Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:39

Sterretjes zien krijgt een heel andere betekenis zo.

Wat zou 'normaal gezien' zo`n tattoo niet kosten? Zal wel niet te goedkoop zijn.

Berdien

Mijn huid was ook niet erg rood of gezwollen, dat kwam later pas. Je huid vormt een soort korsten waar je NIET aan mag krabben en dan heelt je tatoeage pas. Ik zie hier wel degelijk een getatoeëerde huid.
Ze kan ook al 'schoongemaakt' zijn, ik had geen bloed en vegen nadat mijn tatoeage klaar was om ingepakt te worden := tijdens het zetten wel, maar ik werd niet bloedend en onder de inkt de straat op gezet :+

Het is hoe dan ook een raar verhaal. Uiteindelijk zit maar één persoon echt mee, en dat is dat meisje. Want of ze ze nou houd of niet, knapper gaat ze er niet van worden.

Celiien

het zit er emer als viltstif dan tatoeage uit :=

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:40

Heel gemeen, maar we hebben hier wel even in een deuk gelegen! _O- _O- Is die even dom!! 8)7

CaPrIoLe`79

Hoeft niet, mijn huid is nooit rood en opgezet geweest en de foto kan genomen zijn voor er zalf op wordt gesmeerd.

Anoniem

Jee wat overdreven veel sterren.
Ik vind het van beide kanten raar. Het meisje krabbelt denk ik terug. Maar als het goed is had de tattoerder haar eerst moeten laten zien hoe het eruit zou komen te zien. Dit weiger je toch te maken als artiest omdat het gewoon niet mooi is?

Ik geloof niet dat ze gezegd heeft dat het er maar 3 moesten zijn, maar ik vind het verder ook raar...
Is het wel waar?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:42

Berdien schreef:
Mijn huid was ook niet erg rood of gezwollen, dat kwam later pas. Je huid vormt een soort korsten waar je NIET aan mag krabben en dan heelt je tatoeage pas. Ik zie hier wel degelijk een getatoeëerde huid.
Ze kan ook al 'schoongemaakt' zijn, ik had geen bloed en vegen nadat mijn tatoeage klaar was om ingepakt te worden := tijdens het zetten wel, maar ik werd niet bloedend en onder de inkt de straat op gezet :+

Het is hoe dan ook een raar verhaal. Uiteindelijk zit maar één persoon echt mee, en dat is dat meisje. Want of ze ze nou houd of niet, knapper gaat ze er niet van worden.

Bij elke tatoo komt wondvocht omhoog. je huid wordt iet wat rood.. zeker op een tere plek als je gezicht. ;)
Je ziet geen "krassen" van de naalden in de sterren ;) En ik zit zelf behoorlijk vol! heb 16 uur tatoo werk op me lijf staan :)

Berdien

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:44

Mijn huid was ook wel rood, maar niet niet heel erg. Ik ben dan ook o p mijn enkel getatoeëerd.

Het kan ook al enige uren nadat hij gezet is zijn geweest. Tenzij ze direct de pers heeft gebeld nadat ze onder de naald vandaan kwam, en dan is het echt een publiciteitsstunt :=

Ik denk wel dat hij echt is. Want waarom zou de tatoeëerder er anders ook zo op in gaan? Dit is wel publiciteit voor hem, maar of het echt goede is...

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:45

_O-
Sorry maar heb er wel even omgelachen

Maar ik zou echt keihard huilen en nooit meer op de foto willen als me zoiets ''perongeluk'' overkomt. En niet meer lachen :n

epidaure

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:45

Net op het nieuws zegt men:

- De sterretjes zijn eerst met een viltstift getekend... Het meisje zou hebben gezegd dat ze maar enkele sterretjes wou, en de rest dus niet

- Ze is wakkeer geworden toen de man aan haar neus bezig was, dat voelde ze, en toen heeft ze gevraagd van te stoppen.

- De man die de tattoo gezet heeft, zou toch betalen voor de laserbehandeling.

Persoonlijk blijf ik het een zéér vreemd verhaal vinden :-s

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:48

Ja van die stift eerst snap ik wel doen vele tatoerders ( meestal met rode stift )
MAAAR ze zijn zo klein dat ze dit ( lees goede tatooerder) uit de losse hand wel kunnen.

In het bericht in engels zeggen ze dat dit na de sessie is. ze kijkt tevreden en gelukkig. Als het in de shop is na het zetten.. tja...

naja ik denk dat dit weer een mediageile actie is.. geld in laatje te krijgen via via

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:48

Zij sprak Nederlands en Engels, de man enkel Frans. Hoe kan het dan dat die man ineens wel Engels kan schrijven op een forum? :+

Verder heb ik echt geen flauw idee meer wat ik van dit verhaal moet geloven, ik ben benieuwd hoe het verder gaat...

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:52

epidaure

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:53

Idd. Net sprak hij ook vloeiend engels...

Op een ander nieuws werd gezegd dat er eerst verder onderzoek zou komen...

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:54

Hahahaha ik vind het hilarisch.
Ik studeer in die stad, hopelijk kom ik haar ooit eens tegen :+

Volgens mij wou ze dit zelf hoor... :) Alhoewel de tattoo-zetter er ook maar een rare man uitziet, amai!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:57

Caye schreef:
als deze foto NET na het zetten is .. dan is het nep.

NA het zetten is het rood.. bloederig en opgezet. Je ziet vet zitten en zwarte vegen. Dus als dit in de shop is NA het zetten..
Dan is het regelrecht stift :j

dat is kul

deze is net gezet

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-U4ZCYK8O.jpg

en deze ook
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NY8CTJFB.jpg

het is een slechte foto met een verkeerd licht inval hier
een tattoo word altijd meteen schoongemaakt na het zetten
en ziet er dan altijd nep door de verse inkt het gezicht van die meid is wel
rood en opgezet

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:58

Ze kan gelukkig nog goed praten :')

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:00

zwieke schreef:
Ze kan gelukkig nog goed praten :')

schijnbaar iets te goed hihi

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:01

Ik bedacht me net ineens... ze durft niet meer de straat op... maar ze zoekt wel de media op, krant en tv... nu weten we het zelfs over de Belgische grens ipv alleen in haar dorp! Werkelijk....

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:03

hihi grappige actie :D snap niet hoe je in slaap kan vallen als je getattoeeerd wordt in je gezicht...

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:03

Wat ik mij afvraag...stel dat je toch in slaap bent gevallen (??????)...en dat je dus zo wakker wordt. Dan betaal toch niet zeker?!?! Ik zou DIRECT de politie bellen!

Ze zal waarschijnlijk veel negatieve reacties hebben gehad, en nu spijt hebben, waardoor ze op deze manier een goedkope oplossing denkt te hebben gevonden om de tatoeages te laten verwijderen.

Da's mijn gedacht :-)

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:04

regine schreef:
Ik bedacht me net ineens... ze durft niet meer de straat op... maar ze zoekt wel de media op, krant en tv... nu weten we het zelfs over de Belgische grens ipv alleen in haar dorp! Werkelijk....

Ja inderdaad :Y) En ze praat heel vlotjes hoor & vrij nonchalant alsof het allemaal niets is:
'ahja we passeerden daar en ja we gingen binnen eja'

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:08

Grijnz, en miene pa at goesting achter n'un creim en ging rap effe iene goan etuh :+ :D Oljeine de bedieninge wos zo troage doar := :+ :D En diene tatoegast zukne rapn :') _O-
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 16-06-09 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:09

Ik neem aan dat je even in de spiegel gaat kijken als de viltstift erop zit of je het mooi vind...

Ik wens die meid veel succes met het vinden van een baan := Misschien een wandeld reclame bord voor de tattooshop :D

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:09

sonjabelgium schreef:
Grijnz, en miene pa at goesting achter n'un creim en ging rap effe iene goan etuh :+ :D Oljeine de bedieninge wos zo troage doar := :+ :D En diene tatoegast zukne rapn :') _O-

Geweldig! ik ga nog eens kijken!