Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:En die dochter/zoon, echtgenote? Verdient die het ook?
Je kiest voor een man omwille van zijn karakter, van een klik, niet omdat ie stierenvecht of omdat ie advocaat is...Er is hier geen greintje empathie, ja met de stier...
Maar met de moeder die alleen achter kan blijven met 2 (of meer) kinderen...
Citaat:Je hoort mensen simpelweg niet dood/gewond te wensen... Dan ben je zelf als mens nog niet veel waard.
Sterre schreef:pharagirlke schreef:En die dochter/zoon, echtgenote? Verdient die het ook?
Je kiest voor een man omwille van zijn karakter, van een klik, niet omdat ie stierenvecht of omdat ie advocaat is...Er is hier geen greintje empathie, ja met de stier...
Maar met de moeder die alleen achter kan blijven met 2 (of meer) kinderen...
*Phara, ik snap je standpunt wel een beetje; ik snap dat je voor iemand valt en (in de regel) niet voor z´n beroep.
Maar ... feit is wel dat hij er zelf voor kiest/blijft kiezen om zijn eventuele vrouw en/of kinderen aan het risico van zijn beroepskeuze bloot te stellen!Citaat:Je hoort mensen simpelweg niet dood/gewond te wensen... Dan ben je zelf als mens nog niet veel waard.
Ben het er mee eens dat het "niet hoort", maar het is wel menselijk als iemand zo denkt.
pharagirlke schreef:Ondanks dat ik tegen stierenvechten ben. Vind ik het wel schokkend wat voor berichten hier geplaatst worden...
Hij heeft waarschijnlijk een vrouw, misschien zelfs al kinderen..... Verdienen die het dan?Dat hun vader, haar man dood gaat?
De mensen die hem hier alles toewensen zijn minstens zo erg als de stierenvechter zelf