geen poepende, krijsende, jankende kinderen hiero! Niks! Alleen Paarden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Ik vind het trouwens een beetje raar dat degene die voor een tik zijn, denken het recht te hebben om een kind van een ander te slaan.
Mijn vriendin is voor een "pedagogische" tik, maar degene die denkt haar kind een tik te geven heeft echt een groot probleem.
Snoevie schreef:oh sorry brainless
wbt nanny's,ik heb een keer een nanny programma gezien waarbij de nanny een vreselijk drammend kind bij de schouders pakte,en het door elkaar begon te schudden,en niet zachtzinnig.
dat zag er ook wel ruw uit zegmaar.
is dat dan wel goed?
Hannah_Menno schreef:zoals ik al zei; ik sla terug. Tsja, dan maar een boze moeder. Ik heb een goede reden!
Absoluut!
Breghje schreef:Hannah_Menno schreef:zoals ik al zei; ik sla terug. Tsja, dan maar een boze moeder. Ik heb een goede reden!
Absoluut!
Dus een kind dat jou slaat, sla jij meteen terug.... Maakt niet uit hoe oud dat kind is, jij vind dat je een goede reden hebt???? Wat is die reden dan, een kind dat aandacht wil en die vraagt op een negatieve manier die geef jij de bevestiging door op dezelfde negatieve manier te reageren. Wat hebben we geleerd vandaag? Dat je Hannah niet op die manier kan benaderen, wat angst geeft omdat je ze niet meegeeft hoe ze je wel op een positieve manier kunnen benaderen, en dat slaan dus fout is. Onderschat nooit een boze moeder, die kan jou namelijk aangeven voor kindermishandeling...
Hannah_Menno schreef:Tsja, en een moeder moet haar kind goed opvoeden!
Ja, ik ben daar gewoon heel snel klaar mee!
Tuurlijk, een kind met autisme is iets anders maar als jij weet dat jou kind andere mensen slaat (wat IMO net zo erg is als iemand die een kind slaat) dan moet je 't niet meenemen in 't openbaar. Eerst dat slaan afleren.
Ik kan er misschien makkelijk over praten op deze manier, ik weet absoluut niet hoe het is maar ik weet wel dat ik gewoon terug mep!
Hannah_Menno schreef:Breghje schreef:
Dus een kind dat jou slaat, sla jij meteen terug.... Maakt niet uit hoe oud dat kind is, jij vind dat je een goede reden hebt???? Wat is die reden dan, een kind dat aandacht wil en die vraagt op een negatieve manier die geef jij de bevestiging door op dezelfde negatieve manier te reageren. Wat hebben we geleerd vandaag? Dat je Hannah niet op die manier kan benaderen, wat angst geeft omdat je ze niet meegeeft hoe ze je wel op een positieve manier kunnen benaderen, en dat slaan dus fout is. Onderschat nooit een boze moeder, die kan jou namelijk aangeven voor kindermishandeling...
Ach kom zeg! Een boze moeder, als een kind mij slaat ben ík boos. het is een KIND!
Hannah_Menno schreef:Tsja, als ik ten eerste niet weet hoe 't is om een kind te hebben laat staan een kind met autisme kan ik me ook moeilijk INLEVEN in iemand die daar wel mee te maken heeft.
Hannah_Menno schreef:Een kind heeft IMO niet het recht om mij te slaan, mijn neefjes weten héél goed dat ze niet mogen slaan. Een vreemd kind weet dat (lijkt mij) ook héél goed. Doen ze dat wel, dan kun je gaan negeren. Kan werken! Kan ook zijn dat dat kind nog harder gaat slaan. Je kunt zeggen; 'Nee, dat mag niet foei' werkt IMO niet. Terugmeppen wel!
Tsja, het is misschien niet de manierdie jullie zouden gebruiken, misschien dat ik er over een paar jaar ook anders tegenaan kijk maar voor nu werkt dit prima!
(Overigens heeft nog nooit een vreemd kind mij geslagen!)