nicci88 schreef:Omdat ik de regeltjes van de politie belachelijk vind.
Is je fiets gestolen (of iets anders), maak maar een AFSPRAAK!
sorry hoor, maar eerst een afspraak maken als er net iets is gestolen.... ik vind het te belachelijk voor woorden.
.
Je kan toch overal telefonisch of via internet aangifte doen van eenvoudige zaken, diefstal uit een auto enzo?
Dit soort voorbeelden dragen bij aan negatieve beeldvorming over de politie. Maar het zijn verhalen. Verhalen die mensen elkaar graag doorvertellen en het negatieve beeld in stand houden.
. Ik wil hier mee zeggen: Er zijn collega's welke op vakgebied verkeer veel weten en hun ziel en zaligheid daarop storten en daarom ook iets strenger zullen handhaven. Mijn vakgebied: loslopende beesten en allerhande meldingen van burenruzies tot aan zware ongevallen bieden bijna altijd de helpende hand aan de burgers waardoor deze mij vaak liever zullen vinden dan de verkeersagent welke anders handhaaft.. En het is ook maar net wat voor ervaringen de politiemensen hebben. (vooral de oudere rotten in het vak welke vroeger nog respect kregen van de burgers, en nu verrot worden gescholden door de jeugd, kunnen nog wel iets gepikeerd zijn..)
er zaten mensen tussen die zelf nu niet echt respect voor regels hadden laat ik maar zeggen
mijn beeld van de opleiding tot agent en de mensen die worden toegelaten, werd daar niet echt positief van.