Tallie_Ho schreef:Ik publiceer niks hoor!Ik stel alleen een vraag!
Waarin hetgeen je per pb toegefluisterd wordt (van welke lafaard dan wel die dat hier niet neerzet) openbaar maakt. Triest hoor als je zo je gelijk moet halen in een discussie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Apple, ik heb mezelf nergens in een slachtofferrol geplaatst. Ik heb nergens gezegd dat ik het slecht heb. Ik uit alleen kritiek op de overheid die met bakken het geld uitgeeft..
@ Sarabande, waarom word je nou boos, ik vroeg het je helemaal niet omdat ik een gelijk wilde halen op iets..Jouw woonlasten in Belgie zijn mogelijk vele malen lager als die van mensen in Nederland, het belastingstelsel van Belgie is anders opgebouwd als het Nederlandse. Jij zal voor je bedrijf wellicht belasting betalen in Nederland, maar al het overige wat ik eerder aanhaalde, betaal je dat ook ( Ziektekosten/accijns enz ) in Nederland?
Oeh, voorlopig zit ik nog goed, ik stem en ik heb een baan..
Liezel1 schreef:Ik denk dat het belangrijk is dat we die miljardenprojecten en die manchetknoppen en flessen wijn van een paar honderd euro even gaan scheiden.
Die dienen namelijk een totaal ander doel en zijn totaal niet vergelijkbaar.
Apple schreef:En overigens, als het allemaal zo slecht is in Nederland waarom verhuizen mensen dan niet naar een buitenland en gaan daar iets leuks doen?
Consort schreef:Je zegt overigens nog steeds alleen maar waar je tegen bent. Ik vroeg je eerder aan te geven wat jij dan anders zou doen? Hoe haal jij grote multinationals over zich in Nederland te vestigen? Met van thuis meegebrachte boterhammen? Hoe bespreek jij de mensenrechten met ambassadeurs uit het Midden-Oosten? Op een bankje in het park?
Consort schreef:Ik zou toch graag de discussie weer even op het juiste spoor wilen zetten..
Wat ik graag zou willen horen van de kant van Tallie_Ho en haar medestanders is hoe zij het dan anders zouden doen. En concrete voorbeelden. Het is heel makkelijk om kritische opmerkingen te maken, maar kom dan eens met oplossingen. Jullie zeggen dat "de hardwerkende burger voor alles opdraait en moet betalen voor het gegraai van de regering" (als ik het goed heb begrepen). Nu is mijn vraag, wat zouden jullie dan concreet veranderen als jullie in de regering zouden zitten?
ikdoemaarwat schreef:Liezel1 schreef:Maar bij die bezoeken die jij aanhaalt Tallie_Ho en waar jij het nut dus van inziet, hóren die cadeautjes.
Of wil je Obama een doos Merci geven?
zal ie vast lekker vinden
is het niet zo met kado's....dat het gaat om het gebaar en niet om de prijs
Apple schreef:Consort, dan wil ik voorstellen om behalve de niet-stemmers ook de mensen die momenteel een bijstandsuitkering hebben te vragen uit dit topic te vertrekken. Dat is immers ook gemeenschapsgeld en de tijd op Bokt kan dan beter worden besteed aan re-integratie richting werk.