Homo-ontmoetingsplekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:44

Het lijkt me stug dat je wordt weggejaagd, dat maak je er zelf van.
verder ben ik er niet van gediend dat je me woorden in de mond legt, zoals met je laatste post. Ik noem het voor het gemak even de hele achterlijke nederlandse bevolking maar daar schaar ik mezelf niet onder, ben net even ruimdenkender, dat wordt je wel als je partner een homofiele zoon heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:44

Beetje goedkoop Welshcobfan :). Het is trouwens wel zo dat er in ons kleine kikkerlandje nog ruimschoots plek is voor homohaat en dat is behoorlijk treurig. Die stomme rothomo's ook met hun sexdrang... kom op zeg.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 23:45

Meetje22 schreef:
suleilitha schreef:
Ook weer raak Meetje, er gaan momenteel zowiezo zeker evenveel hetero's als homo's dood aan AIDS.

Ja wij zijn het wel eens met elkaar :D
Maar wij hebben vaak ook een iets andere denkwijze als andere namelijk die van leven en laten leven.
En iedereen in zn waarde laten ;)

Ik heb ook respect voor ieder mens, ongeacht geaardheid (mijn oom is homo en mijn nichtje is lesbienne, heb een homovriend en nog een lesbisch vriendinnetje). En ik laat ze in hun waarde. Ze zijn wie ze zijn en mooi om wie ze zijn.
Zelfs voor mijn oom probeer ik begrip op te brengen, al vind ik dat moeilijk
Hij is vorig jaar naar Bali verhuisd omdat hij op 'jonge oosterse jongens valt" (zijn huidige vriend is 30 jaar jonger dan hij, jonger dan mij en mijn broertje).
Als hij dat voelt dan voelt hij dat en daar kan hij niets aan doen. En ook hij heeft er mee geworsteld.

MAAR ik heb geen respect voor mensen die een openbaar natuurgebied in pikken, er massaal sex hebben terwijl er kinderen en gezinnen rondlopen en daarbij hun zooi gewoonweg niet opruimen.
Daar kan ik gewoonweg geen respect voor opbrengen. Echt niet. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:46

Van mij mogen ze allemaal een dikke boete krijgen. Bah bah. :r
Zieke mensen hoor.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:46

Daarnaast vind ik ze altijd leuk gezelschap om mee te kletsen.
Ik heb nooit last van ze terwijl ik toch zeker 2 keer per week door zo'n gebied heen rij met mn paard.
Ze zijn altijd beleefd.
Nadeel is dat als je in een leuk gesprek zit en er komt een lekkere vent het terrein oprijden ze meteen het gesprek afkappen en kijken of er wat te scoren valt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:47

Welshcobfan schreef:
lovely: ik denk dat juist bij de parksex er minder hiv voorkomt! De meeste zijn keurig getrouwd, dus die kunnen niet aan komen zetten met een geslachtsziekte thuis ;)

Een leeg colablikje vind ik anders dan een condoom met zaad erin die kinderen oppakken.

In deze discussie werden de geslachtsziektes wel een aantal keer naar voren geschoven als bezwaar, dus wat is het nou?

Weet je hoe gevaarlijk een colablikje kan zijn? Het ziet er wel leuker uit, maar je kunt je er lelijk aan bezeren en dan moet je maar hopen dat er geen hivsperma aan plakt.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:48

Anthea schreef:
Zieke mensen hoor.

Ja dit voegt echt iets aan de discussie toe }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:48

Precies en een condoom laten de meesten wel liggen, maar een blikje vaak niet....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:49

meetje: wij hebben echt hele vervelende ervaringen met die bepaalde plek... Aanrandingen en bedreigingen gaan je niet in de koude kleren zitten. En dat elke week... dus wij hebben besloten dat deel helaas te moeten mijden. Was niet verantwoord meer.
Dat is niet een mooi voorbeeld van leef en laat leven... en het delen van een gemeenschappelijke ruimte.
Wij lieten hun in hun waarde, ze gaan hun gang maar.
(en nee ik zeg niet dat alle homo's daar zo zijn, maar er zitten er 1 of 2 die het goed verzieken voor de rest!)

Anoniem

Re: Homo-ontmoetingsplekken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:50

Uh, jij aangerand door een homo, welshcobfan????????????????

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 23:51

Wie zegt dat mensen die blikjes cola in de natuur laten liggen wel respect verdienen?

Dat heb ik niemand hier zien schrijven. Ook zij verdienen geen respect.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:51

[quote="Welshcobfan"]
lovely: ik denk dat juist bij de parksex er minder hiv voorkomt! De meeste zijn keurig getrouwd, dus die kunnen niet aan komen zetten met een geslachtsziekte thuis ;)
quote]

Kijk en nu ga je dus de fout in ;)
Dit is wel het meest naieve wat je kunt denken.
Je moest eens weten hoeveel mensen hun gezonde gedachten,normen en waarden aan de kant schuiven als ze geil zijn.
Ach die ene keer kan geen kwaad............
Ach hij is getrouwd en heeft vast niks onder de leden................
Die vrouw ziet er zo betrouwbaar uit....................
Hij is zo bang voor ziektes dat ie vast niks heeft en hij vertrouwd mij ook dus ja..................

Dikke inschattingsfout meid.
Juist bij bovengenoemde gaat het vaak fout ;)
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 29-04-09 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:51

Nou ja zeg, een stel cruisende homo's die aanranden en bedreigen, weet je heel zeker dat je je dat niet een klein beetje ingebeeld hebt? Of waren het misschien toch junks die wat laat konden scoren?
Bel dan gewoon de politie als je bedreigd en aangerand wordt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:52

suleilitha schreef:
Precies en een condoom laten de meesten wel liggen, maar een blikje vaak niet....

Nee onze kids helaas niet := Die kennen het begrip: blikje = vies en condoom? wat is dat? Zijn erg jong vandaar :)

Ik ben niet aangerand door een homo! maar een aantal groepsgenoten helaas wel. Waaronder een jongen van 17. Er zit er echt 1 pervers type tussen. (geen durfde uit schaamte aangifte te doen helaas)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:53

Ooooooh, je bent níet aangerand en bedreigd, oooooooh. Wat is je probleem dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:53

Meetje22 schreef:
Anthea schreef:
Zieke mensen hoor.

Ja dit voegt echt iets aan de discussie toe }:0

:D :D :D

Lachen . :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:54

Achja, zo'n van horen zeggen verhaal..... en van horen en zeggen liegt men altijd nog het meest.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:54

Lovely schreef:
Nou ja zeg, een stel cruisende homo's die aanranden en bedreigen, weet je heel zeker dat je je dat niet een klein beetje ingebeeld hebt? Of waren het misschien toch junks die wat laat konden scoren?
Bel dan gewoon de politie als je bedreigd en aangerand wordt.

Geen junks, maar de homo's helaas. Zitten net 1 of 2 hele rotte appels tussen die de boel flink verzieken voor de rest. Ingebeeld? was het maar waar....
Ik bel de volgende keer wel de politie, vorige keren niet gedaan omdat de heren in het team dat niet wouden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:59

suleilitha schreef:
Achja, zo'n van horen zeggen verhaal..... en van horen en zeggen liegt men altijd nog het meest.

Wil je dat uitleggen aan de jongen van 17 die is aangerand? En mijn medegroepsgenoten? De groepsgenoten waren al ouder en konden er gelukkig mee uit de voeten. Maar die van 17? nee... een aanrading is altijd vreselijk!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:00

Ik ga even mn haren uitwassen,heb het net geverfd.
Een homo bij de vlietlanden zei namelijk dat ik een flinke uitgroei had :D :D :D ( zie je nou wel dat ze handig zijn ;) )
En wil er natuurlijk wel goed uitzien :D

Totzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:02

Welshcobfan, wat is er gebeurd dan bij die aanranding?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:02

oh nu ga ik me maar daar toch iets zeggen dat roet in het eten gooit:

Ik lees hier antwoorden waarin staat: Al die homo's hebben soa's en ze laten hun condooms overal rondslingeren! betekend dat dan niet dat ze het wel veilig doen?

dan toch vind ik niet dat je overdag op openbare plekken moet gaan liggen sexen, homo of hetero

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:05

Lovely, daar ga ik liever niet in details op in als je het niet erg vind :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:06

Welshcobfan schreef:
Lovely, daar ga ik liever niet in details op in als je het niet erg vind :(:)

nee dat kan ik heel goed begrijpen en vind het ook geen vraag die je zomaar stelt lovely

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:07

Homo's zijn geweldig! Mijn kennis gaat zo op in gtst dat dat al een soap op zich is om naar te kijken! :D
En het is een cliché maar hij is een verrekte goede kapper! :D