Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:piezze schreef:De gevolgen van jarenlange linkse regeringen... Vroeger kon men ook zonder wasmachine. Met water, zeep en een droogrekje kom je ook een eind.
Doe het maar eens, het is een rotklus. En dan laat ik de lakens even buiten beschouwing.
KiWiKo schreef:in land van herkomst wasmachines in overvloedelk huishouden heeft er wel twee, zo niet drie
![]()
Whis schreef:Maar er wordt vaak wel een nieuwe inrichting aangeschaft, terwijl ik denk dat als ik in die situatie zou komen te zitten, mn spullen ook via marktplaats ofzo zal aanschaffen
KiWiKo schreef:dat lijkt me nou een goed plan, kunnen de uitkeringsgerechtigden daar mooi zelf werken........... hoppaaa balletje is rond.
EN werk En goedkoper witgoed......... maarja dat is waarschijnlijk te simpel gedacht
KiWiKo schreef:nee, is gewoon een grapje, een beetje een cynisch grapje dat wel
KiWiKo schreef:radio voldoet daar ook in gohya![]()
Ik doe strategisch iets verkeerd in mijn leven, echt waar
russel schreef:Ik denk dat alle zieligerds ver boven het levensniveau leeft dan de sociale dienst trekkers. Er is maar een klein percentage dat er misbruik van maakt, zwart er bij werkt, crimineel gedrag vertoont en asociaal is.
Het gros mag blij zijn dat er een vangnet is.
Ik denk dat iedereen die hier roept nooit echt armoede heeft gehad en weet wat kou en honger is en eenzaam zijn omdat je eigenlijk niet mee kan komen met de goegemeente.