16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:33

MarcoBorsato schreef:
Ffortuna schreef:
Lieveli, dus jij vindt je eigen opmerking 'een beetje jammer' :?

Nee :')

Het staat stom, ik bedoelde zijn laatste opmerking. Ik vond hem in het begin nog wel tof, maar toen hij zo beledigend werd... Jammer

Je had jezelf gequoted! :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:35

Ook wij forumsukkels hebben bestaansrecht! :')

Anoniem

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:36

Wat een sukkel die Theo Maassen zeg!!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:38

gezien haar leeftijd vind ik het geweldig dat ze zo geposeerd heeft, maar geloof me er is heus wel eea aan Photoshop etc aan te pas gekomen, buiten de dingen die ze al heeft laten doen (aan haar gezicht is nu echt wel te zien dat het bewerkt is)
Theo Maassen heeft zijn kwaliteiten (ik weet er trouwens zo 1,2,3 geen te noemen haha :D )maar wat was ie lomp zeg. En dan Matthijs een beetje slapjes zeggen; Theo bied je excuses aan!
Ik vond dat Patricia er goed mee om ging, tis niet mijn type maar ik snap wel dat ze nu effe de aandacht wil na haar relatie met Adam "hairdo" Curry.. ach ja als ze het hier ma bij laat want als ze nog meer laat verbouwen etc dan wordt het een beetje triest..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:38

Ik vind Theo een beetje dom en kortzichtig reageren... Vooral dat over negrofilie vind ik heel erg dat hij dat zegt...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:39

http://www.telegraaf.nl/prive/5537466/_ ... cht__.html

Jensen: Idioot Theo Maassen hoort in een gesticht AMSTERDAM - Robert Jensen heeft flink uitgehaald naar cabaretier Theo Maassen, naar aanleiding van diens uitlatingen over Patricia Paay...

"Het is al jaren een persoonlijke regel om geen grappen te maken over mensen die eigenlijk in een gesticht zouden moeten zitten, daarom hoor je mij nooit over Theo Maassen", schrijft Jensen op zijn website Snafu.

"Is Theo grappig? Ik zou het niet weten...ik hou niet van dit soort artiesten...maar ja, een circus clown is ook grappig als iemand anders grappen voor hem schrijft en hij iedere dag hetzelfde kunstje opvoert op een of ander podium... Genoeg over deze man die net zo uit zijn ogen kijkt als Uday en Qusay Hussein...", gaat Jensen verder met het beledigen van Maassen.

Over Paay is Jensen meer te spreken. "Wat een topwijf weer vanavond. Ze staat er helemaal alleen voor....opeens weinig geld...en moet ze haar eigen broek ophouden door hem even uit te doen... Ze weet waarom ze het doet!!"

"En voor deze idioot om daar zo op in te hakken bij De wereld draait door en haar een ’ zielige aandachtsjunk te noemen ’...fiets you!!!" besluit de talkshowhost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:40

Goh gaat nu heel BN zich er mee bemoeien? :P

Urbanus

Joolien schreef:
Ik vind Theo een beetje dom en kortzichtig reageren... Vooral dat over negrofilie vind ik heel erg dat hij dat zegt...

necrofilie. Negrofilie is...iets met donkere mensen? :')

oh_oh

Mellanii schreef:
Ik vind het niet kunnen als je een dochter hebt.
Kijk als je 60 bent, tuurlijk waarom niet , haar keuze.
Maar als je een dochter hebt vind ik een andere zaak, en vind ik het niet kunnen!

Waarom niet?

Die dochter is 19. En staat zelf ook op een cover.

Plus dat ze allemaal niet vies zijn van reality shows.

Tallie1979

Als ik zo'n kop had als Theo Maassen, dan zou ik ook carberetier worden, dan kan je je frustraties verkopen met een "grappig" sausje!

Ik heb deze meneer nooit leuk gevonden, Patricia Paay daarentegen lijkt mij een ontzettend leuk, aardig mens welke het afgelopen jaar aardig wat op haar bord heeft gehad.

listiglistje

Joolien schreef:

Is dat sex met dode "ZWARTE" mensen? :D :+

sorry kon het niet laten :o

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:41

goed stuk van jensen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:41

listiglistje schreef:
Joolien schreef:

die grap maakte ik net in mijn HK, vond hem hier iets te grof :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:42

Sjonge! 1 spelfout! :P Kan ook heel lekker zijn haha!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:42

Dr zal vast wel aan gephotoshopt zijn, maarre, dat wordt altijd gedaan bij fotoshoots, heet retouchering :P

Ze hadden bij antm een keer een aflevering dat ze een foto moesten maken zonder make-up, ze kregen dan een foto te zien uiteindelijk met en zonder retouchering, zo he :') die zonder waren niet om aan te zien :')

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:45

Joolien schreef:
Goh gaat nu heel BN zich er mee bemoeien? :P

tja dat was te verwachten toch..
anyway, iedereen staat weer ff goed in de spotlight's...
oplage Plaboy verdubbeld, kijkcijfers schieten omhoog,
kaartjes Theo maasen, raakt kaartjes show aan de straat stenen niet kwijt...

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:46

Mellanii schreef:
Ik vind het niet kunnen als je een dochter hebt.
Kijk als je 60 bent, tuurlijk waarom niet , haar keuze.
Maar als je een dochter hebt vind ik een andere zaak, en vind ik het niet kunnen!

wel als je een zoon hebt?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:56

listiglistje schreef:
Joolien schreef:

Kun je dan niet gewoon "gekleurde" mensen schrijven ipv zwarte...:roll:
Neemt verder niet weg dat het grappig gevonden is :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 13:00

Miska schreef:
En Theo Maasen is ook een galbek, maar ik moet hem hier gelijk in geven en zijn opmerking vind ik klasse!

Nou ja zeg. Jij vind het heel normaal dat hij iemand vergelijkt met een lijk? :?

Ook ik ben in het verleden slachtoffer geweest van een zedenmisdrijf, maar om dat nou direct hier mee te associeren. Nee sorry, ik kan dat gelukkig nog wel los zien van elkaar.

Daarnaast ben ik blij dat er een plat is als Playboy. Dat zorgt er voor dat mannen zich op andere manieren kunnen bevredigen dan dat ze het op straat gaan zoeken (met alle gevolgen van dien..)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-12-09 13:06, in het totaal 2 keer bewerkt

blokjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:03

Niets voor mij naakt in de playboy iel.

Maar ja... zij moet het zelf weten maar die theo vind ik een zak.
Die opmerking kon ECHT niet!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:04

Ik vond het een vreemd gesprek gisteren. En die Theo Maassen, daar kan je op deze manier toch niet mee communiceren? Die vent ratelde aan 1 stuk door! Wat een *** zeg!

Nu vond ik hem al bijzonder, maar hij is zeer zeker gedaald in mijn aanzien.

Wat betreft Patrcicia Paay: dat is misschien niet de meest slimme vrouw van deze aardbol, maar ik heb er geen problemen mee dat ze graag nog in de Playboy wil staan. Laat haar lekker :)

Met een mooi lijf heeft leeftijd toch niks te maken? Een lichaam is mooi of niet.

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:07

Ibbel schreef:
Ik vind het juist een heel goed idee dat ook oudere vrouwen naakt poseren. Die cultuur van dat het alleen maar goed is als je 20 bent is ongeveer net zo irritant als Theo Maassen

Zo geef je tenminste aan dat je als oudere vrouw niet afgeschreven bent. En dat dat niet hoeft met kunstgrepen.

Dus je hebt de playboy nodig om aan te tonen dat je niet afgeschreven bent?
Ik denk dat ik hier dan maar even een feministische inslag ga geven. Wat ik vind dit dus helemaal geen bewijs dat ze een 'stoere' vrouw is. Want wat kan Patricia Paay nou eigenlijk? Behlave iedere week in de roddelbladen staan waar al haar vuile was over straat gegooit wordt? Ik weet niet eens waarom ze precies bekend is.

Wat hier dus wordt gezegd is: ik ben op mijn 60e in ieder geval nog wel een lustobject, dús ben ik nog succesvol. En dat vind ik jammer. Patricia is nog niet afgeschreven omdat ze nog begeerd kan worden. Blijkt dat je als vrouw dus toch nog steeds gewaardeerd wordt om je seksuele kant.
Ok [/feminisme]

Wbt het filmpje: hij laadt bij mij niet. Ik denk dat we er wel rekening mee moeten houden dat Theo Maassen een bepaalde reactie wil triggeren. En die hoeft niet perse positief te zijn. Hij shockeert, en zet zo mensen aan het nadenken. En dat is gelukt, zie de lengte van dit topic.

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:09

laat gaan laat gaan....... Laat ze lekker doen wat ze wil en waar ze zich prettig bij voeld....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:09

Ik vind eerlijk gezegt dat het meer over theo zegt zoals hij tegen patricia praatte als over patricia. Die man ging echt veel te ver.

Ik vind het een onwijs knappe vrouw, ik denk dat menig 30 jarige vrouw nog jarloers is op haar lichaam.
Ik denk dat haar dochter juist trots is op haar moeder ipv zich er voor schaamt.
Zou ik wel zijn in elk geval.

Ik vind het erg knap dat patricia zich niks aantrekt van alle andere en lekker doet wat ze zelf wil.
Ze heeft het lichaam er voor dus waarom niet?
Als niemand haar zou kennen en je wist niet hoe oud ze was had niemand er wat over gezegt........

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:10

klomp schreef:
Kun je dan niet gewoon "gekleurde" mensen schrijven ipv zwarte...:roll:
Neemt verder niet weg dat het grappig gevonden is :D

Nee want Chinezen, Indiërs, Mexicanen etc zijn ook gekleurd....toch allemaal anders van kleur ;)

Het ging over Negro(filie) (Negroïde, Neger) dan gaat het specifiek om een van de "zwarte" rassen, dit is zeker niet discriminerend bedoeld.

Resultaat Van Daele:
 ne·ger de; m,v -s (tegenwoordig meestal zwarte) 1 lid van een vd zwarte rassen uit Afrika 2 afstammeling vd negerslaven in Amerika