Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse86 schreef:inderdaad [***]. ik ben echter wel met pubelia eens dat je niet alle zwaarlijvigen over één kam kunt scheren. Toch is het gewoon een feit dat je tegenwoordig aan allerlei normen moet voldoen om het meeste voordeel te hebben. Anders ben je gewoon de sjaak
pubelia schreef:Ja dat bedoel ik dus ook Ilse86! Waarom altijd meer moeten betalen als je buiten de norm valt. Ook al kan je er soms niet echt iets aan doen. Te groot te klein te dik te dun...
saroanda schreef:En hoe zit het dan met de gedetineerden onder begeleiding, waarvoor vaak de achterste 2 rijen van een vlucht worden geblokkeerd? Hoe zit het met de gehandicapten die tijdens een vlucht de stoel onderpissen en een andere stoel krijgen, de mensen die kotsen en een andere stoel krijgen? etc... etc... Gaan deze mensen ook allemaal extra betalen? Nee, natuurlijk niet
Ofwel, het gaat momenteel ff slecht met de KLM, en er moet blijkbaar ergens extra geld vandaag gehaald worden. Het daadwerkelijke percentage passagiers dat dusdanig dik/groot/gezet is, is zo klein, ik vind dat je dat als maatschappij gewoon moet incalculeren. Dan moeten ze voortaan maar niet 10% overboeken, kan gewoon iedereen mee
Moggsy schreef:Weet ik zeker.
De gehele rij geblokkeerde stoelen in een vliegtuig worden volledig door justitie betaald.
Weer een punt minder tot discussie.
Onderpissen? Daar hoort vooraf een luier om. Niet onaardig bedoeld hoor, de realiteit met incontinente mensen.
Onderkotsen, kots kan geruimd worden.
Moggsy schreef:Weet ik zeker, de gehele rij geblokkeerde stoelen in een vliegtuig worden volledig door justitie betaald.
Weer een punt minder tot discussie.
Onderpissen? Daar hoort vooraf een luier om. Niet onaardig bedoeld hoor, de realiteit met incontinente mensen.
Onderkotsen, kots kan geruimd worden.
pubelia schreef:Zeg ik dat dan dat ze er perse op moet reageren, maar ik vind dat saroanda een goed punt heeft.
Ik stop overigens met de discussie, is duidelijk dat er voorstanders van zijn, en ook dat er tegen standers van zijn. Ik heb mijn zegje erover eigenlijk al wel weer gedaan. Jullie weten mijn mening wel inmiddels!
ilse86 schreef:een vliegtuigmaatschappij calculeert niks in. kost alleen maar geld. geld wat wordt doorberekend aan passagiers die daar op hun beurt weer pissig om worden.
@saroanda:
ik heb nog nooit naast een kotsende lekbak gezeten tijdens mijn vlucht hoorwel naast iemand die flauwviel in het gangpad. volgens mij is de extra ruimte die diegene in beslag nam niet doorberekend, trouwens.
saroanda schreef:De maatschappij gaat het er niet om of die dikke passagier een ander z'n stoel bezet, daar hebben wij problemen mee. De maatschappij bedenkt gewoon smerige redenen om inkomsten te halen. Je moet toch op een of andere manier uit de rode cijfers komen
saroanda schreef:De maatschappij gaat het er niet om of die dikke passagier een ander z'n stoel bezet, daar hebben wij problemen mee. De maatschappij bedenkt gewoon smerige redenen om inkomsten te halen. Je moet toch op een of andere manier uit de rode cijfers komen