Jolliegirl schreef:de link :http://www.youtube.com/watch?v=m7qNU8NBB2kNa een half uur! nog reanimeren... dat kan niet goed zijn alles afgelast.. respect... dit is echt ernstig... Hij staat in de Categorie: HumorDat vind ik iets ongepast
Nou, als die auto 14 mensen heeft geraakt, en dan op zijn auto heeft gekregen, kan die auto goed beschadigt raken.. Of hij is eerst door een hek heen geramt?Anders snap iko ok niet hoe die auto al zo beschadigt heeft kunnen zijn
Marilla schreef:Word nu alles in Apeldoorn afgelast of ook Amsterdam enzo? Of stel ik nu een hele rare vraag Dat lijkt me niet, dat ze in heel NL nu alles gaan platgooien. Ga er maar van uit dat het alleen in Apeldoorn het geval is.
Marjo_xmeen je dat??dan ga ik eht overnieuw doen, moest bij politiek!heb het veranderd, sorry was absoluut niet de bedoeling om het bij humor te zetten..
Jolliegirl schreef:Marjo_xmeen je dat??dan ga ik eht overnieuw doen, moest bij politiek!JaLeek me al een foutje
Ninthe schreef:Het werd net herhaald, jeetje .. wat apart, hij komt echt als een gek aangescheurd he shannon schrikken he
Die beelden werden weer even herhaald, maar die auto reed echt heel hard. En ik vind het zo raar dat die al zo beschadigd was.
Vreselijk dat alles nu is afgelast...wat erg voor alle betrokkenen...Heb echt geen zin meer om vanmiddag nog bij ons te gaan feestvieren..
hoop dat die man niet overleden is.. dan komt ie er wel makkelijk vanaf zeg dit was (denk ik) echt wel opzet :
Ja inderdaad, echt vreemd .. dit zal wel het gesprek van de dag worden, zijn ze nog steeds aan het reanimeren? ik kan het niet zien