Erretje schreef:liedje89 schreef:Ik snap best dat jullie voor het verbod zijn hoor en ik zou het ook verschrikkelijk vinden als iemand dat bij mijn dier doet denk ik. Maar geef dan gewoon eerlijk toe dat je het voor jezelf doet, voor je eigen gemoedsrust. Beweer niet bij hoog en laag dat het dier er geen schade van ondervind als je het zonder seksuele intenties doet maar dat het dier schade ondervind als je het met seksuele intenties doet. Wanneer een zelfde of soortgelijke handeling word uitgevoerd maakt het voor het dier echt niet uit wat je intenties waren. Eigenlijk is KI dan nog erger want zij doen het voor financieel gewin voledig bewust van hun doen en laten terwijl de dierenseksers volgens jullie ziek of gek zijn, die kunnen er dan imo minder aan doen.
Ik wordt liever geïnsemineerd door een gynaecoloog dan verkracht door een idioot.
Als je ongevraagd word geinsemineerd (door een idioot) is dat net zo traumatisch schat ik zo in. Voor een paard is het praktisch dezelfde handeling, die zien toch geen verschil tussen de DA en de malloot. Voor het paard is het allebei een malloot die iets in zijn kont steekt of aan zijn geval zit te lummelen. Je kunt menselijke zeden nu eenmaal niet op een dier betrekken.
EDIT: even heel flauw maar de DA zou er net zo goed lol aan kunnen hebben

@sabinee_: Als er geen dier schade aan ondervind waarom mag die boer dat dan niet, dan heeft daar toch niemand last van. Jij krijgt misschien een vies beeld in je hoofd maar verder, heeft er iemand daadwerkelijke schade, behalve dat jij een halve dag bah denkt.