Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:40

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:42

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 07:57

Miss_Malfoy schreef:
Trouwens, de eerste meldingen van aliëns kwamen pas nadat er in de jaren 50 groene mannetjes van mars werden verzonnen door striptekenaars. Da's een feit, dit "ding" lijkt me voorlopig een grote grap. Zo, en nu die wetenschappers weer. :D

Dat is dan weer niet waar, ze hebben bij hele vroege culturen zoals o.a. de maya's en de oude egyptenaren al tekeningen gevonden van vliegende schotels en aliëns :j

Al geloof ik niet dat deze creatie een alïen is..........

Rennie89

Re: Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:22

huh dat msn verhaal klopt niet, het waren boeren en ze hbben dat ding verdronken (althans, dat was dus ht verhaal dat rond ging :+ )

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:02

lifaya schreef:
huh dat msn verhaal klopt niet, het waren boeren en ze hbben dat ding verdronken (althans, dat was dus ht verhaal dat rond ging :+ )

Najah.. je bent toch ook een beetje een 'lompe boer' om een aapie te verzuipen :+
(niets tegen boeren overigens hoor, zeg ik als boerin)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:05

Ik vind msn ook niet echt geloofwaardig als nieuwssite hoor :+ dat verhaal is heel anders als de andere die je op i-net ziet staan.

@Tavanta, klopt in bijna alle oude culturen spreken ze van goden die uit de hemel kwamen en vaak zijn er tekeningen van mensachtige figuren met een bol als hoofd (goh herkenbaar van astronauten zo'n helm ding). En inderdaad ook in vliegende objecten! Net als zoveel stenen voorwerpen van vroeger die zelf met moderne technieken niet in 1x verplaatst kunnen worden maar wel uit 1 stuk ergens staan, terwijl ze gemaakt zijn in gesteente tig kilometers verderop... of de piramides :D

Als ik uitga van de verhalen over boer, verdronken, nu onderzoek door wetenschappers.. dan zouden ze toch iig al snel kunnen zeggen of het wel of geen aap was lijkt mij. Dat is denk het eerste wat ze bekijken, of het niet zoiets is of aan elkaar geplakt.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:49

Alien-baby? *proest*
Dat is gewoon een aapje bij wiens geboorte het een en ander fout is gegaan. De eerste foto is sowieso geshopt, dat is wel duidelijk. En waarom gaven ze het pas 2 jaar later uit? Juistja, niet meer té duidelijk een aapje.

Dit is gewoon weer zo'n banketstaaf om de aliënsensatie levend te houden. :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:52

idinn schreef:
Ik vind msn ook niet echt geloofwaardig als nieuwssite hoor :+ dat verhaal is heel anders als de andere die je op i-net ziet staan.

@Tavanta, klopt in bijna alle oude culturen spreken ze van goden die uit de hemel kwamen en vaak zijn er tekeningen van mensachtige figuren met een bol als hoofd (goh herkenbaar van astronauten zo'n helm ding). En inderdaad ook in vliegende objecten! Net als zoveel stenen voorwerpen van vroeger die zelf met moderne technieken niet in 1x verplaatst kunnen worden maar wel uit 1 stuk ergens staan, terwijl ze gemaakt zijn in gesteente tig kilometers verderop... of de piramides :D

Als ik uitga van de verhalen over boer, verdronken, nu onderzoek door wetenschappers.. dan zouden ze toch iig al snel kunnen zeggen of het wel of geen aap was lijkt mij. Dat is denk het eerste wat ze bekijken, of het niet zoiets is of aan elkaar geplakt.

Bedoel je bijvoorbeeld Stonehenge? Want daar zijn ze ondertussen wel achter hoe dat dat in zijn werk is gegaan ;)
Net zoals de dolmen, die menhirs in Frankrijk,...

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:56

ben benieuwd of hij echt is =D
vind het idd wel maf

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 09:24

Ik vind Stonehenge niet zo schokkend, ik denk meer aan de piramides in bijvoorbeeld Egypte en Mexico, die dingen bouwen is één, maar dan ook nog eens op die specifieke plaatsen op lijnen die gerelateerd zijn aan het zonnestel, op zulke enorme afstanden van elkaar dat is vanaf de grond niet zo precies uit te meten, dit heeft men dan ook pas ontdekt toen er vanuit de ruimte beelden gemaakt konden worden.
Soemerische priesters tekenden meer dan vijfduizend jaar geleden kaarten waarop de aarde een bol was, vanuit een bovenaanzicht in kaart gebracht, dit kan je alleen als je beelden van uit de lucht/ruimte heb gezien.
Zo zijn er meer dingen te vinden waaruit je op kan maken dat men in een heel ver verleden ook in staat was in elk geval te kunnen vliegen.
Daarnaast zijn er talloze "geschriften" gevonden van diverse beschavingen/volken (o.a. bij de Egyptenaren, de Maya's, Mesopotamiërs) die verwijzen naar buitenaardse inmenging, evenals rotstekeningen over de hele aarbol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:16

@Tavanta: inderdaad hoe lang dachten we wel niet dat de aarde plat was, hoe konden die priesters dan kaarten tekenen exact zoals je het van bovenaf ziet.

reininglover schreef:
Bedoel je bijvoorbeeld Stonehenge? Want daar zijn ze ondertussen wel achter hoe dat dat in zijn werk is gegaan
Net zoals de dolmen, die menhirs in Frankrijk,...

Nee die bedoel ik niet, dat is nogal klein :+ Ik doel op bijvoorbeeld de piramide van cheops, 53.000 m2 en toendertijd 147 meter hoog met een gewicht van 6,5 miljoen ton in de vorm van o.a. 2,3 miljoen stenen. Een steen weegt zo'n 2,5 ton... stel dat 20.000 arbeiders 10 blokken per dag kunnen verplaatsen naar waar ze moeten. Dan hadden ze 646 jaar nodig gehad om die piramide te bouwen. Dat kan dan nooit door 1 farao, terwijl het zo wel gezegd wordt. En dan heb je nog allemaal leuke rekensommetjes zoals al gezegd.

En monumenten moesten ze 180 meter verplaatsen ivm de aanleg van een dam. Met de modernste machines en werktuigen deden ze daar 3 jaar over. Ow en ze moesten het verzagen anders lukte het niet. Hoe hebben ze dat 3000 nog wat jaar geleden dan ooit in 1 stuk daar gekregen?

Erich van Daniken schreef het boek waren de goden astronauten. De film is van 1970:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0312197047

Eerlijk is eerlijk, zeker met ook dat bekeken krijg ik toch wel een ander beeld van al die tekeningetjes en symbolen die ze vroeger gemaakt hebben.
Hoe die volken van vroeger dan allemaal dezelfde soort kijk hadden op hun goden uit de hemel, toen hadden ze nog niet zoiets als de telefoon om ideeen te overleggen met de andere kant van de wereld. Het is zo opvallend die gelijkenis, hoe kan dat nou toeval zijn.. maar om dan zulke foto's/beelden te zien van iets in een val in mexico.. mwuah daar heb ik dan wel bedenkingen over, zeker als er dan weer verhalen komen van een andere bron dat het verhaal nep is. Maar ik sluit niks uit, al klinkt buitenaards leven heel bizar, waarom zouden wij de enigste "moeten" zijn? Laat wetenschappers dan maar moeite doen en tig keer iets neps voor hun neus hebben. Ik zie niet in waarom het nooit echt buitenaards kan zijn.. we hebben echt niet het alleenrecht om te leven in deze hele ruimte.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 21:56

Grappig, wist niet dat er ook een film was......
Maar als we het dan toch over van Däniken hebben lees dan ook de "terugkeer van de goden" in dit geheel ook een interesant boek :j

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:22

Wat intressant heb nog niet alles gelezen wat iedereen hier schrijft maar ik ben wel benieuwd voral het filmpje gezien te hebben het is ook mini mini net een foetus

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:27

het is bevestigd dat het om een gevild aapje gaat.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:30

dat die boeren zo bang waren voor zo'n klein beestje... :')

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:34

Mjay schreef:

Hoe weet je dat? is er een link

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 23:33

idinn schreef:
Ik zie niet in waarom het nooit echt buitenaards kan zijn.. we hebben echt niet het alleenrecht om te leven in deze hele ruimte.

Mee eens hoor, ik wil ook best geloven dat er meer leven is dan alleen hier op aarde.
Ik heb wel moeite met verhalen die imo te onduidelijk zijn, uit niet geheel betrouwbare bronnen komen of die met teveel maren en mitsen omhuld zijn. Zo zou een tijdje terug volgens een of ander medium oid een vloot ufo's langskomen. Nah, die kwamen dus niet. Volgens sommige gelovigen wel maar je moest er spiritueel klaar voor zijn. O yeah, right... :roll:
Net zoals dit verhaal. Als het echt hét bewijs voor buitenaards leven was, waarom was het dan niet all over het nieuws? Zou er dan geen extra nieuwsuitzendingen komen, zou het dan niet op z'n minst op de voorpagina terecht komen, ipv op de pagina 'obscure nieuwtjes'?

Mjay schreef:

Door wie, wat en waar? Moet zeggen dat ik dat wel een stukje geloofwaardiger vind...
Zelfs een schattig klein aapje kan, denk ik, gemeen uit de hoek komen als het zich bedreigd voelt (denkt aan eigen lieftallig klein katje dat zich spontaan muteerde in een achtpotig monster toen ik het eens onder de douche wilde doen). Maar waarom het dan gevild is?

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:56

misschien voor t eten? of vachtje? (roep maar iets)
maar ben idd benieuwd waar t bevestigd staat..
klinkt idd een stuk geloofwaardiger.
... ni ik er over nadenk, t was toch een skelet????
hoe kunnen ze dan zien dat t gevilt is???

:S

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:01

Ik geloof er niks van dat het een alien baby is. Het soort beestje dat hij is, heeft toch ook een naam? die heb ik hier op bokt al eens voorbij zien komen :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:52

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:06

hahaha XD
het zal wel een mutatieaap zijn ofzo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:10

Ach, een gevild aapje :(:) Maar kan me wel voorstellen dat je he-le-maal gek wordt als dat zich op je erf bevind. Maar een alien-baby? Nee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:30

Karin schreef:
In Texas is ook een vreemd wezen gevonden. Daar wordt door sommigen ook gedacht aan een 'chupacabra', maar men gaat er vooralsnog van uit dat het om een coyote met een genetisch foutje gaat.

http://edition.cnn.com/2009/US/09/03/an ... pstoryview

aah zielig.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:31

het hoofdbericht die foto ziet er echt hartstikke nep uit trouwens, ik geloof er geen r**t van.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:10

Gatverdamme, die wil ik niet 's nachts tijdens mijn toiletbezoekje tegen komen, bah!