Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brando090309 schreef:http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/1 ... ion=submit
Zet deze link even in je browser en dan 5e link kiezen "dit is volledig uit de contect getrokken' moet je even beluisteren...
Tallie_Ho schreef:En wat betreft Marc Dutroux, tja, mijn smaak zou het ook niet zijn om op te hangen thuis, maar als iemand dat nou wil, wie zijn wij dan om het af te keuren, zo lang ik zelf maar niet tegen dat lelijke smoelwerk aan hoef te kijken
Alet74 schreef:Het zag er niet zo gezellig uit, nee... Ik kon er net niet opkomen hoe het programma ook alweer heette, maar ik kreeg er zo'n Jambers-gevoel bij, hij kwam ook altijd bij mensen op bezoek (op tv), dat zorgde bij mij voor een zeer raar beeld van 'de Belgen', dit sluit hier naadloos bij aan...
Je zegt het goed Brando, het is niet 'maar' een foto, het is een foto die staat voor een heleboel foute dingen.
friesiszwart schreef:C_arola schreef:Ik kan niet over anderen oordelen maar ik zou mijn kind niet bij zo'n opvang willen hebben en vind het persoonlijk ook te ver gaan
hier sluit ik mij volledig bij aan.
Citaat:(ik heb bij deze mevrouw het beeld van marsliederen zingen voor het fruithapje op mijn netvlies, maar dat ligt aan mijn manier van denken).