Blue_Eyes schreef:_lies_ schreef:Hahaha, er staat nu een reclame: Muslima.com Past bij dit onderwerp.
Daar staat Google Ads om bekend
Nou sorry hoor, wist ik veel?

Pffff.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikima schreef:Daar ben ik ook bang voor. Men komt nu al met kledingregels, zo las ik van de week in de krant dat men kledingvoorschriften voor op straat wil. Voor de grap zei ik dat we over 10 jaar in bourka moeten lopen, met een moslimpartij wordt die grap misschien wel waarheid over 10 jaar. Ín plaats dat ze moderner worden, gaan de moslims alleen maar meer terug in de tijd. Nederland is het ongeveer enige westerse land waar zoveel hoofddoekjes rondlopen.
Focussed schreef:Ik vind de Islamitische normen en waarden nog veel netter dan de Nederlandse (lees: Christelijke) normen en waarden hoor. In mijn ogen alleen maar een verbetering.
Blue_Eyes schreef:Focussed schreef:Ik vind de Islamitische normen en waarden nog veel netter dan de Nederlandse (lees: Christelijke) normen en waarden hoor. In mijn ogen alleen maar een verbetering.
Ik vraag me af waar je denkt dat ze verschillen![]()
.
Cyn_ schreef:Ikima schreef:Daar ben ik ook bang voor. Men komt nu al met kledingregels, zo las ik van de week in de krant dat men kledingvoorschriften voor op straat wil. Voor de grap zei ik dat we over 10 jaar in bourka moeten lopen, met een moslimpartij wordt die grap misschien wel waarheid over 10 jaar. Ín plaats dat ze moderner worden, gaan de moslims alleen maar meer terug in de tijd. Nederland is het ongeveer enige westerse land waar zoveel hoofddoekjes rondlopen.
herhaling:
Als christenen en moslims goed samen leven, dmv democratie. Zal dat extremisme ook veel minder worden.
& dus ook de hoofddoekjes.
Overigens zijn hoofddoekje niet omdat de vrouw minder is dan de man maar anders om.
De man zou de verleiding niet kunnen weerstaan, wat de vrouw wel kan.
Nog iets, de bourka is toch verboden op scholen, gemeentehuizen?? of niet.
Maar iig zijn veel tegen hoofddoekjes. Ik zal het dan juist doen.
Als het wordt geaccepteerd, zijn er dus ook minder hoofddoekjes.
Focussed schreef:Blue_Eyes schreef:Ik vraag me af waar je denkt dat ze verschillen![]()
.
Veel meer gelijkheid tussen man en vrouw. Meer respect jegens ouderen in het algemeen.
Tuurlijk , ook dingen die wel naar voren komen in de Bijbel, maar imo meer worden benadrukt in de Islam.
Ikima schreef:Hoofddoekjes waren een paar jaar geleden ook nog niet toegestaan maar worden nu overal "geaccepteerd", dit zal ook met de bourka gebeuren.
Ik krijg zelf alleen maar de indruk dat het extremisme steeds erger wordt.
phaser schreef:Luister hier maar eens naar en bedenk je dan maar.
http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
Muammar al-Gaddafi:
"We don't need terrorists, we don't need homocide bombers.
The 50+ million Muslims (in Europe) will turn it into a Muslim continent within a few decades".
In Belgie:
25% van de inwoners = moslim
50% van de geborenen zijn moslim...
In 2025 zullen 1/3de van de pasgeborenen als Moslim geboren worden.
Maar natuurlijk, juich het maar allemaal toe
We gaan het nog allemaal meemaken... (al weet ik niet of ik het WIL meemaken)
phaser schreef:In Belgie:
25% van de inwoners = moslim
50% van de geborenen zijn moslim...