silfie35 schreef:Yeyo schreef:Prima toch? In Afganistan worden ze wel voor minder geexecuteerd in het openbaar, daar hoef je alleen maar geen baard te hebben of vreemd te gaan om afgeranseld of gestenigd te worden in de plaatselijke voetbal arena.
De criminaliteit is in zulke landen niet voor niets een stuk lager, juist vanwege het oog om oog principe.
1 keer jatten is je hand eraf, 2 keer jatten is je andere hand eraf!
Ik zal niet zeggen dat ik het daarmee eens ben, maar het zal wel een heleboel mensen afschrikken.
En waar trek je de grens, een moeder die voedsel steelt omdat ze haar kinderen anders geen eten kan geven, of het jongetje van 10 wat voor de kick eens kijkt hoe het nou is om te pikken, das weer het moeilijke van het verhaal.
In Nederland tref je mensen maar op 1 manier hard en dat is in hun portemonnee!
Dan weet ik niet in wat voor afganisthan jij leeft, maar daar zijn toch echt veel meer aanslagen dan hier in Nederland hoor!
Euhmmm....en waarom zou dat zijn???
Oh ja, er zijn nog steeds delen van Afghanistan en Pakistan die weigeren te buigen voor de Taliban.
Als die gasten zich niet zo blind lieten leiden door de Koran dan waren wij westerlingen en amerikanen al láng van de kaart geveegd.