katiavl schreef:Ik heb ook neergeschreven wat er gebeurt, maar daar reageer je helaas niet op en kies je een horen zeggen verhaal over een echt verhaal. Maar dit bevestigd dan ook je stelling
Ik ben natuurlijk ook gewoon retenieuwsgierig en wil graag weten wat er allemaal gebeurt
. Ik heb jouw verhalen ook gelezen, maar het feit dat je vantevoren niet weet of het wel of niet leuk gaat worden (en ik hou niet van NIET leuk
), weerhoudt mij er van om te zeggen dat ontgroeningen goed zijn.Er gebeuren te veel verkeerde dingen, ook al heb jij dan een goede ontgroening meegemaakt.

Zoals ik al zei, ken ik door het hele land mensen die lid zijn van een studentenvereniging, en die hebben geen van allen dit soort dingen meegemaakt. Daar zijn de verenigingen allang van afgestapt, die willen helemaal niet dit soort dingen op hun geweten hebben en willen bovendien hun subsidie niet verliezen en een slechte naam krijgen.
) . 
). Ik heb een schouderblessure wat ik had aangegeven en daar is heel netjes rekening mee gehouden. Fysiek heb ik bijna niks gedaan (kan gewoon niks met mijn ene arm) en mentaal was het alles behalve zwaar (voor mij). Er is gehuild maar ik kon bij de meeste mensen niet achterhalen waarom. Achteraf kreeg ik van sommige mensen te horen dat het met de thuissituatie te maken had.