijk doet??
sarabande schreef:DromenLies schreef:Hieruit kunnen we opmaken dat jij alle verkiezingsprogramma's hebt gelezen en tot dat kleine percentage van de bevolking behoort die dat daadwerkelijk doet??
Nee dat is niet nodig, buiten dat ik veel en intensief volg wat de inhoud en mening is van de partijen die ik interessant vind, lijkt het mij verspilling van tijd om alle onzin die b.v. TON opgeschreven heeft te lezen.
Toekie schreef:Als er iemand aan het zwartepieten is dan is het wel 't CDA/Balkenende. Van de PvdA is het volkomen begrijpelijk dat zij ervoor hebben gekozen eruit te stappen. Daar kun je juist respect voor hebben. Bos legt ook keer op keer wáárom het zo is gelopen, dat het om een belofte/afspraak gaat waar gewoon níet aan werd gehouden. Bovendien is nu meteen al in de peilingen te merken dat PvdA er goed aan heeft gedaan.
Sannnn schreef:Hoe kan je dan een oordeel geven over iets waar je zelf van zegt dat je het niet kent?
KiWiKo schreef:betere vraag is wat de gevestigde orde heeft laten liggen waardoor een Wilders belangrijk word........
sarabande schreef:Omdat je Wilders zijn programma niet nodig hebt om al jaren van hem te horen wat hij van plan is. Ik ben afgehaakt toen ik zag waarmee hij naast zijn racisme Nederland allemaal wil verarmen.
Ik denk niet dat je mij kan betichten van onwetenheid.