Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tijdens het zetten wel, maar ik werd niet bloedend en onder de inkt de straat op gezet 
Berdien schreef:Mijn huid was ook niet erg rood of gezwollen, dat kwam later pas. Je huid vormt een soort korsten waar je NIET aan mag krabben en dan heelt je tatoeage pas. Ik zie hier wel degelijk een getatoeëerde huid.
Ze kan ook al 'schoongemaakt' zijn, ik had geen bloed en vegen nadat mijn tatoeage klaar was om ingepakt te wordentijdens het zetten wel, maar ik werd niet bloedend en onder de inkt de straat op gezet
Het is hoe dan ook een raar verhaal. Uiteindelijk zit maar één persoon echt mee, en dat is dat meisje. Want of ze ze nou houd of niet, knapper gaat ze er niet van worden.

En ik zit zelf behoorlijk vol! heb 16 uur tatoo werk op me lijf staan

Caye schreef:als deze foto NET na het zetten is .. dan is het nep.
NA het zetten is het rood.. bloederig en opgezet. Je ziet vet zitten en zwarte vegen. Dus als dit in de shop is NA het zetten..
Dan is het regelrecht stift
regine schreef:Ik bedacht me net ineens... ze durft niet meer de straat op... maar ze zoekt wel de media op, krant en tv... nu weten we het zelfs over de Belgische grens ipv alleen in haar dorp! Werkelijk....
En ze praat heel vlotjes hoor & vrij nonchalant alsof het allemaal niets is: