Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Dan nog vind ik dat geen reden om mensen die wel PVV stemmen aan te spreken op een manier die doet voorkomen alsof ze ronduit dom zijn en zich nergens in verdiepenVraag ze desnoods voor hun reden om op PVV te stemmen, maar die vooroordelen kunnen wat mij betreft achterwege gelaten worden.
kazary schreef:Ooh, aanwezig zijn en dineren en nutteloos vergaderen is zeker wat doen. Dat ben ik met je eens. Ze liggen niet de hele dag in hun bed. Daar he je helemaal gelijk hoor.
Maar wat levert het ons ten goede op? Daar gaat het mij om.
Nederland zinkt steeds verder af naar de bodem van het riool.
Wildgirl schreef:Lovely schreef:Wildgirl, het merendeel van de PVV stemmers, kiest niet voor deze partij vanwege het doordacht programma, maar meestal vanwege een of twee speerpunten nog vaker als een soort proteststem om Den Haag even een poepie te laten ruiken. Dat eerste is veel begrijpelijker dan het tweede, wat natuurlijk volkomen ridicuul is en totaal niet het gewenste effect geeft. Het zet PVV waarschijnlijk wel op wat zetels en dan zit heel Nederland met die minkukel in z'n maag.
Ik ga er niet van uit dat jij al deze duizenden mensen zelf aan een kruisverhoor hebt onderworpen en zo weet waaróm ze PVV gaan stemmen.
Het lijkt mij dus ook niet dat je dat zo stellig kunt beweren.
Wanted2003 schreef:Consort, lijkt me harstikke gaaf! Mag ik vragen wat voor werk je zelf doet?
SecretLIN schreef:Ik ben een fanatieke PVV stemmer en vind het erg jammer dat veel mensen erg negatief of Wilders reageren want hij heeft ook hele goede standpunten.
Keek gister weer eens opsporing verzocht nou je raad het al denk ik ... dat soort dingen zeggen mij genoeg!
die spotjes van de pvv komen mij erg goed over ik was eerst niet van plan te stemmen maar na het zien van een spotje van de pvv op de tv ga ik dus zeker wel stemmen!
Wildgirl schreef:Wat ik wél erg jammer vindt is dat jullie massaal aangeven geen vertrouwen in wilders te hebben en dat zijn regeringsperiode gedoemd is om te mislukken.
Ookal ben je het niet met hem eens, geef die man een kans en respecteer de keuze van mensen die voor hem kiezen.
Bos,Balkenende en Rouvoet hebben inmiddels BEWEZEN dat ze niet in staat zijn Nederland te verbeteren, maar grapppig genoeg hoor ik daar helemaal niemand over
Lyonesse schreef:Dan nog, waarom alleen kritiek hebben op die kiezers en niet op de mensen die PVDA of CDA stemmen omdat ze dat altijd gedaan hebben omdat hun ouders dat deden?