Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar_k schreef:Dood en onder de zoden..!
Dat was mijn eerste gedachte.
Goed, mijn tweede gedachte, in ieder geval uit de kamer en het liefst uit de politiek. Mafkees.
Faux schreef:Ach, zoals Jan Marijnissen gister zei: "Lekker zo door laten gaan."
Dan betekent hij straks zijn eigen einde.
Kan mij niet snel genoeg zijn.
marrlinde schreef:Welshcobfan schreef:Ben echt heeeeel benieuwd hoe hij al zijn plannen wil bekostigen
schijnt dat ie hoofddoekentax in wil voeren?
manonxxlove schreef:Ik moet soms wel een beetje lachen om Wilders (en niet alleen vanwegen zn kapselhaha) Hij zegt inderdaad wat veel mensen denken maar zelf niet durfen te zeggen... ik sta gedeeltelijk wel achter Wilders ondanks dat hij soms een beetje ''hard'' overkomt.. maar zoiets als die belasting op de hoofddoekjes.. tjaa:P geef toe.. dat is iets te veel van het goeie.. dat zal hem nooit lukken.. laat hem lekker in die droom blijven
Pashon schreef:tja of die dat nou wel of niet doet, de media zuigt het ook niet uit de duim natuurlijk.
er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan, zo ook voor alochtonen.
Heino schreef:Pashon schreef:tja of die dat nou wel of niet doet, de media zuigt het ook niet uit de duim natuurlijk.
er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan, zo ook voor alochtonen.
Misschien paranoïde, maar ik vertrouw echt niet blindelings op de media.
Ik vind je laatste uitspraak nogal hard, waarom zouden we ze eerst binnenhalen en daarna weer wegsturen?
Pashon schreef:tja wat betreft de hoofddoeken er word wel lacherig gedaan, maar petjes mogen ook niet in de klas. waarom hoofddoeken dan wel? omdat het een geloofsuiting is?
het feit dat de grootste moskee van europa in nl staat lijkt mij al genoeg.
wat betreft de hoofddoekenbelasting vind ik dan weer ver gaan en dat zal hij er ook niet door krijgen. maar een punt heeft hij zeker.
Aranel schreef:manonxxlove schreef:Ik moet soms wel een beetje lachen om Wilders (en niet alleen vanwegen zn kapselhaha) Hij zegt inderdaad wat veel mensen denken maar zelf niet durfen te zeggen... ik sta gedeeltelijk wel achter Wilders ondanks dat hij soms een beetje ''hard'' overkomt.. maar zoiets als die belasting op de hoofddoekjes.. tjaa:P geef toe.. dat is iets te veel van het goeie.. dat zal hem nooit lukken.. laat hem lekker in die droom blijven
Oh reken maar dat er genoeg mensen zijn die het wel met hem eens zijn hoor!! (over die hoofddoekjes bedoel ik dan)
Heino schreef:Positieve discriminatie ben ik ook fel op tegen, maar een concrete oplossing daarvoor heb ik zelf nog niet gevonden. Wilders ook niet helaas, nuja, ik vind direct verbieden geen oplossing. Ik heb Wilders sowieso nog geen haalbaar idee aan horen dragen eigk.