EO schorst presentator wegens foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:56

Miryamk schreef:
garny95 schreef:
ziet er goed uit, die arie ;)

Die foto doet me ergens aan denken :D

de Tina? :+

Anoniem

Re: EO schorst presentator wegens foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:57

Tarzan!!!! Alleen de dreads ontbreken!!!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:57

suleilitha schreef:
Tegenstrijdig? Ik vind het domweg schijnheilig en je maakt me niet wijs dat die EO mensen te water gaan in een surfpak :D en verder heb je de achterliggende gedachte niet meegekregen LF-XX-D, het gaat de EO er met name om dat het foto's zijn voor een eenmalig homoblad en we weten allemaal dat de EO en de meeste EO aanhang fel tegen zijn op homosexualiteit, terwijl homo's ook gewoon door God zijn geschapen ;)

Haha, in een surfpak. :Y)
Ik snap best dat de EO niet wil dat hij voor een homoblad die foto's laat maken zonder het te overleggen, maar schijnbaar is dat heel normaal. ;)
Dat EO aanhang fel tegen is op homosexualiteit kan wel zo zijn, maar dat is iets anders als homofilie en daar zijn ze niet op tegen.
Homo's zijn idd door God gemaakt, ik ben ook niet 'tegen' homo's ofzo, ze zijn juist hartstikke aardig!
(en dat terwijl ik toch wat 'zwaarder' ben als de meeste EO mensen en ik geen EO-aanhang ben) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:59

Wat is dan het verschil tussen homofilie en homoseksualiteit???
Verder zijn er onder de homo's net zo veel regelrechte rotkrengen dan onder de hetero's, vergis je daar niet in :D
Mijn stieflief en zijn lover zijn ook regelrechte relnichten :D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:59

suleilitha schreef:
Afbeelding

Deze foto staat op een artikel over de eh.... zonde van Arie Boomsma :D
Ik vind hem niet echt shocking, eerlijk gezegd ;)

Iel, kan nou niet zeggen dat ik hier wild van wordt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:00

Ik ook niet Anneliesjd, ik zie ze liever toch iets hariger, hoewel ik niet van apen hou :D

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:01

Ik mis alleen een droeve blik en spijkers in zijn handen :o
Verder kan ie er zo voor doorgaan, Hij is terug! (moet denken aan die 'er is hoop' stickers uit de jaren 80 :D )

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:01

Citaat:
Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren. Omdat dit de missie van de EO schaadt, hebben we met deze schorsing een duidelijk statement willen afgeven."

...

"Het is een themanummer voor mannen, voor hetero en homomannen. Maar dat aspect maakt voor de EO niet uit, al was het de Tina geweest", aldus de woordvoerder.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:02

suleilitha schreef:
Ik ook niet Anneliesjd, ik zie ze liever toch iets hariger, hoewel ik niet van apen hou :D

Hariger? Ik zie ze liever met de broek wat hoger opgetrokken. Als ik dit zo zie vraag ik me af hoe groot ie geschapen is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:03

anneliesdj schreef:
Citaat:
Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren. Omdat dit de missie van de EO schaadt, hebben we met deze schorsing een duidelijk statement willen afgeven."

...

"Het is een themanummer voor mannen, voor hetero en homomannen. Maar dat aspect maakt voor de EO niet uit, al was het de Tina geweest", aldus de woordvoerder.

Ja vooral de vergelijking met de tina, lekker vooroordelen bevestigen :+
Ik zou de persvoorlichter dan ook zeker schorsen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:04

Tja, al met al, met die broek lijkt het net Jezus zonder spijkers in een soort skaters-outfit :D
Verder geloof ik er geen bal van wat de woordvoerder van de EO zegt maar ja, die wordt er ook maar voor betaald ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:05

Je zou eens eerlijk zeggen wat je vindt, nee dat durft men dan ook weer niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:07

Enig idee hoeveel jonge homo's de Tina lezen onder de dekens????
De EO zet zichzelf wederom ongelooflijk voor joker met deze stellingname die overduidelijk getuigt van homofobie op een plaatstalen preutsheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:09

Tja, das de hypocrisie ;)
Hihi, er werken zelfs homofilie journalisten bij de Tina ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:14

Journalist lijkt een groot woord :D. Meisjesverhalenverzinners lijkt ij wat meer to the point :)).

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 21:30

anneliesdj schreef:
Citaat:

...

Maar waarom nu pas en niet bij al die eerdere reportages waarin hij in strakke spandex en ontbloot torso te zien is? Het is namelijk niet de eerste keer dat hij op dergelijke wijze poseert. Dan hadden ze 1 lijn moeten trekken en die andere modellen opdrachten ook verbieden + een exclusief contract laten tekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:33

Ik herinner me ook dat zijn ontblote torso met tattoos op tv en in de media te zien is geweest. Maar kennelijk vindt de EO dat niet erg vanwege het grote kruis waarmee Boomsma is bestickerd :D
Overigens werkte hij toen ook al voor de EO.