Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Only_Hellen schreef:Brainless schreef:Is seks dan zo belangrijk dat je je soulmate zou willen laten lopen?
Inderdaad. Wat als gedurende het huwelijk een van de twee zodanig ziek wordt dat sex (voor een bepaalde periode) niet mogelijk is? Is het dan ook einde huwelijk.
Wendy schreef:Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat er nog mensen zijn die echt wachten tot na het huwelijk. Ook niet in de bible belt.
MysticTinker schreef:En wat als jij zelf nu niet zo goed bent in bed.. Wil je dan ook dat je man/vriend bij je weggaat alleen daarom..?
Yv_ schreef:'t gaat er niet om of iemand wel of niet goed is in bed, het gaat erom of het klikt in bed...
Als ik al jaren samen met mijn vriend zou zijn en hij zou impotent worden, dan zou ik in overleg inderdaad op zoek gaan naar iemand die mijn lichamelijke behoeftes kan bevredigen. Kan dit niet in overleg, spijt het me zeer en zal het waarschijnlijk héél veel pijn doen, maar is het voor mij toch een reden om te stoppen. Ik vind seks belangrijk in een relatie. Daarom ben ik dus tegen seks voor het huwelijk en probeer ik 'het' altijd uit vóórdat we op weg zijn naar meer... Op het gebied van verkrachting ed niet, dat vind ik totaal iets anders en als je dan zo zou reageren, zit het in de relatie zowiezo niet goed. Na verkrachting ed hoort een serieuze periode van steun, respect en begrip.
Oh god Sonja, die ijsjes...![]()
Yv_ schreef:Als ik al jaren samen met mijn vriend zou zijn en hij zou impotent worden, dan zou ik in overleg inderdaad op zoek gaan naar iemand die mijn lichamelijke behoeftes kan bevredigen. Kan dit niet in overleg, spijt het me zeer en zal het waarschijnlijk héél veel pijn doen, maar is het voor mij toch een reden om te stoppen. Ik vind seks belangrijk in een relatie. Daarom ben ik dus tegen seks voor het huwelijk en probeer ik 'het' altijd uit vóórdat we op weg zijn naar meer... Op het gebied van verkrachting ed niet, dat vind ik totaal iets anders en als je dan zo zou reageren, zit het in de relatie zowiezo niet goed. Na verkrachting ed hoort een serieuze periode van steun, respect en begrip.
Yv_ schreef:Vroeg of laat gaat 1 van de 2 namelijk dingen tegen z'n zin in doen..
Negerzoen schreef:Ik denk ook dat het 'bij de jeugd van tegenwoordig' (waar ik zelf ook onder val trouwens) veel minder speelt. Het wordt nu als normaal gezien dat je zo rond je 16e je maagdelijkheid toch wel kwijt bent. Zo was mijn beste vriendin op haar 13e al geen maagd meer.. (toen had ik net de barbies weer in de kast gestopt denk ik
)
Net Als Jesito hier boven mij denk ik dat de mensen die voor 'sex na het huwelijk' kiezen nog zeldzaam zijn