Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CrazyCat schreef:Het heft in eigen hand nemen mag natuurlijk nooit en is ook gewoon dom.
Caira schreef:Ik weet wel dat als ze bij mij in de weide met paarden zouden landen dat ik ook niet voor mezelf in zou staan.
slimmerik schreef:Mensen die het heft in eigen handen nemenDie reageren op dingen die hun niet aanstaan.... dus mensen die het niet volgens de regels doen.
Ik heb er wel begrip voor hoor. Dat deze boer zelf optreedt, en dat een man de verkrachter van zijn vrouw "te grazen" neemt. Maar het is niet aan te raden als je begrijpt wat ik bedoel
Alet74 schreef:slimmerik schreef:Mensen die het heft in eigen handen nemenDie reageren op dingen die hun niet aanstaan.... dus mensen die het niet volgens de regels doen.
Ik heb er wel begrip voor hoor. Dat deze boer zelf optreedt, en dat een man de verkrachter van zijn vrouw "te grazen" neemt. Maar het is niet aan te raden als je begrijpt wat ik bedoel
Als iedereen het recht in eigen handen zou nemen, zou het een anarchistische puinhoop worden vrees ik; hoe begrijpelijk het ook is, in sommige gevallen, om dat te doen.
Remember schreef:Mijn avontuur na een zeer laag overkomende luchtballon die even het gas boven ons open trok;
[MW] Dik gezicht na val
Oogkas gebroken op 2 plaatsen, is gelukkig in zoverre goed gekomen dat ik alleen nog heel vervelend gevoel heb als ik over het littekentje wrijf.
Natuurlijk zijn er ballonvaarders die hun zaken netjes en fatsoenlijk op order hebben en de landingen ook zo willen regelen, zover ik weet hebben de meeste landeigenaren waar ze landen negatieve ervaringen met ze
Zammie schreef:Abeltje77 schreef:Jee dan ben ik blij dat je niet bij mij in de buurt woont want morgen ga ik de lucht in
Nou, met een beetje goede zuiderwind, dan kun je een eind komen in mijn richting. Ik houdt het in de gaten
Abeltje77 schreef:Jee dan ben ik blij dat je niet bij mij in de buurt woont want morgen ga ik de lucht in