Joran mag naar uitvaart vader

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vind je dat Joran ongestoord naar de begrafenis moet mogen?

Ja
120 (46%)
Nee
116 (44%)
Anders
16 (6%)
Weet niet
6 (2%)

Totaal aantal stemmen: 258

Shiloh

Re: Joran mag naar uitvaart vader

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 00:54

Tja, in mijn mening... Als je besluit te vluchten voor vervolging of whatever. Dan moet je gewoon je gezicht niet meer laten zien. Dat je dan niet naar je vaders begravenis kan, ja, dat is dan jou probleem hoor.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 02:33

Gewoon oppaken die gozer, of ie nou verantwoordelijk is voor de dood van dat grietje, fris is ie absoluut niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van laat hem lekker naar die begrafenis gaan. Maar aan de andere kant, als ie het wel gedaan heeft, of weet waar het lichaam van dat meisje is, dan denk ik, stik er maar in, laat hem komen en pak hem op voor de begrafenis, zodat ie er nog steeds niet heenkan. Voelt ie ook hoe naar het is als ie geen afscheid van iemand kan nemen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:34

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:03

De meesten roepen hier: wel ongestoord naar de begravenis laten gaan. Maar daarna oppakken!!
Dat is dus niet ongestoord naar een begravenis gaan. Bij ongestoord moet Justitie beloven hem te laten gaan.
Daar ben ik het niet mee eens. Gewoon oppaken, en als ie dan niet komt....jammer voor hem. Geeft al aan wat ie zelf belangrijk vindt.
De ouders van dat meiske kunnen niet eens naar haar begravenis, omdat Joran niet wil zeggen waar haar lichaam is!!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:39

De begrafenis is toch al geweest? En Joran is daar dus gewoon heen gegaan toch?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:18

Mocca schreef:
Afgelopen paar weken ben ik voor mijn studie in Bangkok, Thailand geweest, en Joran heeft een restaurant tegen over mijn universiteit. Hij is daar elke dag (ik moest er langs op weg van apartement naar uni), wij hadden ook verwacht dat hij wel weg zou zijn voor de begrafenis, maar eergisteren zat hij nog gewoon op een bankje voor de deur.

;) Waarschijnlijk dus niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:48

is er ergens de bekentenis terug te zien?? kan het niet vinden op rtl gemist...

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:53

Jammer, want het was weer een Oscar-winnend performance waar een aantal 'deskundigen' behoorlijk ingetuind zijn. Pffff, huilen zonder tranen, hoe noemen we dat ook alweer bij kinderen: krokodillentranen?? En deze soort van bekentenis was van september 2009 en er is nog steeds geen lichaam gevonden......