Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marrlinde

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:24

ik vind eerlijk gezegd, dat het me nog mee valt dat geert nog niet neergeschoten is ofzo.. als je soms mensen over m hoort praten, en zijn uitspraken hoort... :=

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:26

Dagmar_k schreef:
Dood en onder de zoden..!

Dat was mijn eerste gedachte.
Goed, mijn tweede gedachte, in ieder geval uit de kamer en het liefst uit de politiek. Mafkees.

Faux schreef:
Ach, zoals Jan Marijnissen gister zei: "Lekker zo door laten gaan."

Dan betekent hij straks zijn eigen einde. :)
Kan mij niet snel genoeg zijn.

@ welshcobfan.. Zelf misschien ook even lezen... dat zie je dat er genoeg berichten instaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:32

Maar dat is alsnog niet iedereen :) Dan lees je heel selectief is dat het enige is wat je leest.

Dood en onder de zoden is wat ik ook zei (dood en begraven). Maar dat zegt niet dat je het wenst... maar wel wat je verwacht. Want dat is de vraag ook: waar of hoe gaat hij eindigen. En sja.. dan is die gedachte niet zo gek. Ik hoop van harte dat hij de 80 haalt, maar gezien zijn hoeveelheid doodsbedreigingen die hij krijgt... denk ik niet dat hij dat gaat redden.

Ben echt heeeeel benieuwd hoe hij al zijn plannen wil bekostigen :j

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:41

Er is een groot integratie probleem, dat is duidelijk. Mensen die hier jaren zitten en geen woord Nederlands spreken. Aan veel van deze mensen hebben we de invoering van het BSN nummer ook te danken en het failliet gaan van fysiotherapeuten. Misschien zou het een idee voor Wilders zijn al deze mensen die zitten te wachten op een verblijfsvergunning te laten werken in de bejaardentehuizen. dan sla je twee vliegen in een klap

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:44

én pikken ze ook sneller de taal op :j

Overigens bestaat wel een soortgelijk programma al: om je uitkering te behouden, kun je ook werken in het bejaardentehuis. Wij hebben zo'n 6 dames rondlopen van dat programma en dat is echt ideaal! Zij zijn aan het werk en de oudjes hebben iemand voor zich die wel tijd heeft voor hun :)

Maar dat is zeker productief en constructief :)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:09

Welshcobfan schreef:

schijnt dat ie hoofddoekentax in wil voeren? :=

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:12

marrlinde schreef:
Welshcobfan schreef:

schijnt dat ie hoofddoekentax in wil voeren? :=

dat staat al in de beginpost.

Ik zeg niet dat hij het gaat redden als hij aan de "macht" komt, maar ook al vind ik zijn uitspraken hard en verkeerd geformuleerd vind ik wel dat hij een punt heeft en ben het deels eens met zijn aandachtspunten.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:13

Mensen als Wilders heb je nodig in een land als Nederland. Al vinden sommige hem een pipo, hij houdt het debat levend en soms iets over the edge. Maar dat is goed. De Nederlandse politiek is ingekakt!
Waar het eindigt, tja, of hij nu neergeknalt wordt of verdwijnt, het maakt niks uit, de volgende komt vast wel weer...........misschien dan een keer iemand zonder geblondeerd haar.
Balkenende is ook alleen maar ellende.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:14

Wel, ik heb wel pvv gestemd ja, en dat zou ik zo weer doen en zal ik hoogstwaarschijnlijk in de toekomst ook wel gaan doen.
Ik ben het met de partij eens.

Of ik het echter eens ben met Wilders en zijn uitspraken is een 2e. Heb zelf ook een hekel aan die vent, zit kern van waarheid in maar hoe hij sommige dingen verwoordt vind ook ik af en toe niet door de beugel kunnen.

Maar mijn hekel aan Marianne Thieme is groter :+ :Y)

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:15

Als Wilder omgelegd word zorgt de regering daar zelf wel voor, even als met Pim.
Ze laten dat gewoon opknappen door iemand naders.
Alhoewel ik dat nog niet snel zie gebeuren, wat dat betreft let Wilders wel meer op zijn woorden dan pim destijds.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:26

Om even in de Roos van Leary te gaan zitten: tegenreacties roepen tegenreacties op, dat zou zo'n uitgekookte vent als Wilders toch moeten weten. Wil hij echt structureel iets veranderen dan moet hij eerst eens stoppen met overal tegen aan te schoppen :)

Brammetje: Wilders meer op zijn woorden letten dan Fortuijn? Fortuijn onderbouwde, ging in debat, Wilders leeft op oneliners en provocatie.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:27

Gut mijn vriend kwam net met een goed idee....
Hoofddoekbelasting prima, maar dan ook op petjes, hoedjes , keppeltjes en driedubbele op bivakmutsen. Moet je kijken wat dat oplevert.
Die wederhelft van mij kan wel van een nood een deugd maken.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:30

nogmaals wilders zegt wat heel veel mensen denken, maar niet durven te zeggen.

Ja hij is radicaal in zijn uitspraken maar een kern van waarheid zit er zeker weten in!

In India hoeft men ook geen katholieke kerk te gaan bouwen, die is voor de bouw begint al opgeblazen.
hier in NL hebben we heel veel toegelaten en dat in sommige gevallen wel ten nadelen van nederlanders.
nee ik ben niet rasistisch maar vind wel dat een groot deel van de asielzoekers, illegalen en dergelijke maar terug moeten naar hun eigen land mits het veilig is.
Een groot deel van de "buitenlanders" die hier wonen, werken en leven kunnen weer veilig terugkeren naar hun eigen land maar nee hoor dat is zielig want ze hebben hier net een leven opgebouwd.
kom op sla eens met die vuist op tafel, wat dat betreft heel goed Wilders!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:32

óf Wilders speelt in op onderbuikgevoelens van mensen die hen oa door de media aangepraat worden

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:39

Ik moet soms wel een beetje lachen om Wilders (en niet alleen vanwegen zn kapsel :P haha) Hij zegt inderdaad wat veel mensen denken maar zelf niet durfen te zeggen... ik sta gedeeltelijk wel achter Wilders ondanks dat hij soms een beetje ''hard'' overkomt.. maar zoiets als die belasting op de hoofddoekjes.. tjaa:P geef toe.. dat is iets te veel van het goeie.. dat zal hem nooit lukken.. laat hem lekker in die droom blijven

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:40

Heino schreef:
óf Wilders speelt in op onderbuikgevoelens van mensen die hen oa door de media aangepraat worden

tja of die dat nou wel of niet doet, de media zuigt het ook niet uit de duim natuurlijk.

er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan, zo ook voor alochtonen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:41

marrlinde schreef:
ik vind eerlijk gezegd, dat het me nog mee valt dat geert nog niet neergeschoten is ofzo.. als je soms mensen over m hoort praten, en zijn uitspraken hoort... :=

Ja idd :x

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:42

manonxxlove schreef:
Ik moet soms wel een beetje lachen om Wilders (en niet alleen vanwegen zn kapsel :P haha) Hij zegt inderdaad wat veel mensen denken maar zelf niet durfen te zeggen... ik sta gedeeltelijk wel achter Wilders ondanks dat hij soms een beetje ''hard'' overkomt.. maar zoiets als die belasting op de hoofddoekjes.. tjaa:P geef toe.. dat is iets te veel van het goeie.. dat zal hem nooit lukken.. laat hem lekker in die droom blijven

Oh reken maar dat er genoeg mensen zijn die het wel met hem eens zijn hoor!! (over die hoofddoekjes bedoel ik dan)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:44

Pashon schreef:
tja of die dat nou wel of niet doet, de media zuigt het ook niet uit de duim natuurlijk.

Misschien paranoïde, maar ik vertrouw echt niet blindelings op de media.

Ik vind je laatste uitspraak nogal hard, waarom zouden we ze eerst binnenhalen en daarna weer wegsturen?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:46

tja wat betreft de hoofddoeken er word wel lacherig gedaan, maar petjes mogen ook niet in de klas. waarom hoofddoeken dan wel? omdat het een geloofsuiting is?
het feit dat de grootste moskee van europa in nl staat lijkt mij al genoeg.

wat betreft de hoofddoekenbelasting vind ik dan weer ver gaan en dat zal hij er ook niet door krijgen. maar een punt heeft hij zeker.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:48

Positieve discriminatie ben ik ook fel op tegen, maar een concrete oplossing daarvoor heb ik zelf nog niet gevonden. Wilders ook niet helaas, nuja, ik vind direct verbieden geen oplossing. Ik heb Wilders sowieso nog geen haalbaar idee aan horen dragen eigk.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:49

Heino schreef:
Pashon schreef:

Misschien paranoïde, maar ik vertrouw echt niet blindelings op de media.

Ik vind je laatste uitspraak nogal hard, waarom zouden we ze eerst binnenhalen en daarna weer wegsturen?

ik vertrouw ook niet blindelings op de media, maar geloof wel dat er in de media een kern van waarheid zit dat het vervolgens gigantisch aangedikt word heeft men zelf in de hand.

ze komen hier omdat er oorlog is in hun land, kan ik me voorstellen dat ze dan niet gezellig thuis blijven zitten maar als het weer veilig is moeten ze wel weer terug naar hun eigen land.
Het eerst binnenhalen is een teken van "gastvrijheid" van NL.
Doordat zij geen grenzen gesteld hebben van vol is vol en als het veilig is weer terug naar je eigen land hebben ze zichzelf nu in de kaart gespeeld en krijg je dus dergelijke uitspraken van Wilders.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:49

Pashon schreef:
tja wat betreft de hoofddoeken er word wel lacherig gedaan, maar petjes mogen ook niet in de klas. waarom hoofddoeken dan wel? omdat het een geloofsuiting is?
het feit dat de grootste moskee van europa in nl staat lijkt mij al genoeg.

wat betreft de hoofddoekenbelasting vind ik dan weer ver gaan en dat zal hij er ook niet door krijgen. maar een punt heeft hij zeker.

Hier ben ik het mee eens ;)

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:50

Aranel schreef:
manonxxlove schreef:

Oh reken maar dat er genoeg mensen zijn die het wel met hem eens zijn hoor!! (over die hoofddoekjes bedoel ik dan)

Nee.... dat gaat mij nou net weer wat te ver, vind dat echt TE discriminerent

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:51

Heino schreef:
Positieve discriminatie ben ik ook fel op tegen, maar een concrete oplossing daarvoor heb ik zelf nog niet gevonden. Wilders ook niet helaas, nuja, ik vind direct verbieden geen oplossing. Ik heb Wilders sowieso nog geen haalbaar idee aan horen dragen eigk.

Hij heeft inderdaad nog geen concrete oplossing gevonden voor de aangehaalde problemen.
Maar we kunnen allemaal de kop in het zand gaan steken en alles laten geworden, maar daar worden problemen ook niet mee opgelost. Hij durfd tenminste problemen aan te kaarten en dan is het naar mijn idee aan iedereen om de koppen bij elkaar te steken en tot een oplossing te komen.

Als je een probleem niet kenbaar maakt kan er natuurlijk nooit een oplossing voor komen.