Miryamk schreef:garny95 schreef:ziet er goed uit, die arie
Die foto doet me ergens aan denken
de Tina?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Tegenstrijdig? Ik vind het domweg schijnheilig en je maakt me niet wijs dat die EO mensen te water gaan in een surfpaken verder heb je de achterliggende gedachte niet meegekregen LF-XX-D, het gaat de EO er met name om dat het foto's zijn voor een eenmalig homoblad en we weten allemaal dat de EO en de meeste EO aanhang fel tegen zijn op homosexualiteit, terwijl homo's ook gewoon door God zijn geschapen
Citaat:Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren. Omdat dit de missie van de EO schaadt, hebben we met deze schorsing een duidelijk statement willen afgeven."
...
"Het is een themanummer voor mannen, voor hetero en homomannen. Maar dat aspect maakt voor de EO niet uit, al was het de Tina geweest", aldus de woordvoerder.
anneliesdj schreef:Citaat:Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren. Omdat dit de missie van de EO schaadt, hebben we met deze schorsing een duidelijk statement willen afgeven."
...
"Het is een themanummer voor mannen, voor hetero en homomannen. Maar dat aspect maakt voor de EO niet uit, al was het de Tina geweest", aldus de woordvoerder.
anneliesdj schreef:Citaat:Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren. Omdat dit de missie van de EO schaadt, hebben we met deze schorsing een duidelijk statement willen afgeven."
...